Construiește brand awareness cu ajutorul steagurilor publicitare

Construiește brand awareness cu ajutorul steagurilor publicitare

Steaguri, peste tot steaguri! În ultimii ani, ați observat probabil popularitatea tot mai mare a acestor materiale publicitare care se folosesc atât la evenimente ocazionale, în interior sau exterior, cât și amplasate permanent, în fața mall-urilor, magazinelor, cafenelelor sau la sediile instituțiilor. Concave sau convexe, drepte sau în formă de lacrimă, steagurile publicitare au un scop comun. Acela de-a atrage atenția oricărui trecător și de-a stârni interesul produsul sau serviciul pe care îl reprezintă.

Cu toate acestea, știați că sunt ideale și la creșterea notorietății brandului, respectând, bineînțeles, anumite cerințe de design? Steagurile personalizate sunt unele dintre cele mai bune modalități de a-ți face afacerea cunoscută. Dintre acestea, cele tip velă sunt ușor de remarcat din prima clipă, având un design sofisticat și elegant.

Ce rol are brand awareness-ul?

Brand awareness-ul se referă la numărul de consumatori care recunosc și asociază brandul cu produsul sau serviciul oferit de tine. Recunoașterea mărcii este o parte esențială a strategiei de marketing, are rolul de-a crește vânzările și influențează în mod favorabil poziția mărcii pe piață. Studiile au indicat faptul că afacerile cu o recunoaștere crescută a mărcii s-au dezvoltat mai rapid.

Există o corelație puternică între notorietatea brandului și loialitatea clienților, aceștia preferând produsele pe care le recunosc, în ciuda prețului sau chiar a calității. Cunoscând acest aspect și consolidând brand awareness-ul, îți poți depăși concurența. Aici intră „în acțiune” și steagurile personalizate. Atunci când iei în considerare culorile vibrante, originalitatea și dinamismul, nu există nicio îndoială că steagurile velă sunt un suport publicitar ideal pentru a obține un plus de vizibilitate. Perfecte pentru creșterea notorietății brandului, aceste sisteme îți oferă ocazia de-a afișa cu succes logo-ul, culorile și produsul sau serviciul în diferite medii;de la târguri și expoziții, la conferințe profesionale, sediul firmei sau alte situații în care compania intră în contact direct cu clienții potențiali.

Steag velă
Steag velă

Importanța consecvenței

Majoritatea corporațiilor au reguli stricte pentru utilizarea și expunerea mărcii. Pentru cele mai bune rezultate, trebuie să susțineți periodic campanii publicitare de impact cu o utilizare consecventă a identității. Aceasta înseamnă să nu ieșiți din schema de culori și să nu permiteți modificări ale logo-ului sau sloganurilor.

Abordarea grafică în construirea notorietății brandului

Introduceți întotdeauna logo-ul pe steagul publicitar! Deși este doar o parte din construirea brand awareness-ului, joacă un rol important. Afișarea în partea de sus sau de jos a graficii sunt opțiunile cele mai populare. Însă utilizarea întregului steag pentru afișarea logo-ului este, de asemenea, de impact, dar este recomandat să alternați cu un steag de serviciu sau produs.

O schemă de culori este, de asemenea, crucială pentru branding. Culorile transmit emoții, sentimente sau chiar experiențe. Când faceți designul reclamelor, rămâneți fideli paletei de culori pe care ați ales-o pentru branding.

De asemenea, când personalizați steagurile, includeți serviciul sau produsul în grafică. Este ineficient când oamenii recunosc branding-ul, dar nu știu nimic despre produsul sau serviciul tău.

Dacă respectați utilizarea acestor trei elemente – logo, culorile de branding și produsul/serviciu – în conceptul grafic al steagurilor publictare, veți obține recunoașterea mărcii în rândul clienților, într-un mod eficient și original. Cu toate acestea, crearea corespunzătoare a brand awareness-ul necesită o abordare de ansamblu. Trebuie să fiți constant cu promovarea, interesul pentru clienți și fiabilitatea.

Impactul steagurilor publicitare

Există un motiv pentru care aceste steaguri ne atrag atenția sau, cel puțin, aruncăm o privire. Are de-a face cu o tendință umană numită atenție pasivă. Acest instinct funcționează ca un mecanism de apărare care este declanșat atunci când, în jurul nostru, ceva iese în evidență. Subconștientul nostru observă mișcarea, dimensiunea și culorile intense ale steagurilor și direcționează atenția către acestea. De asemenea, pot să dea impresia că se întâmplă ceva festiv sau interesant în locație, obținând astfel un plus de vizibilitate.

Cât rezistă steagurile ?

Răspunsul pe scurt este de la câteva luni la câțiva ani. Răspunsul detaliat se referă la întreținerea și menținerea steagului. Mai mulți factori intră în joc atunci când vorbim despre longevitatea unui astfel de suport publicitar. Aceștia includ vremea, expunerea la soare sau căldură și poluarea. De regulă, steagurile velă rezistă destul de bine în condiții de vânt moderat. Dar ploaia combinată cu condiții de vânt puternic poate afecta acest sistem de expunere, deoarece atunci când este umed, se uzează mai rapid. De asemenea, în zonele urbane, este o probabilitate mai mare să fie expuse direct la soare sau poluare, ceea ce scade durabilitatea.

Însă steagurile velă puse la dispoziție de compania noastră, sunt construite după tehnologii moderne, astfel încât să asigure fiabilitatea graficii, chiar și în condiții de expunere exterioară. Materialul destinat graficii previne alterarea culorilor și a formelor imprimate, asigurând o durabilitate crescută. Mai mult, steagul velă „Surfer” face parte din gama premium, deoarece este fabricat din materiale de cea mai bună calitate care asigură rezistența suportului publicitar. Totuși, are o structură ușoară și flexibilă, favorizând un montaj rapid și o mobilitate excelentă.

Steag velă Surfer
Steag velă Surfer

Steagurile personalizatefabricate de Metropolis pot fi utilizate pe perioade îndelungate de timp, pentru campanii care implică acțiuni repetate de transport și montaj. Beneficiază de o rezistență crescută la umezeală, iar tehnologia de imprimare performantă folosită, garantează imagini la calitate fotografică, la prețuri de producător. Prezintă maiestuos brandul. Formele inovative cresc gradul de creativitate în utilizare. Sunt vizibile de la distanță. Chiar și cele mai mici afaceri pot beneficia de crearea notorietății afacerii, iar steagurile publicitare pot fi de mare ajutor.