Cum obții o semnalistică de efect în cadrul expozițiilor

Participarea la o expoziție poate fi un efort costisitor, așa că este crucial să te asiguri că obții cel mai bun rezultat și că nu vei trece neobservat de potențialul client. Astfel, îți propunem câteva sfaturi utile de urmat, în timp ce îți faci planul pentru decorarea standului și îți proiectezi obiectele publicitare. Este esențial să te asiguri că vei face o impresie memorabilă, iar investiția ta într-o expoziție sau un târg va fi un câștig pentru afacere.

Ia în considerare dimensiunea și aspectul

Dimensiunea și aspectul standului vor decide soluțiile de expunere. Dacă standul tău este poziționat într-o zonă aglomerată, este recomandat să utilizezi un banner textil suspendat deasupra standului, pentru a atrage participanții. Dacă standul tău expozițional este configurat cu o măsuță de prezentare, grafica publicitară trebuie să fie peste nivelul mesei. Aceste considerente te asigură că nu vei irosi banii pe obiectele publicitare pe care vizitatorii nu le pot vedea.

Nu te complica

Cu siguranță afacerea ta are multe motive întemeiate pentru care clienții ar trebui să aleagă produsele tale, dar nu trebuie să le listezi pe toate pe sistemul tău de afișare.Gândește-te mai degrabă la valorile companiei – ce te face diferit de alte firme sau produse similare?

Semnalistica trebuie să fie foarte concisă și să transmită informații care stârnesc interesul, lăsând clienții cu dorința de-a afla mai multe. Ulterior, aceștia pot obține detalii vorbind cu personalul din cadrul standului, citind broșuri și flyere de prezentare, sau testând, unde este posibil, un anumit produs.

Folosește un singur „call-to-action”

Este posibil să ai mai multe acțiuni pe care dorești ca potențialii clienți să le urmeze, cum ar fi participarea la o demonstrație, plasarea unei comenzi de vânzare, lăsarea unei cărți de vizită sau conversația cu personalul standului. Însă grafica publicitară pe care o folosești pentru sistemele de expunere trebuie să fie concentrată în jurul unui singur mesaj call-to-action, care-ți definește cel mai bine obiectivul. De regulă, mesajul ales este cel care trebuie să-ți aducă cele mai multe lead-uri finalizate în vânzare.

Sistem de afișare L

Concentrează-te asupra beneficiilor

Când vine vorba de produsele și serviciile pe care le cumpără, participanții la expoziții au, de regulă, o întrebare generală la care trebuie să se răspundă: ce este potrivit pentru mine? Răspunsul la această întrebare ar trebui să fie un element definitoriu atunci când îți proiectezi materialele publicitare pe care le vei folosi la expoziții sau târguri.

Semnalistica ta ar trebui să folosească cuvinte care să ofere vizitatorilor un motiv bun pentru a opri, evită jargonul și prezintă-ți produsele ca o soluție pentru nevoia clientului.

Fii vizibil de la distanță

Un alt element important al semnalisticii din cadrul evenimentului este vizibilitatea. Locațiile în care se desfășoară conferințele, târgurile sau expozițiile au sute de metri pătrați și foarte multe branduri concurente, toate atrăgând atenția. Acest lucru înseamnă că a fi văzut – și mai important, ținut minte – nu este ușor. Participanții pot deveni dezorientați destul de ușor, astfel încât, gradul de vizibilitate determină numărul de vizitatori. De aceea, trebuie să iei în considerare și spațiul din jurul standului, nu doar din interiorul acestuia. Bannerele sau steagurile publicitare agățate deasupra standului expozițional pot fi o modalitate excelentă de a-ți crește vizibilitatea. În același timp, sistemele de afișare EXPO, care pot sta pe culoar și pot fi imprimate pe ambele fețe, vor capta cu ușurință atenția. Acestea ar trebui să fie imprimate cu cerneluri rezistente și vibrante, astfel încât mesajul și elementele grafice să fie scoase în evidență mult mai eficient, ajutând participanții să te găsească în “marea” competiției.

Fii consecvent

Folosirea consecventă a elementelor de marketing crește încrederea pe care o vor avea participanții în compania ta. Semnalistica, grafica și prezentarea generală a standului tău ar trebui să utilizeze aceeași schemă de culori și elemente de design consecvente; astfel, vei arăta faptul că te-ai pregătit din timp, și nu ai încropit totul în ultimul moment.

Proiectare pe termen lung

Participarea la o expoziție poate fi destul de costisitoare, de aceea trebuie să te asiguri că obiectele tale publicitare sunt pretabile pentru acțiuni repetate de transport și montaj. Astfel, folosind de mai multe ori aceleași materiale promoționale, vei reuși să reduci costurile per-expoziție.

Optează pentru un spațiu aerisit

Încearcă să menții cât mai mult spațiu deschis atunci când îți amenajezi standul. Acest lucru va permite traficului să curgă mai natural și va convinge vizitatorii să fie atenți la cele mai importante mesaje, fără să se simtă sufocați. Sfatul ar fi să ai un singur sistem de expunere de tip Wall, sisteme de afișare mai înguste, de tip L, montate pe culoar, lângă stand și o măsuță de prezentare. Ce ai putea avea în plus, ar putea face ca standul tău să pară aglomerat. Dacă ai o idee de decorare a unui stand expozițional și vrei să ieși în evidență cu materiale promoționale de efect, ai găsit echipa potrivită! Contactează-ne pentru cele mai creative soluții de expunere, personalizate cu imaginea firmei sau a ideii tale de publicitate, executate din materiale de calitate.

Sistem Wall Tex