evenimente pentru sărbătorile de iarnă

Cum să atragi publicul la evenimentele dedicate sărbătorilor de iarnă

Sărbătorile de iarnă nu sunt prea departe, așa că a sosit momentul în care încep pregătirile pentru evenimentele dedicate celei mai animate perioade din an. Fie că este vorba despre târguri de Crăciun, expoziții, festivaluri și concerte în aer liber, acum, poate mai mult ca niciodată trebuie să acorzi o importanță deosebită strategiei de promovare. Dacă participi la un astfel de eveniment în calitate de expozant, trebuie să te asiguri că vei reuși să captezi atenția publicului în marea de ghirlande luminoase și ornamente de Crăciun.

 

Adaugă elemente specifice sărbătorilor imaginii brandului

Un lucru care poate fi pus în practică pentru aproape orice tip de afacere este actualizarea brandingului cu elemente festive. Logo-ul și imginilie utilizate pentry materialele imprimate pot include elemente asociate sărbătorilor de iarnă și se pot utiliza pe tot parcursul sezonului. În special dacă nu este vorba despre ceva specific, ci mai abstract, ca de exemplu fulgi de nea sau brazi acoperiți cu zăpadă, imaginile respective pot fi utilizate pe toată perioada iernii.

Partea bună este că materialele promoționale și obiectele imprimate cu astfel de imagini pot fi utilizate și în alți ani. Așadar, fie că este vorba despre bannere, măsuțe de prezentare sau corturi promoționale,  toate acestea pot fi personalizate special pentru evenimentele dedicate sărbătorilor de iarnă.

Folosește-te de iluminat într-un mod inteligent

Cu precădere în perioada sărbătorilor de iarnă, oamenii sunt atrași de lumini, așa că standul tău de prezentare ar trebui să includă neapărat și aceste elemente. De exemplu, dacă folosești anumite sisteme de expunere, așa cum este sistemul de expunere Wall TEX din oferta noastră, acesta poate fi prevăzut cu spoturi pentru iluminat cu halogen, care vor crea un efect deosebit. Dacă profiți de modul în care iluminatul evidențiază mesajul pe care dorești să îl transmiți, poți să îți creezi grafica pe care o utilizezi în acest scop, ținând cont de acest fapt.

Încurajează vizitatorii să se fotografieze la standul tău

Nici o reclamă nu este mai bună decât cea pe care o faci prin intermediul clienților tăi. Încurajează-i pe aceștia să se fotografieze la standul tău de prezentare și să distribuie fotografiile respective pe rețelele de socializare instalând un panou special, cu tematică de sărbători. Cu această ocazie, ai putea să organizezi și un mic concurs, pentru cea mai frumoasă fotografie, sau să le oferi câte un mic premiu tuturor celor care fac o fotografe. Premiile pot fi chiar produse promoționale inscripționate cu logo-ul firmei.

Oferă produse promoționale personalizate

Dacă participi la un târg de Crăciun cu vânzare, este o oportunitate foarte bună să înlocuiești ambalajele de plastic cu plase din material textil, personalizate cu brandul firmei. Pe lângă faptul că este o opțiune mult mai prietenoasă cu mediul, plasele sunt reutilizabile, așa că toți clienții care cumpără ceva de la standul tău, vor rămâne și cu un accesoriu util, pe care îl vor putea folosi pentru mai mult timp.

Tototdată, tot personalul care lucrează la stand poate purta tricouri personalizate, imprimate cu logo-ul firmei, iar aceste tricouri pot fi chiar și comercializate, dacă pregătești anumite reprezentări grafice deosebite pentru această ocazie. Oamenii adoră să cumpere produse „în ediție limitatăˮ, așa că acest lucru poate funcționa în avantajul tău.

Adresează-te unei anumite categorii de public

Există o mulțime de oportunități pentru evenimente speciale organizate pe perioada sărbătorilor de iarnă, dar poți să targhetezi și anumite categorii de consumatori, cu ajutorul unor promoții speciale, ca de exemplu promoții organizate în anumite intervale de timp, care se adresează copiilor, seniorilor, cuplurilor etc.

Perioada sărbătorilor de iarnă reprezintă o bună ocazie ca să îți regândești întreaga strategie de promovare, să testezi noi abordări și să pui în aplicare concepte inovatoare. Nu îți rămâne decât să îți dai frâu liber creativității!