petrecerile corporate de sfârșit de an

Checklist final pentru petrecerile corporate de sfârșit de an

Luna decembrie este marcată de perioada sărbătorilor de iarnă, un moment potrivit pentru a ne aduce aminte de toate reușitele pe care le-am avut peste an și o bună modalitate pentru companii și firme să își arate aprecierea pentru angajații care au contribuit la realizarea acestor reușite. Astfel, tot mai multe firme aleg să organizeze petreceri de sfârșit de an, în preajma sărbătorilor de iarnă.

O petrecere corporate este o bună modalitate de a spori motivația și productivitatea angajaților, deoarece aceștia au ocazia să interacționeze într-un cadru informal sau, în cazul companiilor mai mari, este o oportunitate pentru colegii din diferite departamente să interacționeze și în afara comunicărilor care au ca temă subiectele legate de munca de zi cu zi. Așadar, pentru o petrecere corporate de succes, este bine să ții cont de câteva aspecte.

Alege tematica petrecerii

În funcție de locația aleasă, poți să stabilești o anumită tematică pentru petrecerea corproate, sau chiar un anumit dress code. Clasica temă„black & whiteˮ se potrivește pentru petrecerile mai elegante, pe când pentru cele mai puțin formale, poți să alegi o temă centrată chiar pe sezonul sărbătorilor de iarnă, cu multe decorațiuni de Crăciun și un dresscode ce prevede ca toată lumea să poarte culori specifice pentru sărbătorile de iarnă.

În acest sens, se pot oferi tuturor angajaților obiecte vestimentare personalizate, ca de exemplu hanorace sau tricouri. Pe lângă faptul că toată lumea va respecta dresscode-ul ales, vor avea și un mic suvenir, care să le amintească de petrecerea de sfârșit de an.

Stabilește lista de invitați

În funcție de locația aleasă și de bugetul alocat pentru petrecerea de sfârșit de an, este timpul să decizi cine se regăsește pe lista invitaților. Poate fi vorba despre o petrecere la care participă toți angajații, clienții și colaboratorii, o petrecere la care angajații sunt invitați împreună cu familiile lor, sau o petrecere mai intimă, la care participă strict angajații.

Pregătește locația aleasă

Pe lângă faptul că trebuie să ții cont de dimensiunile spațiului ales și de facilitățile pe care le oferă, ai putea să mergi mai departe și să decorezi puțin locația respectivă. Bannerele textile permit imprimarea diferitelor mesaje, de la imagini cu tematica sărbătorilor de iarnă, la logo-uri și motto-uri. De ce să nu profiți de această ocazie ca să te asiguri de faptul că brandul este cât mai vizibil?

De asemenea, dacă spațiul o permite, poți să amenajezi un colț de relaxare pentru invitați, unde să amplasezi cateva bean bag-uri personalizate. Acestea le vor crea invitațiilor o atmosferă intimă, degajată, unde pot socializa în voie și se pot relaxa la o șuetă cu colegii.

Stabilește programul evenimentului

Dacă este vorba despre o petrecere unde le vei oferi invitaților și câteva momente de entertainment, atunci trebuie să planifici din timp toate aceste aspecte și să alcătuiești un program. În schimb, dacă nu există anumite momente speciale incluse în planificarea petrecerii, principalele lucruri de care trebuie să te ocupi sunt mâncarea (un serviciu de catering este o soluție foarte comodă) și muzica.

Pentru că în preajma sărbătorilor este bine să ne amintim și de cei mai puțin norocoși dintre noi, poate fi o idee interesantă să organizezi o licitație la care să fie adjudecate diferite obiecte pe care le donează invitații. Toate veniturile astfel obținute pot fi donate apoi unei asociații caritabile sau puteți organiza chiar voi o acțiune umanitară, oferind mici cadouri pentru orfelinate, cămine de bătrâni, adăposturi de animale etc.

Oferă cadouri corporate de efect

Fie că Moș Crăciun își face sau nu prezența la petrecere pentru a oferi câte un mic cadou, este o idee bună să pregătești din timp obiecte promoționale pe care să le oferi cadou angajaților, având grijă ca acestea să le fie cu adevărat utile și să le poată folosi pentru mult timp.

Bineînțeles, petrecerea corporate pe care o organizezi poate include diferite alte elemente, în funcție de buget și de obiectivele fiecăruia. Nu trebuie să fie neapărat un eveniment costisitor, însă este un gest frumos, care le permite angajaților să se simtă apreciați și să intre în atmosfera sărbătorilor de iarnă.