Principalele avantaje ale sistemelor de expunere 3D

Pentru multe branduri și firme, indiferent de mărimea acestora, sistemele de expunere fac parte din campaniile de marketing în mod constant. Acest lucru se datorează faptului că sistemele de expunere, în special cele de mari dimensiuni, oferă posibilitatea de a promova anumite produse și servicii sau de a crește imaginea brandului într-o manieră în care metodele de publicitate „tradiționaleʺ nu reușesc. Pe lângă faptul că schimbă în mod vizibil peisajul urban al orașelor, sistemele de expunere 3D își lasă amprenta asupra oricărui tip de spațiu, fie că vorbim despre spații indoor sau outdoor.

Sistemele de expunere 3D reprezintă o modalitate excelentă de a ajunge la un număr mai mare de persoane și oferă o posibilitate brandurilor să își comunice mesajul în mediul în care acestea trăiesc, muncesc sau socializează. Este adevărate, publicitatea prin intermediul altor medii de comunicare poate ajunge la un public mai numeros, însă este foarte ușor să schimbi canalul la televizor sau postul de radio, dacă nu vrei să asculți mesajele publicitare, la fel cum este ușor să închizi un ad online printr-un simplu click. În schimb, sistemele de expunere de mari dimensiuni nu pot fi ignorate.

Iată care sunt câteva dintre principalele avantaje pe care aceste sisteme de expunere le oferă:

1. Nu presupun nici un cost pentru public

Persoanele care trec pe lângă un sistem de expunere 3D vor vedea cu siguranță mesajul pe care dorești să îl transmiți, în special dacă este realizat în condiții grafice care să îl pună în valoare. Cel mai important avantaj este faptul că nimeni nu trebuie să plătească pentru a-l vedea. Nu trebuie să cumpere un ziar pentru a vedea un anunț tipărit și nici nu trebuie să se uite la un spot atunci când vor să acceseze alt tip de conținut. Mesajul le este transmis, fără ca acest lucru să presupună vreo obligație din partea lor.

2. Creează o impresie puternică, de durată

În special în cazul sistemelor de expunere de mari dimensiuni, acestea nu pot fi trecute cu vederea și astfel se creează un alt avantaj important pentru un brand. Cu un design bun și o imagine sau un text memorabil, mesajul este reținut pentru mai mult timp de către oameni, deoarece se „ciocnescʺ în mod repetat de el.

3. Ai garanția că ajungi la un public stabil

Amplasate în puncte strategice, sistemele de expunere sunt văzute, poate zilnic, de toți cei care își urmează traseul spre locul de muncă, spre școală sau spre alte puncte tranzitate frecvent în orașe. Acest lucru înseamnă că ai deja o categorie stabilă de persoane care îți văd mesajul frecvent și, în cele din urmă, le rămâne întipărit în memorie. Situațiile repetitive creează un sentiment de încredere și de familiaritate, iar oamenii care văd în mod repetat un mesaj, se pot transforma cu ușurință în clienți.

4. Nu există limitări în materie de design

În ziua de azi, nu este important doar să ai o suprafață mare pe care să îți afișezi mesajul. Este importantă și maniera în care îl transmiți. Prin imprimarea conceptului grafic pe materiale de calitate și utilizând cerneluri speciale, care sunt mult mai rezistente la factorii de mediu, un sistem de expunere 3D poate deveni o investiție foarte profitabilă pe termen lung.

5. Este o metodă de promovare preferată de marile branduri

În ciuda tuturor inovațiilor tehnologice și digitale de la momentul actual, sistemele de expunere nu au pierdut teren în strategiile de marketing ale marilor branduri. Tocmai de aceea, este timpul să ții și tu pasul cu potențialii competitori și cu principalii jucători din domeniul tău de activitate.

În funcție de nevoile și preferințele tale, îți oferim trei tipuri diferite de sisteme de expunere 3D: sisteme de expunere 3D curbate vertical, sisteme de expunere 3D curbate orizontal și sisteme de expunere 3D drepte. De asemenea, poți opta și pentru alte tipuri de sisteme de expunere, în funcție de spațiul în care vor fi amplasate sau de tipul de evenimente pentru care vor fi utilizate.