bannere textile

Bannere textile vs. bannere din vinil

Bannerele textile sunt la mare căutare acum, poate mai mult ca niciodată. Tehnicile avansate de imprimare permit utilizarea materialelor textile pentru diferite domenii de aplicație, inclusiv pentru campaniile de marketing outdoor.

Pe de altă parte, bannerele din vinil sunt considerate cea mai potrivită opțiune pentru display-urile otudoor, însă nu putem face o clasificare atât de simplă. Bannerele textile pot să arate minunat atunci când sune expuse outdoor, pentru că au marea calitate de a ieși în evidență, fără să facă notă discordantă față de mediul înconjurător. Au un aspect mai puțin dur, sunt mai flexibile și impresia generală pe care o oferă este una de naturalețe și noblețe.

În ceea ce privește spațiile indoor, bannerele textile absorb lumina într-o manieră mai eficientă, astfel încât nici măcar luminile fluorescente nu vor face culorile să pălească.

Citește mai mult

kit builder Ballan Sportswear

Alege echipamentul sportiv care ți se potrivește cu kit builder-ul Ballan Sportswear

Acum când există o preocupare deosebită pentru sport și pentru mișcare în general, majoritatea oamenilor încearcă să rămână în formă practicând o anumită formă de sport. Există diferite sporturi, cum ar fi ciclismul sau baschetul, care vor necesita îmbrăcăminte specifică. Găsirea hainelor potrivite este complicată, pentru că nimeni nu vrea să folosească un echipament sportiv care să nu fie și atrăgător din punct de vedere estetic. Cu toate acestea, echipamentul sportiv ar trebui să fie mai puțin „în tendințeˮ, ci mai degrabă să fie cât mai confortabil și să permită libertatea de mișcare.

Citește mai mult

broderie computerizată

5 lucruri inedite pe care nu le știai despre broderie

Broderia poate fi considerată cu ușurință o artă, deoarece este un procedeu utilizat atât pentru decorarea obiectelor vestimentare cât și pentru elementele de decor, încă de mii de ani. Dacă în trecut era văzută ca un procedeu anevoios, care ia mult timp și nu se justifică pentru decorarea obiectelor produse în serie, acum există varianta modernă a broderiei, realizată cu ajutorul unor mașini speciale pentru brodat. Mai exact, vorbim despre broderia computerizată.

Citește mai mult

tricourile personalizate

Cum te pot ajuta tricourile personalizate să îți promovezi brandul?

Tricourile personalizate reprezintă una dintre cele mai simple și mai eficiente metode de promovare a unei companii sau organizații, de a inspira conversații despre ceea ce aceasta oferă și de a o conecta vizual cu clienții. Deși ideea utilizării tricourilor personalizate pentru campaniile de marketing nu este una nouă, este o idee care oferă rezultate foarte bune.

Citește mai mult

Rucsacurile promoționale – instrumente inedite pentru campaniile de promovare

Rucsacul este văzut în general ca un accesoriu util, fiind utilizat pentru diferite tipuri de activități. Fie că este vorba despre drumeții sau competiții sportive, sau despre rucsacuri pentru școală, acest accesoriu a devenit un obiect comun, dar care oferă numeroase funcționalități, unele dintre ele fiind inedite.

Citește mai mult

Turul Ciclist al Sibiului

Metropolis este sponsor al Turului Ciclist al Sibiului, ediția 2018

În calendarul competițiilor sportive desfășurate la noi în țară, Turul Ciclist al Sibiului ocupă un loc deosebit, fiind cea mai importantă competiție de profil din România. Deoarece ne dorim să ne implicăm cât mai mult în susținerea evenimentelor sportive, în special cele care au loc în plan local, Metropolis este partener și sponsor al acestei competiții.

Citește mai mult

elemente semnalizatoare expoziții auto

Rolul elementelor semnalizatoare în cadrul expozițiilor auto

Expozițiile auto sunt în general evenimente organizate pentru a testa „pulsulʺ pieței, pentru a prezenta în fața publicului cele mai noi modele de mașini, sau pentru a promova anumite campanii desfășurate de producătorii auto în parteneriat cu dealership-urile. Totodată, studiile recente au arătat că expozițiile auto sunt încă un bun instrument de marketing pentru a influența decizia de cumpărare. Vizitatorii expozițiilor auto știu, în principiu, ce caracteristici caută atunci când doresc să achiziționeze o mașină nouă și sunt mult mai convinși să ia decizia de cumpărare, dacă au ocazia să testeze întâi o mașină.

Citește mai mult

ziua Drapelului National

Ziua Drapelului Național în România – o scurtă istorie

De-a lungul timpului, drapelul românesc, compus din culorile albastru, galben și roșu, a fost utilizat în diferite variante, în funcție de contextul istoric. Până la apariția tricolorului ca simbol al unității naționale, erau folosite diferite tipuri de steaguri, caracteristice țărilor românești, însă obiceiul de a arbora un steag specific datează încă de pe vremea dacilor.

Citește mai mult

4 idei creative pentru un beach party memorabil

Vara este un moment excelent pentru a planifica un eveniment pe plajă, deoarece permite utilizarea spațiilor în aer liber, includerea alimentelor proaspete, sezoniere și diferite opțiuni în ceea ce privește activitățile ce vor asigura distracția tuturor invitaților. Când vine vorba de găzduirea evenimentului perfect pentru afacerea ta, profită din plin de faptul că vara este asociată în general cu vacanțele și organizează un beach party memorabil, cu ajutorul câtorva trucuri simple.

Un beach party poate fi o bună ocazie de socializare pentru angajați, clienți și colaboratori, însă asigură și cadrul necesar pentru desfășurarea unor evenimente promoționale casual, care permit interacțiunea și comunicarea directă cu clienții. Aceștia se vor simți mult mai în largul lor și vor fi mai receptivi decât în cazul evenimentelor formale.

Citește mai mult

cadouri promotionale

Cadouri promoționale pe care clienții tăi le vor iubi

Cadourile promoționale au fost utilizate ca tactici de marketing eficiente din punct de vedere economic de-a lungul anilor. De la mici întreprinzători, la corporații mari aceste cadouri sunt utilizate în majoritatea campaniilor de marketing. Mai multe studii de piață efectuate în Statele Unite ale Americii în ultimii ani au relevat cîteva lucruri interesante despre cadourile promoționale, de care este bine să ținem cont.

  • În SUA, 8 din 10 consumatori dețin între 1 și 10 cadouri promoționale.
  • 6 din 10 consumatori păstrează cadourile promoționale cel puțin 2 ani.
  • 85% dintre oamenii care achiziționează un produs sau un serviciu aleg o anumită firmă după ce primesc un cadou promoțional.
  • 89% dintre consumatori pot să-și amintească firma, compania sau organizația respectivă, chiar și după doi ani de la primirea unui cadou promoțional.
  • 63% dintre consumatori dau mai departe cunoscuților produsele promoționale atunci când nu le sunt necesare.

Citește mai mult