publicitatea outdoor

Promovarea eficientă a unui brand prin publicitatea outdoor

Publicitatea outdoor a cunoscut o perioadă în care se părea că nu mai aduce ceva nou sau inovativ în cadrul campaniilor de promovare. Cu toate acestea, există nenumărate posibilități prin care publicitatea outdoor își demonstrează eficacitatea, fiind vorba despre anumite modalități mai „neconvenționaleʺ de promovare.

Outdoor mobil

În această categorie intră publicitatea realizată în mișcare, fie prin intermediul autovehiculelor care tractează panouri publicitare sau care sunt personalizate cu ajutorul unor elemente personalizate, ca de exemplu stegulețe auto, fie prin intermediul unor persoane care au rolul de a promova un brand sau un eveniment prin interacțiune directă cu publicul. În cadrul acestor acțiuni de marketing se pot utiliza cu succes rucsacurile de promovare, care permit afișarea mesajelor publicitare în diferite locații, spre deosebire de panourile statice.

Prin intermediul acestor modalități, mesajul poate fi transmis și în anumite spații care altminteri ar fi mai greu accesibile, așa cum sunt parcurile, parcările sau locurile mai aglomerate. Toate acestea sunt locuri în care orice afacere sau firmă își poate promova produsele și serviciile, sau poate anunța anumite activități promoționale, beneficiind în plus și de un grad crescut de interactivitate.

Astfel de campanii se adresează atât companiilor care au un buget restrâns de marketing, cât și celor care doresc să promoveze anumite evenimente sezoniere sau brandurilor puternice care pot astfel să își crească imaginea prin campanii dedicate unui anumit segment al publicului.

Obiecte promoționale

Obiectele promoționale personalizate pot fi dăruite clienților sau partenerilor de afaceri, fie în cadrul unor evenimente organizate cu un scop anume, fie ca premii la anumite concursuri, sau se pot adresa celor care se identifică cu imaginea unui brand și doresc astfel să își arate susținerea. Adesea astfel de obiecte personalizate sunt oferite în preajma sărbătorilor de iarnă, în ideea că este vorba despre obiecte care vor fi utilizate pe tot parcursul anului următor.

De asemenea, obiectele personalizate, ca de exemplu tricourile, sacoșele din pânză, eșarfele etc. pot fi utilizate cu succes de asociațiile și organizațiile care doresc să strângă astfel fonduri pentru o anumită cauză. Cei care doresc să susțină cauza respectivă pot achiziționa aceste produse și au astfel satisfacția faptului că primesc ceva în schimb pentru sprijinul pe care îl oferă.

Sisteme de afișare inedite

Sisteme de publicitate outdoor „clasiceʺ pot avea un impact puternic în măsura în care sunt executate într-o manieră deosebită. Mesajele publicitare trebuie să atragă atenția, însă fără a agresa sau a irita publicul. Totodată, trebuie să fie suficient de creative și de coerente, pentru ca ideea sau ideile transmise să fie receptate de către public încă din primele momente. Un mesaj publicitar  de impact, compus din diferite elemente grafice și/sau text, pune la încercare imaginația, curiozitatea și creativitatea publicului. Mesajele ambigue sunt recomandate mai mult în cazul campaniilor de promovare extinse, atunci când întâi i se oferă publicului un teaser care stârnește curiozitatea, iar apoi ideea este dezvoltată pe parcurs.

Nu în ultimul rând, nu trebuie neglijat nici suportul prin intermediul căruia este transmis mesajul. Sistemele de afișare inedite, prin design sau formă vor avea un impact mai mare decât cele clasice. De exemplu, sistemele de expunere cu forme neobișnuite, steagurile de tip velă în diferite forme, sau bannerele textile de diferite dimensiuni, se încadrează într-o manieră armonioasă în peisajul urban. Aceste sisteme de afișare sunt relizate în culori vii, rezistente în timp, iar calitatea materialului imprimat conferă o notă de eleganță, care nu agasează privirea.

În funcție de ideile pe care le ai și de modul în care dorești să îți promovezi brandul, te invităm să vezi întreaga noastră ofertă de sisteme de expunere, steaguri și produse promoționale personalizate.