metode de promovare concerte aer liber

Cele mai eficiente metode de promovare pentru concertele in aer liber

Popularitatea crescândă a concertelor organizate în aer liber din ultimii ani demonstrează faptul că românii sunt tot mai interesați de concerte, spectacole și petreceri în aer liber, ba chiar sunt dispuși să investească sume semnificative pentru participarea la un astfel de eveniment. În plus, a început și la noi să se dezvolte turismul de nișă, axat pe concertele în aer liber de amploare, dar au apărut și foarte multe oportunități pentru cei care oferă produse și servicii conexe.

Bineînțeles, succesul acestui tip de evenimente se bazează pe faptul că oamenii sunt informați din timp când va avea loc, unde, cine sunt artiștii care vor concerta și alte detalii importante. În acest context, sistemele de expunere joacă un rol important în promovarea concertelor în aer liber, atât înaintea, cât și în timpul evenimentelor.

Checklist – publicitate outdoor pentru concerte în aer liber

  • Steaguri publicitare
  • Bannere textile
  • Sisteme de expunere

Publicitatea outdoor nu trebuie neglijată, în special în cazul evenimentelor locale. Ce altă modalitate mai bună de a te adresa în mod direct publicului tău?

steaguri publicitare concerte

Steagurile publicitare sunt vizibile de la distanță, oferă un spațiu generos pentru text și imagine și pot capta cu ușurință atenția publicului. În plus, sistemele de prindere diverisificate oferă diferite oportunități de expunere. Steagurile publicitare pot fi prinse de catarge speciale, de stâlpi, sau în diferite alte moduri ingenioase.  Imprimarea de o calitate grafică deosebită asigură succesul oricărei campanii de publicitate outdoor.

banner concerte aer liber

Bannerele textile au marele avantaj că sunt mult mai versatile decât variantele din vinil sau din PVC, deoarece prezintă acel echilibru dintre eleganță și acel efect „wowʺ. Chiar dacă au un impact puternic, deoarece pot fi imprimate în culori vii, se integrează atât de bine în arhitectura urbană, mai ales pentru că pot fi expuse în diferite moduri pe fațadele clădirilor.

Sistemele de expunere pentru publicitatea outdoor oferă nenumărate posibilități, în funcție de imaginația și creativitatea fiecăruia. De exemplu, diferite sisteme de afișare pot fi expuse în locuri – cheie, în funcție de publicul targhetat pentru concertul în aer liber. Sponsorii și partenerii evenimentului pot amplasa sisteme de expunere 3D la sediile lor, având la dispoziție mai multe variante din care să aleagă.

Checklist – publicitate outdoor în timpul concertelor în aer liber

  • Corturi promoționale
  • Măsuțe de prezentare
  • Sisteme de expunere TEX

steag și corturi promoționale

Corturile promoționale sunt nelipsite de la orice concert în aer liber, deoarece pot fi utilizate fie ca spații pentru desfășurarea diferitelor tipuri de activități – de la corturi pentru hidratare sau pentru primul ajutor, până la corturi unde se comercializează diferite produse și accesorii. Acestea pot fi imprimate cu însemnele sponsorilor și partenerilor care au contribuit la organizarea evenimentului, sau pot fi personalizate cu imaginile asociate evenimentului respectiv (logo, culori, etc.).

Măsuțele de prezentare sunt o altă variantă potrivită pentru concertele în aer liber, deoarece pot fi utilizate pentru diferite scopuri și pot fi personalizate complet, fiind totodată un punct de atracție pentru toți cei care participă la evenimentul respectiv.

sisteme de expunere concerte aer liber

Sistemele Frame TEX, fiind sisteme de mari dimensiuni pot fi amplasate în puncte-cheie, ca de exemplu în apropierea scenei, la intrarea în locul de desfășurare al concertului sau în zonele de relaxare. Datorită dimensiunilor mari, cu siguranță nu vor trece neobservate și oferă totodată o expunere foarte bună pentru mesajul prezentat, fie că este vorba despre o anumită campanie publicitară sau pur și simplu despre prezentarea tututor organizatorilor și sponsorilor evenimentului.

Așadar, dacă vrei să organizezi un concert în aer liber, fie că este vorba despre un eveniment gratuit sau pentru care se cumpără bilete, ai nevoie de un public cât mai numeros. Iar ca să reușești acest lucru, trebuie să te asiguri că evenimentul este promovat prin toate mijloacele posibile, inclusiv prin intermediul publicității outdoor.