promovare pentru târgurile de Crăciun

Top 5 metode de promovare pentru târgurile de Crăciun

Târgurile de Crăciun sunt o oportunitate minunată ca să îți promovezi afacerea nu doar clienților din plan local, ci și turiștilor. În special în locațiile unde se organizează târguri de Crăciun care se bucură în fiecare an de un public numeros, este o idee bună să profiți de această ocazie și să găsești noi oportunități pentru a-ți promova produsele sau serviciile oferite unor oameni care până acum nu au intrat în contact cu afacerea ta.

1.Promovează târgul în rândul clienților fideli, dar atrage și clienți noi

Cu cât mai mulți oameni trec și pe la standul tău de la târgul de Crăciun, cu atât îți îmbunătățești posibilitatea de a-ți crește vânzările. Nu trebuie să te bazezi doar pe organizatori, pentru promovare, ci să preiei și tu inițiativa.

Ar trebui să îți pregătești un teanc de pliante pe care să le oferi cu mult timp înainte clienților, pentru ca ei să știe că te vor găsi la târg. Cu această ocazie, au putea oferi și cupoane pentru reduceri sau gratuități, dacă îți vizitează standul de la târg. Un stand aglomerat, trezește automat interesul tuturor vizitatorilor.

Nu uita să îți anunți prezența la târg și online, pe site-ul firmei, pe rețelele de socializare și pe toate canalele de comunicare de care dispui.

idei amenajare târg de Crăciun

2.Asigură-te că ai elemente semnalizatoare vizibile în jurul standului tău

La târgurile de Crăciun, este important nu doar să ai un stand atractiv, ci să te asiguri că numele și branding-ul tău sunt vizibile. Acest lucru presupune să ai un element semnalizator care iese în evidență, ce afișează numele afacerii tale și eventual un scurt slogan care explică ceea ce vinzi. Acest element semnalizator poate fi orice, fie că este vorba despre un banner textil imprimat în culori vii, un sistem de expunere de mari dimensiuni, sau un sistem de expunere de dimensiuni mai reduse, de exemplu așa cum este Event TEX.

3.Include produse cu tematică de sărbători

Deși pare a fi ceva ce se înțelege de la sine, mulți expozanți uită să includă și produse de sezon în oferta lor. Chiar dacă în mod obișnuit produsele sau serviciile tale nu se adresează neapărat sezonului festiv, oamenii vizitează un târg de Crăciun cu gândul de a cumpăra decorațiuni și produse specifice sărbătorilor de iarnă. Poți să pregătești câteva produse promoționale, personalizate cu elemente grafice special create pentru această perioadă, fie că este vorba despre produse puse în vânzare sau despre mici cadouri pe care le poți oferi clienților, ca de exemplu plase din material textil, imprimate cu logo-ul firmei.

stand târg de Crăciun

4.Lansează ceva nou la târgul de Crăciun

Nu trebuie neapărat să fie vorba despre un produs nou, ci poate fi și o variantă a unui produs deja existent în oferta ta, dar care primește un mic upgrade special pentru această ocazie, fie că este vorba despre un ambalaj nou, un design nou sau o altă variațiune. De exemplu, dacă în oferta ta de produse se regăsesc și obiecte vestimentare, poți să oferi hanorace personalizate, în ediție limitată, create special pentru vizitatorii târgului.

5.Asigură-te că standul tău este cât mai vizibil

Există nenumărate posibilități prin care să atragi vizitatorii la standul tău de prezentare, dar pentru ca acest lucru să se întâmple, trebuie să te asiguri că spațiul pe care îl ocupi este cât mai vizibil. În funcție de locul în acre se defășoară târgul de Crăciun, poți amplasa o măsuță de prezentare, personalizată cu elementele grafice reprezentative pentru afacerea ta, sau poți opta chiar și pentru un cort promoțional.

Participarea la un târg de Crăciun poate fi o experiență plină de satisfacții și o modalitate excelentă de a construi relații personale cu clienții. Nu depinde decât de tine dacă valorifici această oportunitate.