De ce să folosești un cort promoțional la următorul tău eveniment?

De ce să folosești un cort promoțional la următorul tău eveniment?

Planificarea evenimentelor nu este o sarcină ușoară, dar este o parte vitală a dezvoltării unui brand. Companiile cheltuiesc aproximativ 20% din bugetele lor pentru promovarea în cadrul unui târg sau expoziție. În plus, 67% dintre marketerii business-to-business consideră acest tip de promovare drept unul dintre cele mai eficiente moduri de a întâlni viitorii clienți; aceasta este oportunitatea ta de-a ieși în evidență ca brand.

Când te pregătești pentru participarea la un eveniment, unul dintre lucrurile care îți pot consuma foarte mult timp este configurarea unui stand complicat. Cea mai simplă soluție este să te orientezi către corturi promoționale ușor de instalat; în plus, vei avea o vizibilitate mare alegând o grafică personalizată.

Modele de panouri laterale
Modele de panouri laterale

Corturile promoționale sunt cunoscute pentru versatilitatea lor, atrag privirile și sunt rezistente. În plus,  acestea sunt instrumente de publicitate extrem de eficiente. Necesită o investiție relativ mică și pot fi utilizate în acțiuni repetate de promovare. Sunt ideale pentru târguri, expoziții, prezentări de produse, campanii sau pentru punctele de control de pe traseele competițiilor sportive; în același timp, se pot folosi și la evenimentele organizate în spațiile companiei sau chiar evenimente locale sponsorizate.

Dobândirea unui avantaj asupra concurenței este esențială în orice industrie. Prin urmare, oportunitățile de branding nu trebuie ignorate. Îți prezentăm câteva beneficii ale utilizării corturilor promoționale la orice eveniment.

Îți poți “lua” afacerea oriunde

În multe industrii, showroom-urile sau centrele expoziționale sunt responsabile pentru atragerea potențialilor clienți în cadrul unui eveniment. Însă problema cu showroom-ul tradițional este rigiditatea și inflexibilitatea, oferind un spațiu predefinit. Dacă ești în căutarea unui mod în care îți poți lua brand-ul aproape oriunde, un cort promoțional ar putea fi perfect. Îl poți configura într-un târg din afara orașului, o conferință, hală industrială sau mall. Vei crea un spațiul unic și prietenos care te va ajuta să îți vinzi produsele sau serviciile, păstrând compania în mintea consumatorilor.

Crești gradul de implicare al clienților

Târgurile și expozițiile sunt minunate pentru networking și interacțiunea cu potențiali clienți. Însă de multe ori este dificil să fii observat în “marea” de companii. Prin urmare, ai nevoie de ceva care să-ți ajute brand-ul să iasă în evidență. O unealtă de marketing de nelipsit, corturile promoționale îți garantează un efect vizual special în rândul clienților și al concurenței. Pot fi realizate cu panouri laterale diverse și capișoane imprimate pe întreaga suprafață.

Dacă participi în mod regulat la evenimente indoor și outdoor, atunci afacerea ta are nevoie de o soluție pentru aceste sisteme expoziționale. Un cort de înaltă calitate ar putea atrage mai mulți vizitatori, ceea ce va oferi mai multe oportunități de a-ți promova produsele și marca.

Versatile și ușor de utilizat

Pe lângă faptul că oferă un aspect elegant, corturile pliabile sunt o soluție versatilă și economică, care oferă în același timp multe dintre avantajele unui stand sofisticat. Pot fi asamblate oriunde, în siguranță și rapid, având un sistem intuitiv de montaj. Procesul durează câteva minte, întrucât o singură persoană se poate ocupa de configurare. Peste cadrul ușor de ridicat, fără scule, se întinde fără niciun efort printul realizat cu mesajul tău publicitar. Mai mult, corturile pe care la găsești la Metropolis sunt fabricate din materiale de cea mai bună calitate, impermeabile și rezistente la zgârieturi.

Corturi promoționale pliabile
Corturi promoționale pliabile

Excelente pentru acțiuni de sponsorizare

Maximizează-ți campania de marketing cu o expunere creativă la un eveniment sponsorizat! Angajamentul în cadrul comunității este un mod eficient de a crește un brand. Dacă afacerea ta este implicată în orice fel de sponsorizare, un cort ar fi o investiție grozavă. Fie că e vorba de evenimente sportive, zilele orașului sau piețe ale fermierilor locali, un cort personalizat cu logo-ul tău asigură un branding vizibil.

Sunt rentabile

Deținerea unui cort publicitar în “inventarul” tău poate reduce costurile și te poate ajuta să-ți menții activitatea eficientă și agilă. Cu propriul tău cort, vei avea flexibilitatea de a-l configura oriunde, indiferent că pleci la un eveniment în alt oraș sau organizezi local promoții și lansări de produse. 

Modelele moderne permit un randament excelent al investițiilor, mai ales atunci când alegi să personalizezi în funcție de nevoile tale. Corturile versatile oferite de Metropolis pot fi completate cu modele diferite de pereți laterali pentru a construi structuri inedite menite să atragă cât mai mulți vizitatori.

Așadar, trebuie să profiți de orice ocazie posibilă pentru a crește expunerea afacerii tale. Corturile promoționale pot face exact acest lucru, oferind în același timp beneficii pentru orice scenariu în care ai nevoie de un spațiu de afaceri temporar, departe de sediul principal sau showroom. Cu o experiență de peste 20 ani în confecții și imprimare textilă, putem oferi soluții avansate pentru afacerea ta. Corturile fabricate de noi sunt stabile, durabile și imprimate cu cerneluri ecologice și rezistente. Fie că ai nevoie de acest sistem de expunere fiabil pentru târguri, expoziții, festivaluri sau competiții sportive, încercăm să oferim cele mai creative soluții de expunere.

Cum obții o semnalistică de efect în cadrul expozițiilor

Participarea la o expoziție poate fi un efort costisitor, așa că este crucial să te asiguri că obții cel mai bun rezultat și că nu vei trece neobservat de potențialul client. Astfel, îți propunem câteva sfaturi utile de urmat, în timp ce îți faci planul pentru decorarea standului și îți proiectezi obiectele publicitare. Este esențial să te asiguri că vei face o impresie memorabilă, iar investiția ta într-o expoziție sau un târg va fi un câștig pentru afacere.

Ia în considerare dimensiunea și aspectul

Dimensiunea și aspectul standului vor decide soluțiile de expunere. Dacă standul tău este poziționat într-o zonă aglomerată, este recomandat să utilizezi un banner textil suspendat deasupra standului, pentru a atrage participanții. Dacă standul tău expozițional este configurat cu o măsuță de prezentare, grafica publicitară trebuie să fie peste nivelul mesei. Aceste considerente te asigură că nu vei irosi banii pe obiectele publicitare pe care vizitatorii nu le pot vedea.

Nu te complica

Cu siguranță afacerea ta are multe motive întemeiate pentru care clienții ar trebui să aleagă produsele tale, dar nu trebuie să le listezi pe toate pe sistemul tău de afișare.Gândește-te mai degrabă la valorile companiei – ce te face diferit de alte firme sau produse similare?

Semnalistica trebuie să fie foarte concisă și să transmită informații care stârnesc interesul, lăsând clienții cu dorința de-a afla mai multe. Ulterior, aceștia pot obține detalii vorbind cu personalul din cadrul standului, citind broșuri și flyere de prezentare, sau testând, unde este posibil, un anumit produs.

Folosește un singur „call-to-action”

Este posibil să ai mai multe acțiuni pe care dorești ca potențialii clienți să le urmeze, cum ar fi participarea la o demonstrație, plasarea unei comenzi de vânzare, lăsarea unei cărți de vizită sau conversația cu personalul standului. Însă grafica publicitară pe care o folosești pentru sistemele de expunere trebuie să fie concentrată în jurul unui singur mesaj call-to-action, care-ți definește cel mai bine obiectivul. De regulă, mesajul ales este cel care trebuie să-ți aducă cele mai multe lead-uri finalizate în vânzare.

Sistem de afișare L

Concentrează-te asupra beneficiilor

Când vine vorba de produsele și serviciile pe care le cumpără, participanții la expoziții au, de regulă, o întrebare generală la care trebuie să se răspundă: ce este potrivit pentru mine? Răspunsul la această întrebare ar trebui să fie un element definitoriu atunci când îți proiectezi materialele publicitare pe care le vei folosi la expoziții sau târguri.

Semnalistica ta ar trebui să folosească cuvinte care să ofere vizitatorilor un motiv bun pentru a opri, evită jargonul și prezintă-ți produsele ca o soluție pentru nevoia clientului.

Fii vizibil de la distanță

Un alt element important al semnalisticii din cadrul evenimentului este vizibilitatea. Locațiile în care se desfășoară conferințele, târgurile sau expozițiile au sute de metri pătrați și foarte multe branduri concurente, toate atrăgând atenția. Acest lucru înseamnă că a fi văzut – și mai important, ținut minte – nu este ușor. Participanții pot deveni dezorientați destul de ușor, astfel încât, gradul de vizibilitate determină numărul de vizitatori. De aceea, trebuie să iei în considerare și spațiul din jurul standului, nu doar din interiorul acestuia. Bannerele sau steagurile publicitare agățate deasupra standului expozițional pot fi o modalitate excelentă de a-ți crește vizibilitatea. În același timp, sistemele de afișare EXPO, care pot sta pe culoar și pot fi imprimate pe ambele fețe, vor capta cu ușurință atenția. Acestea ar trebui să fie imprimate cu cerneluri rezistente și vibrante, astfel încât mesajul și elementele grafice să fie scoase în evidență mult mai eficient, ajutând participanții să te găsească în “marea” competiției.

Fii consecvent

Folosirea consecventă a elementelor de marketing crește încrederea pe care o vor avea participanții în compania ta. Semnalistica, grafica și prezentarea generală a standului tău ar trebui să utilizeze aceeași schemă de culori și elemente de design consecvente; astfel, vei arăta faptul că te-ai pregătit din timp, și nu ai încropit totul în ultimul moment.

Proiectare pe termen lung

Participarea la o expoziție poate fi destul de costisitoare, de aceea trebuie să te asiguri că obiectele tale publicitare sunt pretabile pentru acțiuni repetate de transport și montaj. Astfel, folosind de mai multe ori aceleași materiale promoționale, vei reuși să reduci costurile per-expoziție.

Optează pentru un spațiu aerisit

Încearcă să menții cât mai mult spațiu deschis atunci când îți amenajezi standul. Acest lucru va permite traficului să curgă mai natural și va convinge vizitatorii să fie atenți la cele mai importante mesaje, fără să se simtă sufocați. Sfatul ar fi să ai un singur sistem de expunere de tip Wall, sisteme de afișare mai înguste, de tip L, montate pe culoar, lângă stand și o măsuță de prezentare. Ce ai putea avea în plus, ar putea face ca standul tău să pară aglomerat. Dacă ai o idee de decorare a unui stand expozițional și vrei să ieși în evidență cu materiale promoționale de efect, ai găsit echipa potrivită! Contactează-ne pentru cele mai creative soluții de expunere, personalizate cu imaginea firmei sau a ideii tale de publicitate, executate din materiale de calitate.

Sistem Wall Tex
Construiește brand awareness cu ajutorul steagurilor publicitare

Construiește brand awareness cu ajutorul steagurilor publicitare

Steaguri, peste tot steaguri! În ultimii ani, ați observat probabil popularitatea tot mai mare a acestor materiale publicitare care se folosesc atât la evenimente ocazionale, în interior sau exterior, cât și amplasate permanent, în fața mall-urilor, magazinelor, cafenelelor sau la sediile instituțiilor. Concave sau convexe, drepte sau în formă de lacrimă, steagurile publicitare au un scop comun. Acela de-a atrage atenția oricărui trecător și de-a stârni interesul produsul sau serviciul pe care îl reprezintă.

Cu toate acestea, știați că sunt ideale și la creșterea notorietății brandului, respectând, bineînțeles, anumite cerințe de design? Steagurile personalizate sunt unele dintre cele mai bune modalități de a-ți face afacerea cunoscută. Dintre acestea, cele tip velă sunt ușor de remarcat din prima clipă, având un design sofisticat și elegant.

Ce rol are brand awareness-ul?

Brand awareness-ul se referă la numărul de consumatori care recunosc și asociază brandul cu produsul sau serviciul oferit de tine. Recunoașterea mărcii este o parte esențială a strategiei de marketing, are rolul de-a crește vânzările și influențează în mod favorabil poziția mărcii pe piață. Studiile au indicat faptul că afacerile cu o recunoaștere crescută a mărcii s-au dezvoltat mai rapid.

Există o corelație puternică între notorietatea brandului și loialitatea clienților, aceștia preferând produsele pe care le recunosc, în ciuda prețului sau chiar a calității. Cunoscând acest aspect și consolidând brand awareness-ul, îți poți depăși concurența. Aici intră „în acțiune” și steagurile personalizate. Atunci când iei în considerare culorile vibrante, originalitatea și dinamismul, nu există nicio îndoială că steagurile velă sunt un suport publicitar ideal pentru a obține un plus de vizibilitate. Perfecte pentru creșterea notorietății brandului, aceste sisteme îți oferă ocazia de-a afișa cu succes logo-ul, culorile și produsul sau serviciul în diferite medii;de la târguri și expoziții, la conferințe profesionale, sediul firmei sau alte situații în care compania intră în contact direct cu clienții potențiali.

Steag velă
Steag velă

Importanța consecvenței

Majoritatea corporațiilor au reguli stricte pentru utilizarea și expunerea mărcii. Pentru cele mai bune rezultate, trebuie să susțineți periodic campanii publicitare de impact cu o utilizare consecventă a identității. Aceasta înseamnă să nu ieșiți din schema de culori și să nu permiteți modificări ale logo-ului sau sloganurilor.

Abordarea grafică în construirea notorietății brandului

Introduceți întotdeauna logo-ul pe steagul publicitar! Deși este doar o parte din construirea brand awareness-ului, joacă un rol important. Afișarea în partea de sus sau de jos a graficii sunt opțiunile cele mai populare. Însă utilizarea întregului steag pentru afișarea logo-ului este, de asemenea, de impact, dar este recomandat să alternați cu un steag de serviciu sau produs.

O schemă de culori este, de asemenea, crucială pentru branding. Culorile transmit emoții, sentimente sau chiar experiențe. Când faceți designul reclamelor, rămâneți fideli paletei de culori pe care ați ales-o pentru branding.

De asemenea, când personalizați steagurile, includeți serviciul sau produsul în grafică. Este ineficient când oamenii recunosc branding-ul, dar nu știu nimic despre produsul sau serviciul tău.

Dacă respectați utilizarea acestor trei elemente – logo, culorile de branding și produsul/serviciu – în conceptul grafic al steagurilor publictare, veți obține recunoașterea mărcii în rândul clienților, într-un mod eficient și original. Cu toate acestea, crearea corespunzătoare a brand awareness-ul necesită o abordare de ansamblu. Trebuie să fiți constant cu promovarea, interesul pentru clienți și fiabilitatea.

Impactul steagurilor publicitare

Există un motiv pentru care aceste steaguri ne atrag atenția sau, cel puțin, aruncăm o privire. Are de-a face cu o tendință umană numită atenție pasivă. Acest instinct funcționează ca un mecanism de apărare care este declanșat atunci când, în jurul nostru, ceva iese în evidență. Subconștientul nostru observă mișcarea, dimensiunea și culorile intense ale steagurilor și direcționează atenția către acestea. De asemenea, pot să dea impresia că se întâmplă ceva festiv sau interesant în locație, obținând astfel un plus de vizibilitate.

Cât rezistă steagurile ?

Răspunsul pe scurt este de la câteva luni la câțiva ani. Răspunsul detaliat se referă la întreținerea și menținerea steagului. Mai mulți factori intră în joc atunci când vorbim despre longevitatea unui astfel de suport publicitar. Aceștia includ vremea, expunerea la soare sau căldură și poluarea. De regulă, steagurile velă rezistă destul de bine în condiții de vânt moderat. Dar ploaia combinată cu condiții de vânt puternic poate afecta acest sistem de expunere, deoarece atunci când este umed, se uzează mai rapid. De asemenea, în zonele urbane, este o probabilitate mai mare să fie expuse direct la soare sau poluare, ceea ce scade durabilitatea.

Însă steagurile velă puse la dispoziție de compania noastră, sunt construite după tehnologii moderne, astfel încât să asigure fiabilitatea graficii, chiar și în condiții de expunere exterioară. Materialul destinat graficii previne alterarea culorilor și a formelor imprimate, asigurând o durabilitate crescută. Mai mult, steagul velă „Surfer” face parte din gama premium, deoarece este fabricat din materiale de cea mai bună calitate care asigură rezistența suportului publicitar. Totuși, are o structură ușoară și flexibilă, favorizând un montaj rapid și o mobilitate excelentă.

Steag velă Surfer
Steag velă Surfer

Steagurile personalizatefabricate de Metropolis pot fi utilizate pe perioade îndelungate de timp, pentru campanii care implică acțiuni repetate de transport și montaj. Beneficiază de o rezistență crescută la umezeală, iar tehnologia de imprimare performantă folosită, garantează imagini la calitate fotografică, la prețuri de producător. Prezintă maiestuos brandul. Formele inovative cresc gradul de creativitate în utilizare. Sunt vizibile de la distanță. Chiar și cele mai mici afaceri pot beneficia de crearea notorietății afacerii, iar steagurile publicitare pot fi de mare ajutor.

Cum să-ți promovezi afacerea la un eveniment local

Cum să-ți promovezi afacerea la un eveniment local

Întrebarea din mintea fiecărui proprietar de afacere mică sau medie este cum să obții mai multă expunere. Indiferent de bugetul de marketing, este nevoie de mult timp, efort și creativitate pentru a obține clienți noi. Din fericire, ai posibilitatea să participi la evenimente de profil pentru a crea impact. Iar comunitatea din care faci parte este cea mai bună sursă de marketing local pentru afaceri mici. Pentru asta, târgurile și expozițiile au multe de oferit, având posibilitatea de a-ți promova brandul față în față.

Cunoaște-ți publicul țintă

Află care sunt evenimentele locale destinate clienților tăi. Site-urile primăriei și site-urile de turism sunt locurile potrivite unde poți vedea calendare de evenimente. În cazul în care comercializezi produse alimentare sau de artizanat, aproape orice târg sau expoziție este o oportunitate ideală. Însă dacă te adresezi unei nișe specifice, gândește-te la modul în care clienții tăi își petrec timpul. Ce îi încântă? De ce au nevoie înainte, în timpul și după un eveniment?

Spre exemplu sponsorizarea unei curse locale de ciclism ar fi oportună pentru un producător de biciclete sau îmbrăcăminte pentru cicliști. Dacă ai o afacere cu tricouri, ai putea avea succes la un festival de muzică sau o convenție de benzi desenate. Iar un designer de mobilă pentru copii ar putea interacționa față în față cu publicul țintă, la o conferință pentru mame.

Sponsorizează un eveniment

Este o modalitate excelentă de a-ți face cunoscut numele companiei în fața multor persoane. Însă cântărește cu atenție costul. Află detaliile fiecărui pachet și cum vor apărea informațiile despre compania ta, în cadrul evenimentului. Cu un pachet de top, ai putea obține un spațiu generos în programul de eveniment, bannere sau steaguri, un stand special alocat și promovare în online.

Steaguri publicitare
Steaguri publicitare

De asemenea, poți sponsoriza cu un produs sau serviciu care are potențialul de a aduce vânzări repetate. Datele despre clienți, pe care le ai în prezent, pot fi de mare ajutor aici. Verifică vânzările anterioare pentru a găsi produsele achiziționate cel mai des.

O altă opțiune este de a “dona” un spațiu pentru un festival sau târg. Organizatorii caută întotdeauna modalități de reducere a costurilor, în special pentru evenimentele extinse pe mai multe locuri.

Organizează-ți propriul giveaway

Indiferent dacă participi la eveniment sau nu, cadourile sunt o modalitate low-cost de a genera impact. Acum, s-ar putea să te gândești: „Nu am produse interesante, ușor de ambalat sau distribuit”. Însă fiecare produs are valoare pentru clientul potrivit, deci concentrează-te pe vânzarea serviciilor tale ca  o experiență. Gândește dincolo de produsele fizice. Să presupunem că deții o companie de print sau o mică firmă de contabilitate. Pune „la bătaie” un pachet de bază pentru obiecte publicitare sau o consultație.

Nu te descuraja dacă este nevoie de puțin mai mult timp pentru a găsi abordarea potrivită. Marketingul local constă în a pune o amprentă umană afacerii tale. Să spunem că deschizi o sală de fitness sau vrei să te lansezi ca instructor personal. O modalitate distractivă de a ajunge la clienți este de-a amenaja un  cort cu gustări și apă la un maraton, eveniment sportiv sau spectacol de muzică. Spre exemplu, oferă gustări sănătoase participanților care sunt dispuși să facă o fotografie în ipostaza lor sportivă preferată.

Corturi promoționale
Corturi promoționale

Cunoaște-ți clienții

Legătura cu clienții este cheia pentru a obține recomandări și a-ți crește afacerea. Clienții sunt bombardați cu publicitate în cadrul evenimentelor mari, astfel încât uită cu ușurință brand-urile. Găsește un mod eficient, respectuos de a aduna informații de contact.

Toată lumea este ocupată în lumea modernă de azi. Clienții ar putea iubi produsele tale, dar au o perioadă scurtă în care sunt atenți. Dacă nu rămâi în contact, oamenii trec la companii mai interesante. Acesta este motivul pentru care este o idee bună să soliciți clienților să se aboneze la o listă de e-mail. Reprezintă o modalitate rapidă de a face cunoscute produsele sau ofertele noi. De asemenea, te poți evidenția prin implicarea în evenimente comunitare sau poți împărtăși povești despre clienții de top; astfel arăți că-ți pasă mai mult de oameni decât de profit.

De asemenea, mulți oameni nu vor să asculte pe cineva vorbind despre compania sa timp de 20 de minute, dar poate sunt interesați să fie contactați ulterior pentru o ofertă. Cereți clienților să completeze un chestionar cu datele și interesele lor, și încercați să faceți pachete personalizate, care se pliază pe nevoile fiecăruia. În plus, puteți imprima pe sistemele de afișare contactele de social media ale firmei, astfel încât clienții să vă poată urmări online.

Promovează evenimentul pe social media

Îmbunătățește-ți marketingul local cu ajutorul social media. Facebook, YouTube și Instagram, sunt surse online excelente pentru a crea interes. Accesează pagina evenimentului pe Facebook sau Instagram, pentru a găsi hashtag-uri populare. Folosește-le în postările tale și astfel poți atrage atenția oricui care e interesat de eveniment.

Luați în considerare difuzarea campaniilor online care să le crească interesul clienților de-a participa la eveniment. Oferiți o reducere sau un mic cadou pentru distribuirea fotografiilor sau videoclip-urilor tale. În același timp, oferiți-le oamenilor un motiv să se oprească la stand-urile voastre în timpul evenimentului, lansând provocări online. La urma urmei, scopul creșterii notorietății este creșterea vânzărilor.

Experimentează și învață

Marketingul local are nevoie de multă practică, însă devine mai ușor după ce interacționezi cât mai mult cu comunitatea ta. Asigură-te că empatizezi cu publicul tău și că ai personal amabil în timpul evenimentului, deoarece clienții caută figuri pozitive, dispuși să-i asculte cu zâmbetul pe buze. Cel mai important, concentrează-te pe ceea ce oferă special produsele tale. Când ai ceva unic de oferit, nu vei avea probleme să găsești idei de marketing excelente. Marketingul local ar trebui să reflecte personalitatea și valorile distincte ale afacerii. Fii relaxat. Oamenii își pot seama când nu-ți place ceea ce faci. Dorința ta de a ajuta clienții iese în evidență atunci când ești motivat și entuziasmat. În același timp, când te pregătești pentru un eveniment local, găsește modalități creative de a vă transmite mesajul și asigură-te că ai la dispoziție obiectele publicitare care te scot în evidență.

Preia conducerea la următoarea ta expoziție

Preia conducerea la următoarea ta expoziție

Una dintre cele mai mari provocări în pregătirea pentru o expoziție este dezvoltarea unui plan complet  de participare care te poate evidenția printre competitori. Acesta trebuie să includă totul, de la sistemele de expunere până la designul și aspectul standului, materiale de marketing, cadouri sau demonstrații.

Cauți o modalitate originală și simplă de a ieși în evidență la următorul tău târg sau următoarea expoziție? Îți punem la dispoziție câteva modalități accesibile, dar atractive, pentru a face acest lucru. Steaguri tip velă, sisteme de expunere, și alte obiecte publicitare dedicate standurilor expoziționale, sunt instrumente indispensabile care vor aduce trafic în jurul afacerii tale. Aceste materiale de promovare vor genera un impact asupra mesajului pe care vrei să-l transmiți, dacă sunt utilizate corect.

Avantajele sistemelor și steagurilor de expunere

În promovarea serviciilor și produselor în cadrul unui târg, sistemele de afișare sunt un instrument de marketing excelent, ideale pentru maximizarea vizibilității atunci când intră în contact direct cu publicul țintă. Obținerea unui loc la o expoziție poate fi dificilă, dar merită totul dacă standul tău se poate remarca, stârnind curiozitatea, iar împreună cu elementele grafice și mesajele pe care le vei concepe, cu siguranță îți vei atinge scopul promoțional.

Sistemele de expunere drepte sau curbate și steagurile tip velă clasice sau neconvenționale sunt o modalitate excelentă de a ieși în evidență și pot face minuni când îți promovezi brand-ul, făcându-l ușor de recunoscut. Dar aceste obiecte publicitare sunt mai mult decât un instrument de marketing, au numeroase avantaje, putând fi utilizate pentru campanii care implică acțiuni repetate de transport și montaj.

Ușor de instalat

Când vorbim de sistemele de afișare oferite de Metropolis, montajul ușor este ceea ce le asigură mobilitate, iar printul poate fi personalizat după imaginația și identitatea vizuală a beneficiarului.

Sistemul de afișare EXPO are o îmbinare a segmentelor intuitivă, acestea fiind numerotate pentru o potrivire rapidă. Este confecționat dintr-un cadru de țevi din aluminiu pe care se fixează materialul textil imprimat.

Sistemele pop-up sunt prevăzute cu un montaj intuitiv, după cum sugerează și denumirea. Materialul textil imprimat se fixează fără efort pe cadru. Deși are o formă și o suprafață mare de expunere, reprezentând de altfel plusurile acestui sistem, se instalează rapid, fără a necesita cunoștințe tehnice.

În cazul sistemului Wall Tex, dedicat standurilor expoziționale, profilul de aluminiu cu conectoare de plastic și sisteme de blocare îi asigură mobilitate și asamblare într-un timp scurt. Se poate utiliza în orice spațiu în care se desfășoară o interacțiune intensă cu publicul țintă și permite montarea opțională de spoturi pentru iluminat cu halogen.

Sistem Wall Tex

Steagul Moon, un steag velă cu o formă originală, dispune de un suport conceput conform tehnologiilor și materialelor moderne. Acesta se montează fără să fie nevoie de unelte și este foarte ușor, chiar și în dimensiunea cea mai mare, ceea ce dă sistemului o calitate extrem de importantă, mobilitatea.

Concepute pentru utilizare eficientă, aceste sisteme se pot folosi în mod repetat la evenimente profesionale în cadrul cărora compania intră în contact direct cu publicul său țintă.

Ușor de depozitat

Steagurile velă, chiar și cele cu formă inovativă, și sistemul Event Tex sunt obiecte publicitare versatile, foarte ușor de dezinstalat și nu necesită mult spațiu pentru depozitare. Au o structură ușoară și flexibilă, ceea ce permite demontarea în doar câteva minute.

De asemenea, montajul simplu și accesoriile de transport fac sistemul Frame Tex ușor de depozitat și mai apoi instalat, fără efort, în funcție de nevoi, acolo unde poate genera cel mai bun impact vizual. Este ideal pentru prezentări și expoziții.

Pretabile pentru acțiuni repetate de transport

Dacă participi în mod constant la diferite târguri, este esențial să te asiguri că materialele publicitare cu ajutorul cărora îți amenajezi stand-ul sunt facil de transportat. Steagul tip velă Crystal beneficiază de o  structură ușoară care presupune un montaj rapid, oferind o flexibilitate excelentă. În plus, este disponibil în mai multe variante de dimensiuni, pentru a putea fi adaptat diferitelor situații și evenimente.

Deși un obiect de mari dimensiuni, sistemul pop-up Keder este construit din materiale ușoare, tocmai pentru a-i facilita transportul. Materialele de calitate din care este fabricat suportul destinat graficii publicitare asigură păstrarea intactă a acesteia de-a lungul unui ciclu de utilizări repetate. 

Rezistente și durabile

Sistemele de expunere 3D sunt unul dintre cele mai durabile instrumente de marketing pe care le puteți găsi. Sunt un mare avantaj pentru companiile care participă la târguri și expoziții, datorită rezistenței sale. Diferite de un pliant, un flyer sau o carte de vizită care nu au o durată mare de timp, aceste obiecte publicitare pot fi folosite pe termen lung. Dacă mesajul și textul nu au date care trebuie shimbate, poți utiliza aceste sisteme timp de mulți ani. Reprezintă una dintre cele mai bune investiții pe care le poți face pentru a crește profitul afacerii. De asemenea, și steagurile tip velă cu formă neconvențională sunt fabricate dintr-un materialul suport rezistent care asigură o durabilitate crescută materialelor imprimate. Garantează în același timp un impact semnificativ și obține un plus de vizibilitate pentru clienții care ar putea fi interesați de stand-ul tău din cadrul târgurilor sau expozițiilor.

Steaguri velă neconvenționale

Steagurile velă premium, cum ar fi steagul Surfer sunt construite din materiale de cea mai bună calitate, care asigură durabilitatea suportului publicitar. 

Dacă cel mai mare obstacol este creșterea interacțiunilor pentru afacerea ta, evenimente precum târgurile, festivalurile și conferințele au multe de oferit. Întocmește o listă a evenimentelor la care participă publicul tău și promovează-ți brandul “față în față”. Când te pregătești pentru un astfel de eveniment, asigură-te că ești pregătit să-ți evidențiezi afacerea cu obiectele publicitare potrivite, care maximimează impactul vizual și fac diferența în transmiterea mesajului și promovarea imaginii. În plus, e recomandat să optezi pentru sisteme de afișare ușor de instalat, rezistente și durabile, care pot fi supuse unor acțiuni repetate de transport și montaj. Metropolis îți pune la dispoziție materiale promoționale de efect, care nu ar trebui să lipsească din nicio campanie de publicitate. Sunt concepute din materiale de calitate, pot fi personalizate și utilizate pe perioade îndelungate de timp.

Steaguri pentru identitatea companiei

De ce ai nevoie de steaguri pentru identitatea companiei?

Când vorbim despre creșterea afacerii și vizibilitatea brand-ului, ne gândim la expunerea mesajului direct “în ochii” publicului țintă. Deși sunt diverse moduri de a face acest lucru, iar numeroase tactici digitale apar zilnic, există unele mijloace offline care nu vor da greș în nicio împrejurare.

Personalizarea steagurilor publicitare sau altor materiale promoționale de impact cu logo-ul și culorile brand-ului tău reprezintă una dintre cele mai sigure metode de-a ajunge la clienți noi.

Sunt vizibile de la distanță

Cunoscute ca vehicule de publicitate în mișcare, steagurile creează un puternic efect vizual prin grafica de impact și forța cu care le deplasează vântul. În plus, pot fi poziționate cu mult peste linia ochiului și peste alte semne convenționale, astfel vor atrage atenția celor care trec de la distanțe mai mari.

Chiar și un simplu steag te va ajuta să aduci mai mulți oameni “la ușă“, pentru  că de regulă, suntem atrași de lucruri care se mișcă, mai mult decât suntem de cele care rămân statice.

Se remarcă ușor în cadrul târgurilor și expozițiilor

Expozițiile sunt un moment în care într-adevăr trebuie să stârnești interes. Unele companii o fac cu diverse tombole, mascote, sau doar făcându-și stand-ul un loc cu adevărat memorabil.

Cel mai important lucru pe care trebuie să-l ai în vedere este că te vei afla  într-o sală de expoziție plină cu standuri, iar cele mai multe vor avea aceeași dimensiune.

Câteva steaguri velă – Dart amplasate pe ambele părți ale standului tău sunt o modalitate excelentă de-a atrage atenția într-un mod original. Sunt în forma unei cozi de săgeată, punând în valoare conceptul grafic și mesajul care se dorește a fi transmis.

Sunt memorabile

A fi memorabil este unul dintre cele mai importante lucruri atunci când încerci să poziționezi marca și oferta în prim-planul clientului. Dacă cineva trece pe lângă o afacere care arată vibrant și are semnalistică neconvențională, este mult mai probabil să-și amintească numele brand-ului atunci când va avea nevoie de produse sau servicii similare cu cele pe care le promovezi.

Ce trebuie să faci este să gândești “out-of-the-box“ și să te conectezi cu clienții care încă nu știu că au nevoie de tine. Un banner textil, diferit prin creativitate, și un set de steaguri cu logo-uri reprezintă o modalitate excelentă de-a atrage atenția asupra afacerii tale.

Sunt ușor de utilizat

Un alt aspect important de luat în considerare, în ceea ce privește steagurile publicitare, este ușurința de utilizare. Poți crea, de exemplu, o serie de bannere care promovează vânzările sezoniere. Indiferent de perioadele din an în care vrei să-ți expui afacerea, poți schimba mesajul în doar câteva minute.

Dacă optezi pentru amplasarea steagurilor la sol, catargele sunt suporturile ideale. Acestea au diferite forme ale bazelor care permit instalarea în cele mai neconvenționale împrejurări. Se pot fixa sub roata mașinii, se pot înfige în sol sau în zăpadă. De asemenea, există și baze cu sistem de umplere cu apă care permit o transportare ușoară.

Catarg
Catarg

Îți scot spațiul comercial în evidență

Indiferent dacă deții un spațiu comercial pe o stradă principală sau într-un centru din afara orașului, poate fi dificil să-l faci să iasă în evidență. Ești înconjurat din toate părțile de mărci diferite, dintre care unele sunt concurente, altele au doar vitrine mai mari și mai îndrăznețe. Dimensiunea spațiului sau mărimea vitrinei sunt două lucruri greu de schimbat, însă valorificarea a ceea ce ai este posibilă cu steagurile tip velă, care nu aucum să nu atragă atenția prin forma neconvențională.

Cu un steag fluturând ușor, dai o viață nouă magazinului tău, fără a fi nevoie să se schimbe în mod dramatic aspectul. De asemenea, sunt ușor de remarcat chiar și în spații aglomerate.

Cum alegi corect steagurilor outdoor

Cu siguranță ai auzit că steagurile outdoor sunt cele mai populare moduri de-a atrage mai mulți clienți și de-a obține mai multă atenție pentru afacerea ta. Dar, la fel ca toate celelalte metode de promovare, trebuie să alegi steagul potrivit pentru a-ți asigura succesul. Există câteva tipuri din care poți alege, fiecare cu anumite avantaje sau dezavantaje.

Steaguri publicitare de tip pană. Sunt imprimabile pe ambele părți și sunt ușor de instalat datorită sistemului plug-in, prin îmbinare telescopică, în doar câteva minute. Aceste tipuri de steaguri sunt perfecte pentru utilizarea outdoor, la evenimente sportive sau în fața sediului firmei. În același timp, sunt făcute să dureze mult timp și pot fi reutilizate. Punem la dispoziție o varietate de dimensiuni și forme, astfel încât să poți alege mărimea potrivită pentru informațiile pe care dorești să le transmiți. Fie că vorbim despre steaguri velă în formă concavă, convexă, oblică, dreaptă, acestea s-au dovedit a fi o modalitate extrem de versatilă de promovare a mesajelor publicitare.

Steaguri velă tip lacrimă“. Sunt ideale pentru utilizarea outdoor, deoarece le configurezi ușor și necesită foarte puțin spațiu pentru amplasare. Steagurile publicitare în formă de lacrimă pot fi imprimate pe ambele părți, versatilitatea materialului oferind libertate de creație. Tijele de aluminiu și fibra de sticlă care susțin materialul se inserează direct în tivul acestuia, astfel încât estetica să nu fie compromisă.

Steaguri tip lacrimă
Steaguri tip lacrimă

Întrucât steagurile tip “lacrimă“ sunt mai mici decât cele “pană“, mesajul tău ar trebui să fie direct la țintă. Poți imprima logo-ul, sloganul sau orice alt mesaj prin care poți atrage atenția instantaneu, cum ar fi un call-to-action sau cuvinte de impact, cum ar fi “reduceri“. Bineînțeles, pot fi utilizate și cu alte tipuri de steaguri velă pentru a obține un efect maxim. Îți poți maximiza cu adevărat vizibilitatea și poți atrage mai mulți clienți atunci când utilizezi aceste tehnici eficiente. Steagurile publicitare pot fi folosite în orice anotimp și pentru orice eveniment. Este o garanție că vei putea ajunge la mai mulți oameni și vei putea crește notorietatea afacerii. La noi găsești steaguri publicitare de diferite dimensiuni și forme, de la clasice la neconvenționale și, pentru că folosim doar materiale de cea mai bună calitate, sunt durabile și rezistente. În plus, sistemele de expunere se pliază pe nevoile beneficiarului, sunt create după tehnologii moderne, asigurând fiabilitatea graficii.

Impactul materialelor promoționale de mari dimensiuni

Impactul materialelor promoționale de mari dimensiuni

Când ai nevoie de materiale publicitare pentru un eveniment, un târg sau chiar un birou, foarte multe lucruri trebuie luate în considerare. Unul dintre aceste considerente este mărimea, deoarece determină gradul de vizibilitate pe care dorești să-l atingi.

Printurile în format mare sunt atrăgătoare, de înaltă calitate și exprimă profesionalism. Într-un peisaj aglomerat de reclame, semnalistica de dimensiuni mari “cere” atenția privitorilor și clienților. De asemenea, consolidează notorietatea brand-ului. Nimic nu creează un impact mai mare decât un design în culori vibrante pe-o suprafață care se observă de la distanță.

Cum se utilizează printurile în format mare pentru a-ți scoate în evidență brandul

Când ai nevoie de o soluție de branding out-of-the-box, trebuie să înveți cum să utilizezi obiectele publicitare de dimensiuni mari pentru a obține rezultate. Dacă te gândești – „Da, da – am făcut deja bannere”, tipărirea în format mare este mai mult decât un banner uriaș cu siglă. Efectul vizual cu totul special include designul creativ și fabricarea pe o gamă largă de sisteme de expunere, steaguri sau produse promoționale. Data viitoare când ai nevoie de soluții de branding creative, ia în considerare următoarele „scenarii”.

Evenimente corporate

Evenimentele corporatiste au parcurs un drum lung în ultimii ani și concluzia este că – forma și suprafața mare aduc beneficii majore de vizibilitate. De exemplu, aproape orice eveniment oficial va avea un fundal pentru fotografii. Odată ce s-a făcut deschiderea oficială, oamenii încep să posteze pe rețelele sociale – și dintr-o dată, brandul tău este prezent și online. Este exact ceea ce îți dorești, dar amintește-ți că background-ul de poze trebuie să fie „next level”! În loc să folosești un simplu panou cu siglă, alege sistemele de expunere 3D,  designul inedit nu va trece neobservat și va crea un efect vizual remarcabil.

Târguri și expoziții

2 Wall Tex
Wall Tex

Prin natura lor, târgurile sunt locurile în care membrii industriei din care faci parte participă pentru a vedea și a fi văzuți. Zilele în care, pur și simplu, amplasai o măsuță de prezentare și distribuiai broșuri au dispărut demult. În aceeași măsură, nu te poți aștepta să așezi un bol cu bomboane și să atragi clienții – trebuie să ieși în evidență. Prin urmare, e necesar să integrezi obiecte publicitare interactive. Asta poate însemna un Wall Tex  personalizat după imaginația și identitatea vizuală a brandului, sau un sistem de afișare Expo care poate fi imprimat pe ambele fețe, maximizând vizibilitatea.

Afișaj textil

Stabilește tonul pentru o cafenea, restaurant sau chiar fațada unei clădiri cu bannere textile versatile. Cel mai bun lucru la aceste obiecte publicitare este că sunt ușor de întreținut, putând fi curățate chiar și în mașina de spălat, și diferite prin creativitate – culori rezistente cu o rezoluție impecabilă și multiple opțiuni de expunere.

Cu bannerele textile simplu de împachetat, transportat și curățat, poți schimba complet aspectul oricărei zone, cu un impact maxim asupra clienților și a angajaților. În plus, promovează identitatea vizuală a companiilor, pot fi folosite în campanii de comunicare, sau pur și simplu ca și decorațiuni de interior sau exterior.

Cum să convingi cu ajutorul semnalisticii outdoor de mari dimensiuni

Clienții tăi sunt expuși la sute de anunțuri pe zi, împărțite între televiziune, radio, internet și mersul la și de la serviciu. Comparând obiectele publicitare outdoor, care dintre ele consideri că sunt cele mai potrivite pentru a capta într-adevăr atenția?

Bannere

Sunt de departe cele mai versatile materiale publicitare de exterior sau interior și, practic, pot fi afișate oriunde. Le observăm aproape zilnic, amplasate stradal, decorând clădiri de birouri sau spații comerciale, sau arborate pe distanțe lungi la concursurile sportive. În plus, sunt durabile și se pot rula ușor pentru transport sau depozitare.

Folosind accesorii de suspendare potrivite, bannerele sunt ușor de afișat și mutat, manevrabilitatea și versatilitatea fiind punctul forte al acestor instrumente de comunicare.

Steaguri

Steaguri
Steaguri

Probabil ai auzit că steagurile pentru publicitatea outdoor sunt cele mai populare moduri de a atrage mai mulți clienți și de a obține mai multă atenție pentru afacerea ta. Dar, la fel ca toate celelalte obiecte publicitare, trebuie să alegi steagul potrivit pentru a avea succes. Există câteva tipuri diferite care pot reprezenta mesajul sau brand-ul într-un mod inedit: steaguri velă tip lacrimă, steaguri velă oblice sau steaguri publicitare.

Steagurile velă oblice pot fi amplasate permanent, în fața mall-urilor, magazinelor sau la sediile companiilor, pentru a atrage atenția. Sunt imprimabile pe ambele părți, iar diferitele forme ale bazelor permit amplasarea lor în cele mai neconvenționale împrejurări.

Steagurile velă tip lacrimă sunt ideale pentru utilizarea în aer liber, deoarece sunt ușor de configurat și necesită foarte puțin spațiu pentru expunre. Datorită sistemului plug-in, se asamblează ușor, prin îmbinare telescopică, în numai 3 minute. Însă acest tip de steag poate avea o suprafață limitată pentru imprimare și, prin urmare, este posibil să nu fie cea mai bună alegere pentru anunțurile cu mult text. Este totuși folositor pentru a imprima acțiuni și cuvinte de impact, cum ar fi “reduceri”, pentru a capta instantaneu atenția clienților.

Bazându-ne pe tehnologii și utilaje de ultimă generație, punem la dispoziție steaguri velă în diferite dimensiuni, astfel încât să poți alege varianta potrivită pentru mesajul sau informațiile pe care vrei să le transmiți.

Steagurile publicitare ar trebui să susțină activitățile de marketing în spațiul public, fiind vizibile de la distanță, cu un spațiu generos pentru imagine sau text. Pot fi realizate atât în format orizontal cât și vertical, iar sistemele de prindere diversificate cresc gradul de creativitate, captând cu ușurință atenția audienței.  Aceste tipuri de steaguri pot fi personalizate 100% și utilizate pe perioade îndelungate de timp, având o rezistență crescută la umezeală. Este o garanție că vei putea ajunge la cât mai mulți oameni, iar mesajul tău publicitar va fi expus în siguranță cât mai mult timp.

Corturi promoționale

Reprezintă una dintre opțiunile cele mai mari de semnalistică și sunt utilizate în principal outdoor. Corturile promoționale sunt printre cele mai funcționale tipuri de obiecte publicitare de mari dimensiuni, prin faptul că-ți aduc brand-ul sau afacerea în lumina reflectoarelor. Sunt ideale pentru evenimente sportive, expoziții, târguri sau alte evenimente outdoor. Corturile de înaltă calitate merită investiția, deoarece culorile nu se estompează, au material impermeabil și rezistent la zgârieturi. În plus, se pot refolosi evenimente la rând, fiind durabile și stabile.

Configurarea cortului promoțional necesită câteva minute, este ușor de instalat sau dezinstalat, facilitând, în același timp, transportul și depozitarea. Folosind corturi personalizate, imprimate cu logo-ul și mesajul publicitar dorit, vei putea crea vizibilitate maximă, promovându-ți afacerea eficient. Există numeroase modalități de-a adăuga dinamism la orice tip de eveniment și în orice campanie de promovare. Dacă îți dorești soluții creative de expunere în cadrul unui eveniment, spațiu comercial sau showroom, ai găsit echipa potrivită!

Cum te pregătești pentru expoziție – lista de verificare

Cum trebuie să-ți faci ckecklist-ul când participi la o expoziție

Planificarea unei expoziții sună ușor. Pregătești standul, produsele și materialele promoționale, apoi mergi la locul de desfășurare, nu? De fapt, procesul este mai divers decât atât, sau cel puțin ar trebui să fie dacă vrei să ajungi pregătit.

Planificarea unei expoziții implică mai mulți pași, variind de la procesul de luare a deciziilor și proiectare, până la organizarea standului, personalului și strategiilor de marketing. Cu atât de mulți factori care trebuie luați în considerare, pregătirea atentă și metodică este necesară pentru a asigura un eveniment de succes.

În cadrul unei expoziții, participanții au ocazia să își prezinte produsele, serviciile sau performanțele unui public numeros și divers. Pașii de urmărit în pregătirea participării te ajută ca expoziția ta să funcționeze fără probleme. De altfel, ar trebui să ilustreze modul în care brand-ul tău ar putea beneficia de prezența ta în cadrul evenimentului.

În timp ce detaliile exacte ale fiecărei expoziții sunt diferite, un checklist oferă un cadru solid pentru identificarea și completarea celor mai frecvente acțiuni înainte, în timpul și după eveniment.

Cum te pregătești pentru expoziție – lista de verificare

Te simți pregătit pentru viitoarea ta expoziție? Cu o presiune atât de mare asupra fiecărui mic detaliu al standului tău, poți uita lucruri importante pentru succesul expoziției tale.

După acceptarea cererii de expunere la eveniment, este timpul să te gândești la detaliile tehnice și să te asiguri că totul se desfășoară fără probleme. O expoziție poate fi o provocare, deci este important să pregătești totul în avans.

Iată o listă de verificare a lucrurilor pe care ar trebui să o bifezi încă din primele etape ale procesului.

În primul rând trebuie să alegi pachetul de expoziție prin cântărirea opțiunilor și să reții că cea mai bună alegere nu este întotdeauna cea mai accesibilă. După aceea, exersează instalarea standului de expoziție cu personalul și asigură-te că toți cunosc fiecare etapă a procesului.

Verifică dacă obiectele promoționale pe care intenționezi să le folosești au toate componentele și că nimic nu este deteriorat. De asemenea, trebuie să te asiguri că verifici cerințele de alimentare la sursa de curent: cabluri sigure de utilizare și tensiune suficientă pentru nevoile tale la expoziție. Trebuie să planifici și modul în care îți vei poziționa cablurile. În orice caz, trebuie să ții cont de factorii de siguranță.

Organizează o listă a tuturor materialelor promoționale necesare, inclusiv broșuri, pixuri, mostre de produse, dacă este cazul, obiecte brand-uite și orice altceva de care ai nevoie la expoziție. Nevoile fiecăruia sunt diferite în funcție de obiective și de produsul sau serviciul pe care îl promovează. Așadar, fă împreună cu echipa ta o listă de necesare pentru eveniment. Chiar dacă ai o memorie foarte bună, elimină șansele de-a uita ceva important, notând totul pe ceva de scris. În plus, discută cu staff-ul tău cu câteva săptămâni înainte de eveniment, deleagă sarcini și explică tot ce au nevoie să știe. Pune la dispoziție un program și deleagă responsabili pentru expoziție.

Alege cu grijă modalitatea de transport! Reține că piesele mai mari ale obiectelor de expus trebuie manipulate cu grijă de-a lungul drumului. Dacă tu și echipa nu aveți propria mașină potrivită pentru a vă deplasa cu un număr mare de echipamente, angajați o companie care va putea transporta totul la eveniment și va manevra totul cu grijă.

Efectează o verificare finală amănunțită pentru a te asigura că totul este organizat și pus la punct.

Semnalistica spațiului

Semnalistica spațiului

Pentru a-ți putea prezenta afacerea într-o manieră adecvată, vei avea nevoie de standuri de prezentare, steaguri publicitare sau sisteme de expunere care te vor ajuta să ieși în evidență. Deoarece acestea joacă un rol atât de important în promovarea mărcii tale, este important să alegi elementele de semnalistică adecvate unei expoziții care să se potrivească atât dimensiunii afacerii, cât și bugetului.

În funcție de asta, îți oferim produse variate care te pot ajuta să îți pregătești standul pentru expozițiile la care vrei să participi. Reprezentanții noștri îți stau la dispoziție pentru soluții personalizate.

De ce ar trebui să fii prezent la o expoziție?

În primul rând, te poți conecta atât cu potențialii clienți, cât și cu alți expozanți care te vor ajuta să ții pasul cu noutățile din industria de interes. Acest lucru îți va da șansa să te implici într-o comunitate, adică să stabilești relații cu ceilalți expozanți și, eventual, să faceți anumite parteneriate în afaceri.

În al 2-lea rând, aceste tipuri de evenimente sunt excelente pentru creșterea nivelului de notorietate al brand-ului, creșterea bazei de clienți și extinderea afacerii tale la nivel local sau de ce nu, la nivel național.

Așadar, pentru a-ți maximiza oportunitățile și pentru a profita la maxim de investiția ta în cadrul unei expoziții, pregătirea atentă este vitală. Asigură-te că totul a fost planificat și personalul este pregătit. Te vei simți mult mai bine dacă ajungi la expoziție știind că ești bine organizat!

Outfitul echipei, una dintre cele mai importante unelte de marketing

Outfitul echipei, una dintre cele mai importante unelte de marketing

Orice om de afaceri responsabil știe că imaginea brandului său trebuie să fie transmisă în mod unitar prin toți “porii” afacerii, atât în ​​interior, cât și în exterior. Atunci când un client se apropie de magazin sau restaurant, prima impresie despre afacerea ta și-o formează vizual și este greu să și-o mai schimbe vreodată. De asemenea, în cadrul unei competiții sportive, brandingul echipamentului este de o importanță colosală pentru notorietate. Dacă te gândești la o îmbunătățire a promovării brandului tău, ia în calcul implementarea unui outfit personalizat pe care să-l oferi echipei!

Outfitul echipei, una dintre cele mai importante unelte de marketing

Uniforma și spiritul de echipă

Oferind angajaților tăi uniforme personalizate în culoarea brandului, vei crea o mentalitate de echipă întregului personal. Acest sentiment de unitate și profesionalism transmis angajaților este un mod excelent de stimulare a spiritului de echipă și de reprezentare a brandului la cote maxime. Dacă ești în curs de a comanda sau de a concepe uniforme sau echipament pentru echipa ta, ar putea fi, de asemenea, o idee bună să îți implici și personalul în această decizie, astfel încât toți membrii echipei să se simtă confortabil și mulțumiți de ceea ce poartă, transmițând, în același timp, cu success, mesajul brandului tău.

Uniforma și spiritul de echipă

Responsabilitatea individuală în raport cu clienții

În plus față de formarea unei mentalități de grup, uniformele încurajează, de asemenea, responsabilitatea individuală pentru angajați în relația cu clienții. Pe lângă identificarea persoanei prin etichete de nume personalizate sau broderii, o uniformă servește ca o reamintire consistentă și consecventă a valorii mărcii față de angajați și față de public. Când poartă o uniformă, angajații sunt responsabili nu numai ca indivizi, ci și ca parte a unei reprezentări colective a brandului.

Uniformele și marketingul mărcii

Deși semnificația unei uniforme este adesea ignorată, ea poate fi un instrument de marketing important pentru întreprinderile care doresc să crească și să-și prezinte marca într-un mod elegant. În timp ce angajații tăi lucrează pe tot parcursul zilei, aceștia comercializează, de asemenea, brandul tău prin tot ceea ce fac. În plus, dacă tu sau un alt angajat purtați o uniformă reprezentativă pentru afacerea ta în afara locului de muncă, uniforma rămâne o reprezentare a mărcii tale și devine instant instrument de networking.

Echipamente sportive cu un impact asupra performanțelor

Fiecare echipă, fiecare club sportiv, trebuie să aibă o identitate vizuală puternică pentru a reuși să lege relații puternice cu suporterii. Un echipament personalizat este o necesitate pentru un sportiv profesionist, dar și pentru un amator care practică sportul de plăcere, pentru a se menține în formă, iar un astfel de echipament poate deveni un element motivațional puternic care să îndemne la mișcare. Odată îmbrăcat, echipamentul personalizat, dă senzația de performanță, îndemnă la depășirea limitelor și crește plăcerea practicării sportului preferat. Nu în ultimul rând, oferă sportivilor confortul ideal pentru a putea avea cele mai bune performanțe.

Echipamente sportive cu impact asupra performanțelor

Alege sa ieși în evidență cu produsele profesionale, de înaltă calitate, ale flags.ro, realizate cu tehnologii și utilaje de ultimă generație și livrate la termene record! Echipează-ți angajații sau sportivii în outfituri confortabile, de calitate, care vor crește spiritul de echipă și vor aduce notorietate brandului tău până la cele mai înalte poziții în clasamente.

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

Încă din Evul Mediu, când călătoriile și deplăsarile erau foarte dificile și costisitoare pentru anumite pături ale populației, târgurile se țineau anual în orașele mai importante. Încă de atunci, comercianții au înțeles că imaginea lor constituia garanția vânzărilor produselor.

În prezent, târgurile de promovare reprezintă importante unelte de marketing, oportunități cruciale de a-ți extinde conexiunile de business și de a-ți crește vânzările, prin promovarea imaginii. Iată 6 pași care te vor ajuta să-ți maximizezi vizibilitatea la târgurile la care participi.

1. Fii creativ da cappo al fine

Încă de la început, gândește-te la ce nu s-au gândit alții și surpinde-ți audiența! Adu plus valoare imaginii brandului tău, plasându-l în locuri complet neașteptate! Fă-ți lista de la început și printează: corturi promoționale, bean-baguri, eșarfe, șezlonguri, lavete personalizate, ecusoane brodate, costumele reprezentanților, rucsaci de promovare. Pune-ți amprenta peste tot și asta te va răsplăti!

2. Montează-ți un cort pe măsura valorii tale

Corturile promoționale sunt tool-uri perfecte pentru a atrage vizitatori prin simpla vedere a unui anunț de sine stătător. Este ca un panou imens care atrage ca un magnet potențialii clienți și parteneri de afaceri. El poate fi personalizat cu mesajul pe care dorești să-l transmiți, având costuri reduse. Corturile promoționale pliabile sunt folosite la evenimente sociale, întâlniri de afaceri și târguri, fiind materiale de publicitate eficient și accesibil.

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

3. Decorează în funcție de itinerarul publicului țintă

Anticipează drumul pe care-l va parcurge publicul tău țintă, fie potențiali clienți sau parteneri de afaceri, și plasează decoruri personalizate în culoarea brandului tău cât mai vizibil și surprinzător! Plasează pe acest itinerariu steaguri, catarge, stegulețe, bannere și nu te opri aici. Lasă-ți imaginația să lucreze în folosul tău, folosind panouri ingenioase, în formă de “L”, wall-uri TEX sau optează pentru sisteme de expunere 3D.

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

4. Costumează-ți echipa

Echipa ta este, poate, cel mai important mesager al brandului tău. Fie că ești one-man-show, fie că vei merge la târg însoțit de o întreagă echipă, toată lumea trebuie să transmită imaginea brandului, de la culorile și printurile costumelor, până la mesaje, discurs și limbaj non-gestual! Pregătește-te din timp și printează-ți brandul pe costumele echipei tale!

5. Afișează-ți numele pe printuri

Se spune că printul e mort. Ei bine, nicăieri printul nu este mai viu decât la târguri de promovare. Flyere, broșuri, afișe. Ele iți vor gestiona imaginea, continuând să lucreze pentru brandul tău și după ce târgul se va încheia. Asigură-te că vei împărți aceste materiale în cadrul târgurilor și vei fi răsplătit prin creșterea vânzărilor. 

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

6. Transformă-ți propriul brand în eveniment

În cadrul oricărui târg, dacă îți vei angaja publicul în activități creative, ei se vor conecta cu brandul tău pe viață! Organizează mici jocuri în care să-ți implici publicul țintă, cu ajutorul unor tool-uri care să poarte numele brandului tău! De exemplu, dacă ești retailer de articole sportive, poți organiza un minicross cu obstacole branduite.

Alege sa ieși în evidență cu produsele profesionale, de înaltă calitate, ale flags.ro, realizate cu tehnologii și utilaje de ultimă generație și livrate la termene record! Printează-ți, cu costuri accesibile cortul promoțional, bean-baguri, eșarfe, șezlonguri, lavete personalizate, ecusoane brodate, costumele reprezentanților, rucsaci de promovare, fanioane, steaguri, bannere și orice ți-ar trece prin cap și devino vedeta târgului la care participi!

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare