Folosește puterea culorii! Ce semnifică brandul tău

Printarea identității brandului tău pe diverse materiale promoționale de calitate superioară îți asigură vizibilitate și notorietate în cadrul evenimentelor la care participi. Dacă ești la început de drum și încă nu ți-ai definit brandul, te gândești la un rebranding sau dorești să analizezi simbolistica mesajelor transmise de logo-ul tău prin culoare, iată ce va percepe publicul prin această prismă. Mai ales că recunoașterea brandului depinde de culoare în pondere de până la 80%!

Roșu

Roșul este adesea asociat cu căldura soarelui și cea a focului, adesea stimulând oamenii să își asume riscuri. De asemenea, s-a demonstrat că stimulează simțurile, crește tensiunea arterială și poate provoca senzații de putere, energie, pasiune, iubire, agresiune sau pericol.

Galben

Galbenul este adesea asociat cu căldura, joaca sau bucuria. Poate stimula sentimente de optimism și speranță sau lașitate și trădare.

Portocaliu

Amestecând căldura roșului cu optimismul galbenului, portocaliul comunică activitatea și energia. Bineînțeles, este greu să nu te gândești la culoarea portocalelor și a produselor cu conținut bogat în vitamina C, ceea ce transmite mesaje de prospețime și sănătate.

Albastru

Albastrul este adesea asociat cu răcoarea mării și a cerului. Calmează simțurile și scade tensiunea arterială. Poate stimula sentimente de încredere, securitate, ordine și curățenie.

Verde

Verdele este adesea asociat cu răcoarea frunzelor. Oamenii îl percep adesea ca fiind legat de natură, sănătate și noroc.

Violet

Purpuriul, în general, poate stimula sentimentele de spiritualitate, mister sau aroganță.

Negru

Negru este greu de perceput vizual. Mesajul este, prin urmare, foarte puternic. Adesea, negru reprezintă putere, autoritate și rezistență.

Alb

Albul este considerat sigur și deschis, este direct legat de ceea ce este drept, bun și pașnic. Proiectează claritate, curățenie și puritate. De altfel, promovează gândirea creativă și este, de asemenea, perceput ca simbol al noilor începuturi.

Alege-ți culoarea care te reprezintă și optează, simplu și rapid, pentru una dintre soluțiile de calitate europeană oferite de Flags.ro!

Fii remarcat în mulțimea competiției!

Outdoor în epoca smartphone-urilor?


Într-o lume a device-urilor high-teck, câștigă brandul care-și determină publicul să-și ridice privirea din telefon…

Netflix produce în fiecare an documentare, seriale și spectacole de miliarde de dolari, investind totodată în publicitate, promovare și cercetări de piață. Cum altfel și-ar putea înțelege publicul? Cum ar putea atrage noi spectatori, prezentându-le oferta de show-uri în cel mai potrivit mod?  Când era în căutare de noi scriitori, regizori și actori, compania a avut mai multe opțiuni, însă a decis să investească 150 de milioane de dolari într-un panou, pe Sunset Street din Los Angeles.

Într-o lume a publicității targetate – un anunț mare și îndrăzneț, poziționat deasupra străzii pe care publicul țintă trece zilnic este soluția către rezultatele dorite.

Locuri în care nu poți da ad-block

Publicitatea targetată este utilizată de majoritatea marilor branduri ale lumii, generând o creștere a publicității outdoor (OOH) a panourilor și a signalisticii digitale, avans datorat chiar de migrarea generală către publicitatea digitală.

Publicitatea targetată, tehnologia mobilă și mass-media on-line a făcut ca publicul să fie absorbit de smartphone-uri, să dea click pe bannere sau să ignore reclamele, pentru a accesa conținutul unui site. Totuși, în viața reală, nu poți bloca reclame. De aceea, într-o lume cu o mulțime de ecrane, imaginile mari încă au puterea de a ne atrage atenția. În funcție de locație și de datele contextuale, reclamele stradale au o relevanță reală pentru viața de zi cu zi a oamenilor. Astfel, patru dintre cei mai mari 10 investitori de panouri din lume sunt companii de tehnologie (Apple, Google, Amazon și Netflix).

Din acest motiv, acest sector a fost un segment de publicitate atât de dinamic în ultimii ani, panourile devenind mai ieftine, cu conținut dinamic și competitiv. Cheltuielile companiilor cu publicitatea outdoor au crescut în ultimii ani cu 15% pe an, potrivit PricewaterhouseCoopers, cu 35% începând cu anul 2010, și vor depăși cheltuielile cu publicitatea clasică până în 2020.

De fapt, publicitatea outdoor a fost singura categorie pe creștere în anul trecut, trasă în sus, în principal, de digital.

Upgrade digital

Ecranele mari, cu rezoluții înalte și o contextualizare mai bună determină o creștere a eficienței panourilor, iar integrarea sporită a tehnologiei va face ca panourile să devină din ce în ce mai interactive și relevante.

În New York, agențiile de publicitate vizează anumite locații și actualizează anunțurile în timp real, în funcție de etapa de derulare a unei campanii. Agenția outdoor Project X a difuzat anunțuri în timpul unei furtuni de zăpadă din Chicago, îndrumând consumatorii către cel mai apropiat magazine de unde să-și cumpere lopeți de zăpadă.

Tehnologia este câștigătoare în lista priorităților de investiții ale companiilor. Multe dintre cele mai mari companii de tehnologie din lume fac mișcări în acest sens. Alibaba din China a plătit 2,2 miliarde de dolari pentru Focus Media, o companie din Shanghai, ca parte a dezvoltării „noului retail”, o strategie de a trimite publicul din offline în online, cu scopul de a capta atenția clasei de mijloc din China.

Google testează în Germania o tehnologie care ar aplica expertiza companiei din domeniul publicității targetate în outdoor. Deținând toate datele de localizare ale utilizatorilor de aplicații Android, compania poate obține date demografice extinse despre cine trece prin anumite colțuri de stradă.

Programul Radar al companiei Clear Channel utilizează date de poziționare globale din aplicațiile mobile pentru a analiza publicul. Alexis Ohanian, co-fondator al Initialised Capital și Reddit, a investit 2,1 milioane de dolari in AdQuick, un start-up care dezvoltă tooluri de măsurare și targetare pentru reclame outdoor, incluzând integrarea asistenței vocale digitale, astfel încât cei care trec pe lângă panouri să poată solicita mai multe informații.

Outdoor-ul viitorului înseamnă billboard-uri inteligente, tehnologii prin care companiile își cumpără singuri spațiu de reclamă, programându-și-le pe panourile de pe șosele, din centrele marilor orașe sau metrouri.

Până când vom vedea un boom al panourilor interactive și în România, câștigătorii din digital vor fi aceia care-și vor determina publicul să-și ridice privirea din display-ul smartphone-urilor. Alege sa ieși în evidență cu produsele profesionale OOH, de înaltă calitate, ale flags.ro, realizate cu tehnologii și utilaje de ultimă generație și livrate la termene record! Poți beneficia de orice tip de steag: național, stindarde publicitare personalizate, drapele de identificare a unor entități civile sau militare, drapele cu însemnele unor partide sau organizații politice sau sindicale, drapele și stegulețe pentru suporterii unor cluburi sau asociații sportive.

5 trenduri care vor influența publicitatea outdoor în 2019

Campaniile de marketing digitale sunt supuse celor mai noi tendințe și schimbărilor care au loc cu rapiditate în mediul online, așa că este dificil să ții pasul, ca să nu te pierzi în mulțime. Este important să profiți de toate mijloacele de marketing disponibile, iar publicitatea outdoor nu numai că rezistă în continuare, ci este un actor important pe piață.

Citește mai mult

petrecerile corporate de sfârșit de an

Checklist final pentru petrecerile corporate de sfârșit de an

Luna decembrie este marcată de perioada sărbătorilor de iarnă, un moment potrivit pentru a ne aduce aminte de toate reușitele pe care le-am avut peste an și o bună modalitate pentru companii și firme să își arate aprecierea pentru angajații care au contribuit la realizarea acestor reușite. Astfel, tot mai multe firme aleg să organizeze petreceri de sfârșit de an, în preajma sărbătorilor de iarnă.

O petrecere corporate este o bună modalitate de a spori motivația și productivitatea angajaților, deoarece aceștia au ocazia să interacționeze într-un cadru informal sau, în cazul companiilor mai mari, este o oportunitate pentru colegii din diferite departamente să interacționeze și în afara comunicărilor care au ca temă subiectele legate de munca de zi cu zi. Așadar, pentru o petrecere corporate de succes, este bine să ții cont de câteva aspecte.

Citește mai mult

Principalele avantaje ale sistemelor de expunere 3D

Pentru multe branduri și firme, indiferent de mărimea acestora, sistemele de expunere fac parte din campaniile de marketing în mod constant. Acest lucru se datorează faptului că sistemele de expunere, în special cele de mari dimensiuni, oferă posibilitatea de a promova anumite produse și servicii sau de a crește imaginea brandului într-o manieră în care metodele de publicitate „tradiționaleʺ nu reușesc. Pe lângă faptul că schimbă în mod vizibil peisajul urban al orașelor, sistemele de expunere 3D își lasă amprenta asupra oricărui tip de spațiu, fie că vorbim despre spații indoor sau outdoor.

Citește mai mult

3 metode de promovare a unei afaceri în plan local

Aproape toate planurile de marketing actuale pun accentul mai mult pe utilizarea platformelor online, cum ar fi rețelele de socializare, pentru a ajunge la un număr cât mai mare de potențiali clienți. Fără îndoială, canalele de comunicare online care pot ajunge la un număr mare de potențiali consumatori reprezintă o strategie de marketing prudentă. Din păcate, multe firme și organizații se concentrează exclusiv pe metodele online de promovare a afacerilor și ignoră complet abordarea tradițională offline. În special afacerile locale fac această mare greșeală.

Citește mai mult

promovare pentru târgurile de Crăciun

Top 5 metode de promovare pentru târgurile de Crăciun

Târgurile de Crăciun sunt o oportunitate minunată ca să îți promovezi afacerea nu doar clienților din plan local, ci și turiștilor. În special în locațiile unde se organizează târguri de Crăciun care se bucură în fiecare an de un public numeros, este o idee bună să profiți de această ocazie și să găsești noi oportunități pentru a-ți promova produsele sau serviciile oferite unor oameni care până acum nu au intrat în contact cu afacerea ta.

Citește mai mult

evenimente pentru sărbătorile de iarnă

Cum să atragi publicul la evenimentele dedicate sărbătorilor de iarnă

Sărbătorile de iarnă nu sunt prea departe, așa că a sosit momentul în care încep pregătirile pentru evenimentele dedicate celei mai animate perioade din an. Fie că este vorba despre târguri de Crăciun, expoziții, festivaluri și concerte în aer liber, acum, poate mai mult ca niciodată trebuie să acorzi o importanță deosebită strategiei de promovare. Dacă participi la un astfel de eveniment în calitate de expozant, trebuie să te asiguri că vei reuși să captezi atenția publicului în marea de ghirlande luminoase și ornamente de Crăciun.

Citește mai mult

Produse promoționale care te ajută să ieși în evidență

Pixuri, agende, calendare, toate acestea se numără printre cele mai comune produse promoționale care sunt oferite de către companii clienților și partenerilor, în special la sfârșit de an. Dar atunci când toată lumea urmează același trend, cum să fii original și să atragi atenția celor cărora le oferi astfel de obiecte? Fie că este vorba despre obiecte care vor fi oferite cadou sau despre premii puse în joc la concursuri, produsele promoționale care sunt personalizate cu logo-ul firmei sau cu elemente grafice create special pentru o campanie de promovare nu trebuie să fie doar utile și să aibă un design atrăgător, ci să iasă din tiparele clasice. În cele ce urmează, îți oferim 3 sugestii de produse promoționale, care te vor ajuta să ieși în evidență.

Citește mai mult

publicitatea outdoor

Promovarea eficientă a unui brand prin publicitatea outdoor

Publicitatea outdoor a cunoscut o perioadă în care se părea că nu mai aduce ceva nou sau inovativ în cadrul campaniilor de promovare. Cu toate acestea, există nenumărate posibilități prin care publicitatea outdoor își demonstrează eficacitatea, fiind vorba despre anumite modalități mai „neconvenționaleʺ de promovare.

Citește mai mult