Cum să-ți promovezi afacerea la un eveniment local

Cum să-ți promovezi afacerea la un eveniment local

Întrebarea din mintea fiecărui proprietar de afacere mică sau medie este cum să obții mai multă expunere. Indiferent de bugetul de marketing, este nevoie de mult timp, efort și creativitate pentru a obține clienți noi. Din fericire, ai posibilitatea să participi la evenimente de profil pentru a crea impact. Iar comunitatea din care faci parte este cea mai bună sursă de marketing local pentru afaceri mici. Pentru asta, târgurile și expozițiile au multe de oferit, având posibilitatea de a-ți promova brandul față în față.

Cunoaște-ți publicul țintă

Află care sunt evenimentele locale destinate clienților tăi. Site-urile primăriei și site-urile de turism sunt locurile potrivite unde poți vedea calendare de evenimente. În cazul în care comercializezi produse alimentare sau de artizanat, aproape orice târg sau expoziție este o oportunitate ideală. Însă dacă te adresezi unei nișe specifice, gândește-te la modul în care clienții tăi își petrec timpul. Ce îi încântă? De ce au nevoie înainte, în timpul și după un eveniment?

Spre exemplu sponsorizarea unei curse locale de ciclism ar fi oportună pentru un producător de biciclete sau îmbrăcăminte pentru cicliști. Dacă ai o afacere cu tricouri, ai putea avea succes la un festival de muzică sau o convenție de benzi desenate. Iar un designer de mobilă pentru copii ar putea interacționa față în față cu publicul țintă, la o conferință pentru mame.

Sponsorizează un eveniment

Este o modalitate excelentă de a-ți face cunoscut numele companiei în fața multor persoane. Însă cântărește cu atenție costul. Află detaliile fiecărui pachet și cum vor apărea informațiile despre compania ta, în cadrul evenimentului. Cu un pachet de top, ai putea obține un spațiu generos în programul de eveniment, bannere sau steaguri, un stand special alocat și promovare în online.

Steaguri publicitare
Steaguri publicitare

De asemenea, poți sponsoriza cu un produs sau serviciu care are potențialul de a aduce vânzări repetate. Datele despre clienți, pe care le ai în prezent, pot fi de mare ajutor aici. Verifică vânzările anterioare pentru a găsi produsele achiziționate cel mai des.

O altă opțiune este de a “dona” un spațiu pentru un festival sau târg. Organizatorii caută întotdeauna modalități de reducere a costurilor, în special pentru evenimentele extinse pe mai multe locuri.

Organizează-ți propriul giveaway

Indiferent dacă participi la eveniment sau nu, cadourile sunt o modalitate low-cost de a genera impact. Acum, s-ar putea să te gândești: „Nu am produse interesante, ușor de ambalat sau distribuit”. Însă fiecare produs are valoare pentru clientul potrivit, deci concentrează-te pe vânzarea serviciilor tale ca  o experiență. Gândește dincolo de produsele fizice. Să presupunem că deții o companie de print sau o mică firmă de contabilitate. Pune „la bătaie” un pachet de bază pentru obiecte publicitare sau o consultație.

Nu te descuraja dacă este nevoie de puțin mai mult timp pentru a găsi abordarea potrivită. Marketingul local constă în a pune o amprentă umană afacerii tale. Să spunem că deschizi o sală de fitness sau vrei să te lansezi ca instructor personal. O modalitate distractivă de a ajunge la clienți este de-a amenaja un  cort cu gustări și apă la un maraton, eveniment sportiv sau spectacol de muzică. Spre exemplu, oferă gustări sănătoase participanților care sunt dispuși să facă o fotografie în ipostaza lor sportivă preferată.

Corturi promoționale
Corturi promoționale

Cunoaște-ți clienții

Legătura cu clienții este cheia pentru a obține recomandări și a-ți crește afacerea. Clienții sunt bombardați cu publicitate în cadrul evenimentelor mari, astfel încât uită cu ușurință brand-urile. Găsește un mod eficient, respectuos de a aduna informații de contact.

Toată lumea este ocupată în lumea modernă de azi. Clienții ar putea iubi produsele tale, dar au o perioadă scurtă în care sunt atenți. Dacă nu rămâi în contact, oamenii trec la companii mai interesante. Acesta este motivul pentru care este o idee bună să soliciți clienților să se aboneze la o listă de e-mail. Reprezintă o modalitate rapidă de a face cunoscute produsele sau ofertele noi. De asemenea, te poți evidenția prin implicarea în evenimente comunitare sau poți împărtăși povești despre clienții de top; astfel arăți că-ți pasă mai mult de oameni decât de profit.

De asemenea, mulți oameni nu vor să asculte pe cineva vorbind despre compania sa timp de 20 de minute, dar poate sunt interesați să fie contactați ulterior pentru o ofertă. Cereți clienților să completeze un chestionar cu datele și interesele lor, și încercați să faceți pachete personalizate, care se pliază pe nevoile fiecăruia. În plus, puteți imprima pe sistemele de afișare contactele de social media ale firmei, astfel încât clienții să vă poată urmări online.

Promovează evenimentul pe social media

Îmbunătățește-ți marketingul local cu ajutorul social media. Facebook, YouTube și Instagram, sunt surse online excelente pentru a crea interes. Accesează pagina evenimentului pe Facebook sau Instagram, pentru a găsi hashtag-uri populare. Folosește-le în postările tale și astfel poți atrage atenția oricui care e interesat de eveniment.

Luați în considerare difuzarea campaniilor online care să le crească interesul clienților de-a participa la eveniment. Oferiți o reducere sau un mic cadou pentru distribuirea fotografiilor sau videoclip-urilor tale. În același timp, oferiți-le oamenilor un motiv să se oprească la stand-urile voastre în timpul evenimentului, lansând provocări online. La urma urmei, scopul creșterii notorietății este creșterea vânzărilor.

Experimentează și învață

Marketingul local are nevoie de multă practică, însă devine mai ușor după ce interacționezi cât mai mult cu comunitatea ta. Asigură-te că empatizezi cu publicul tău și că ai personal amabil în timpul evenimentului, deoarece clienții caută figuri pozitive, dispuși să-i asculte cu zâmbetul pe buze. Cel mai important, concentrează-te pe ceea ce oferă special produsele tale. Când ai ceva unic de oferit, nu vei avea probleme să găsești idei de marketing excelente. Marketingul local ar trebui să reflecte personalitatea și valorile distincte ale afacerii. Fii relaxat. Oamenii își pot seama când nu-ți place ceea ce faci. Dorința ta de a ajuta clienții iese în evidență atunci când ești motivat și entuziasmat. În același timp, când te pregătești pentru un eveniment local, găsește modalități creative de a vă transmite mesajul și asigură-te că ai la dispoziție obiectele publicitare care te scot în evidență.

Preia conducerea la următoarea ta expoziție

Preia conducerea la următoarea ta expoziție

Una dintre cele mai mari provocări în pregătirea pentru o expoziție este dezvoltarea unui plan complet  de participare care te poate evidenția printre competitori. Acesta trebuie să includă totul, de la sistemele de expunere până la designul și aspectul standului, materiale de marketing, cadouri sau demonstrații.

Cauți o modalitate originală și simplă de a ieși în evidență la următorul tău târg sau următoarea expoziție? Îți punem la dispoziție câteva modalități accesibile, dar atractive, pentru a face acest lucru. Steaguri tip velă, sisteme de expunere, și alte obiecte publicitare dedicate standurilor expoziționale, sunt instrumente indispensabile care vor aduce trafic în jurul afacerii tale. Aceste materiale de promovare vor genera un impact asupra mesajului pe care vrei să-l transmiți, dacă sunt utilizate corect.

Avantajele sistemelor și steagurilor de expunere

În promovarea serviciilor și produselor în cadrul unui târg, sistemele de afișare sunt un instrument de marketing excelent, ideale pentru maximizarea vizibilității atunci când intră în contact direct cu publicul țintă. Obținerea unui loc la o expoziție poate fi dificilă, dar merită totul dacă standul tău se poate remarca, stârnind curiozitatea, iar împreună cu elementele grafice și mesajele pe care le vei concepe, cu siguranță îți vei atinge scopul promoțional.

Sistemele de expunere drepte sau curbate și steagurile tip velă clasice sau neconvenționale sunt o modalitate excelentă de a ieși în evidență și pot face minuni când îți promovezi brand-ul, făcându-l ușor de recunoscut. Dar aceste obiecte publicitare sunt mai mult decât un instrument de marketing, au numeroase avantaje, putând fi utilizate pentru campanii care implică acțiuni repetate de transport și montaj.

Ușor de instalat

Când vorbim de sistemele de afișare oferite de Metropolis, montajul ușor este ceea ce le asigură mobilitate, iar printul poate fi personalizat după imaginația și identitatea vizuală a beneficiarului.

Sistemul de afișare EXPO are o îmbinare a segmentelor intuitivă, acestea fiind numerotate pentru o potrivire rapidă. Este confecționat dintr-un cadru de țevi din aluminiu pe care se fixează materialul textil imprimat.

Sistemele pop-up sunt prevăzute cu un montaj intuitiv, după cum sugerează și denumirea. Materialul textil imprimat se fixează fără efort pe cadru. Deși are o formă și o suprafață mare de expunere, reprezentând de altfel plusurile acestui sistem, se instalează rapid, fără a necesita cunoștințe tehnice.

În cazul sistemului Wall Tex, dedicat standurilor expoziționale, profilul de aluminiu cu conectoare de plastic și sisteme de blocare îi asigură mobilitate și asamblare într-un timp scurt. Se poate utiliza în orice spațiu în care se desfășoară o interacțiune intensă cu publicul țintă și permite montarea opțională de spoturi pentru iluminat cu halogen.

Sistem Wall Tex

Steagul Moon, un steag velă cu o formă originală, dispune de un suport conceput conform tehnologiilor și materialelor moderne. Acesta se montează fără să fie nevoie de unelte și este foarte ușor, chiar și în dimensiunea cea mai mare, ceea ce dă sistemului o calitate extrem de importantă, mobilitatea.

Concepute pentru utilizare eficientă, aceste sisteme se pot folosi în mod repetat la evenimente profesionale în cadrul cărora compania intră în contact direct cu publicul său țintă.

Ușor de depozitat

Steagurile velă, chiar și cele cu formă inovativă, și sistemul Event Tex sunt obiecte publicitare versatile, foarte ușor de dezinstalat și nu necesită mult spațiu pentru depozitare. Au o structură ușoară și flexibilă, ceea ce permite demontarea în doar câteva minute.

De asemenea, montajul simplu și accesoriile de transport fac sistemul Frame Tex ușor de depozitat și mai apoi instalat, fără efort, în funcție de nevoi, acolo unde poate genera cel mai bun impact vizual. Este ideal pentru prezentări și expoziții.

Pretabile pentru acțiuni repetate de transport

Dacă participi în mod constant la diferite târguri, este esențial să te asiguri că materialele publicitare cu ajutorul cărora îți amenajezi stand-ul sunt facil de transportat. Steagul tip velă Crystal beneficiază de o  structură ușoară care presupune un montaj rapid, oferind o flexibilitate excelentă. În plus, este disponibil în mai multe variante de dimensiuni, pentru a putea fi adaptat diferitelor situații și evenimente.

Deși un obiect de mari dimensiuni, sistemul pop-up Keder este construit din materiale ușoare, tocmai pentru a-i facilita transportul. Materialele de calitate din care este fabricat suportul destinat graficii publicitare asigură păstrarea intactă a acesteia de-a lungul unui ciclu de utilizări repetate. 

Rezistente și durabile

Sistemele de expunere 3D sunt unul dintre cele mai durabile instrumente de marketing pe care le puteți găsi. Sunt un mare avantaj pentru companiile care participă la târguri și expoziții, datorită rezistenței sale. Diferite de un pliant, un flyer sau o carte de vizită care nu au o durată mare de timp, aceste obiecte publicitare pot fi folosite pe termen lung. Dacă mesajul și textul nu au date care trebuie shimbate, poți utiliza aceste sisteme timp de mulți ani. Reprezintă una dintre cele mai bune investiții pe care le poți face pentru a crește profitul afacerii. De asemenea, și steagurile tip velă cu formă neconvențională sunt fabricate dintr-un materialul suport rezistent care asigură o durabilitate crescută materialelor imprimate. Garantează în același timp un impact semnificativ și obține un plus de vizibilitate pentru clienții care ar putea fi interesați de stand-ul tău din cadrul târgurilor sau expozițiilor.

Steaguri velă neconvenționale

Steagurile velă premium, cum ar fi steagul Surfer sunt construite din materiale de cea mai bună calitate, care asigură durabilitatea suportului publicitar. 

Dacă cel mai mare obstacol este creșterea interacțiunilor pentru afacerea ta, evenimente precum târgurile, festivalurile și conferințele au multe de oferit. Întocmește o listă a evenimentelor la care participă publicul tău și promovează-ți brandul “față în față”. Când te pregătești pentru un astfel de eveniment, asigură-te că ești pregătit să-ți evidențiezi afacerea cu obiectele publicitare potrivite, care maximimează impactul vizual și fac diferența în transmiterea mesajului și promovarea imaginii. În plus, e recomandat să optezi pentru sisteme de afișare ușor de instalat, rezistente și durabile, care pot fi supuse unor acțiuni repetate de transport și montaj. Metropolis îți pune la dispoziție materiale promoționale de efect, care nu ar trebui să lipsească din nicio campanie de publicitate. Sunt concepute din materiale de calitate, pot fi personalizate și utilizate pe perioade îndelungate de timp.

Steaguri pentru identitatea companiei

De ce ai nevoie de steaguri pentru identitatea companiei?

Când vorbim despre creșterea afacerii și vizibilitatea brand-ului, ne gândim la expunerea mesajului direct “în ochii” publicului țintă. Deși sunt diverse moduri de a face acest lucru, iar numeroase tactici digitale apar zilnic, există unele mijloace offline care nu vor da greș în nicio împrejurare.

Personalizarea steagurilor publicitare sau altor materiale promoționale de impact cu logo-ul și culorile brand-ului tău reprezintă una dintre cele mai sigure metode de-a ajunge la clienți noi.

Sunt vizibile de la distanță

Cunoscute ca vehicule de publicitate în mișcare, steagurile creează un puternic efect vizual prin grafica de impact și forța cu care le deplasează vântul. În plus, pot fi poziționate cu mult peste linia ochiului și peste alte semne convenționale, astfel vor atrage atenția celor care trec de la distanțe mai mari.

Chiar și un simplu steag te va ajuta să aduci mai mulți oameni “la ușă“, pentru  că de regulă, suntem atrași de lucruri care se mișcă, mai mult decât suntem de cele care rămân statice.

Se remarcă ușor în cadrul târgurilor și expozițiilor

Expozițiile sunt un moment în care într-adevăr trebuie să stârnești interes. Unele companii o fac cu diverse tombole, mascote, sau doar făcându-și stand-ul un loc cu adevărat memorabil.

Cel mai important lucru pe care trebuie să-l ai în vedere este că te vei afla  într-o sală de expoziție plină cu standuri, iar cele mai multe vor avea aceeași dimensiune.

Câteva steaguri velă – Dart amplasate pe ambele părți ale standului tău sunt o modalitate excelentă de-a atrage atenția într-un mod original. Sunt în forma unei cozi de săgeată, punând în valoare conceptul grafic și mesajul care se dorește a fi transmis.

Sunt memorabile

A fi memorabil este unul dintre cele mai importante lucruri atunci când încerci să poziționezi marca și oferta în prim-planul clientului. Dacă cineva trece pe lângă o afacere care arată vibrant și are semnalistică neconvențională, este mult mai probabil să-și amintească numele brand-ului atunci când va avea nevoie de produse sau servicii similare cu cele pe care le promovezi.

Ce trebuie să faci este să gândești “out-of-the-box“ și să te conectezi cu clienții care încă nu știu că au nevoie de tine. Un banner textil, diferit prin creativitate, și un set de steaguri cu logo-uri reprezintă o modalitate excelentă de-a atrage atenția asupra afacerii tale.

Sunt ușor de utilizat

Un alt aspect important de luat în considerare, în ceea ce privește steagurile publicitare, este ușurința de utilizare. Poți crea, de exemplu, o serie de bannere care promovează vânzările sezoniere. Indiferent de perioadele din an în care vrei să-ți expui afacerea, poți schimba mesajul în doar câteva minute.

Dacă optezi pentru amplasarea steagurilor la sol, catargele sunt suporturile ideale. Acestea au diferite forme ale bazelor care permit instalarea în cele mai neconvenționale împrejurări. Se pot fixa sub roata mașinii, se pot înfige în sol sau în zăpadă. De asemenea, există și baze cu sistem de umplere cu apă care permit o transportare ușoară.

Catarg
Catarg

Îți scot spațiul comercial în evidență

Indiferent dacă deții un spațiu comercial pe o stradă principală sau într-un centru din afara orașului, poate fi dificil să-l faci să iasă în evidență. Ești înconjurat din toate părțile de mărci diferite, dintre care unele sunt concurente, altele au doar vitrine mai mari și mai îndrăznețe. Dimensiunea spațiului sau mărimea vitrinei sunt două lucruri greu de schimbat, însă valorificarea a ceea ce ai este posibilă cu steagurile tip velă, care nu aucum să nu atragă atenția prin forma neconvențională.

Cu un steag fluturând ușor, dai o viață nouă magazinului tău, fără a fi nevoie să se schimbe în mod dramatic aspectul. De asemenea, sunt ușor de remarcat chiar și în spații aglomerate.

Cum alegi corect steagurilor outdoor

Cu siguranță ai auzit că steagurile outdoor sunt cele mai populare moduri de-a atrage mai mulți clienți și de-a obține mai multă atenție pentru afacerea ta. Dar, la fel ca toate celelalte metode de promovare, trebuie să alegi steagul potrivit pentru a-ți asigura succesul. Există câteva tipuri din care poți alege, fiecare cu anumite avantaje sau dezavantaje.

Steaguri publicitare de tip pană. Sunt imprimabile pe ambele părți și sunt ușor de instalat datorită sistemului plug-in, prin îmbinare telescopică, în doar câteva minute. Aceste tipuri de steaguri sunt perfecte pentru utilizarea outdoor, la evenimente sportive sau în fața sediului firmei. În același timp, sunt făcute să dureze mult timp și pot fi reutilizate. Punem la dispoziție o varietate de dimensiuni și forme, astfel încât să poți alege mărimea potrivită pentru informațiile pe care dorești să le transmiți. Fie că vorbim despre steaguri velă în formă concavă, convexă, oblică, dreaptă, acestea s-au dovedit a fi o modalitate extrem de versatilă de promovare a mesajelor publicitare.

Steaguri velă tip lacrimă“. Sunt ideale pentru utilizarea outdoor, deoarece le configurezi ușor și necesită foarte puțin spațiu pentru amplasare. Steagurile publicitare în formă de lacrimă pot fi imprimate pe ambele părți, versatilitatea materialului oferind libertate de creație. Tijele de aluminiu și fibra de sticlă care susțin materialul se inserează direct în tivul acestuia, astfel încât estetica să nu fie compromisă.

Steaguri tip lacrimă
Steaguri tip lacrimă

Întrucât steagurile tip “lacrimă“ sunt mai mici decât cele “pană“, mesajul tău ar trebui să fie direct la țintă. Poți imprima logo-ul, sloganul sau orice alt mesaj prin care poți atrage atenția instantaneu, cum ar fi un call-to-action sau cuvinte de impact, cum ar fi “reduceri“. Bineînțeles, pot fi utilizate și cu alte tipuri de steaguri velă pentru a obține un efect maxim. Îți poți maximiza cu adevărat vizibilitatea și poți atrage mai mulți clienți atunci când utilizezi aceste tehnici eficiente. Steagurile publicitare pot fi folosite în orice anotimp și pentru orice eveniment. Este o garanție că vei putea ajunge la mai mulți oameni și vei putea crește notorietatea afacerii. La noi găsești steaguri publicitare de diferite dimensiuni și forme, de la clasice la neconvenționale și, pentru că folosim doar materiale de cea mai bună calitate, sunt durabile și rezistente. În plus, sistemele de expunere se pliază pe nevoile beneficiarului, sunt create după tehnologii moderne, asigurând fiabilitatea graficii.

Impactul materialelor promoționale de mari dimensiuni

Impactul materialelor promoționale de mari dimensiuni

Când ai nevoie de materiale publicitare pentru un eveniment, un târg sau chiar un birou, foarte multe lucruri trebuie luate în considerare. Unul dintre aceste considerente este mărimea, deoarece determină gradul de vizibilitate pe care dorești să-l atingi.

Printurile în format mare sunt atrăgătoare, de înaltă calitate și exprimă profesionalism. Într-un peisaj aglomerat de reclame, semnalistica de dimensiuni mari “cere” atenția privitorilor și clienților. De asemenea, consolidează notorietatea brand-ului. Nimic nu creează un impact mai mare decât un design în culori vibrante pe-o suprafață care se observă de la distanță.

Cum se utilizează printurile în format mare pentru a-ți scoate în evidență brandul

Când ai nevoie de o soluție de branding out-of-the-box, trebuie să înveți cum să utilizezi obiectele publicitare de dimensiuni mari pentru a obține rezultate. Dacă te gândești – „Da, da – am făcut deja bannere”, tipărirea în format mare este mai mult decât un banner uriaș cu siglă. Efectul vizual cu totul special include designul creativ și fabricarea pe o gamă largă de sisteme de expunere, steaguri sau produse promoționale. Data viitoare când ai nevoie de soluții de branding creative, ia în considerare următoarele „scenarii”.

Evenimente corporate

Evenimentele corporatiste au parcurs un drum lung în ultimii ani și concluzia este că – forma și suprafața mare aduc beneficii majore de vizibilitate. De exemplu, aproape orice eveniment oficial va avea un fundal pentru fotografii. Odată ce s-a făcut deschiderea oficială, oamenii încep să posteze pe rețelele sociale – și dintr-o dată, brandul tău este prezent și online. Este exact ceea ce îți dorești, dar amintește-ți că background-ul de poze trebuie să fie „next level”! În loc să folosești un simplu panou cu siglă, alege sistemele de expunere 3D,  designul inedit nu va trece neobservat și va crea un efect vizual remarcabil.

Târguri și expoziții

2 Wall Tex
Wall Tex

Prin natura lor, târgurile sunt locurile în care membrii industriei din care faci parte participă pentru a vedea și a fi văzuți. Zilele în care, pur și simplu, amplasai o măsuță de prezentare și distribuiai broșuri au dispărut demult. În aceeași măsură, nu te poți aștepta să așezi un bol cu bomboane și să atragi clienții – trebuie să ieși în evidență. Prin urmare, e necesar să integrezi obiecte publicitare interactive. Asta poate însemna un Wall Tex  personalizat după imaginația și identitatea vizuală a brandului, sau un sistem de afișare Expo care poate fi imprimat pe ambele fețe, maximizând vizibilitatea.

Afișaj textil

Stabilește tonul pentru o cafenea, restaurant sau chiar fațada unei clădiri cu bannere textile versatile. Cel mai bun lucru la aceste obiecte publicitare este că sunt ușor de întreținut, putând fi curățate chiar și în mașina de spălat, și diferite prin creativitate – culori rezistente cu o rezoluție impecabilă și multiple opțiuni de expunere.

Cu bannerele textile simplu de împachetat, transportat și curățat, poți schimba complet aspectul oricărei zone, cu un impact maxim asupra clienților și a angajaților. În plus, promovează identitatea vizuală a companiilor, pot fi folosite în campanii de comunicare, sau pur și simplu ca și decorațiuni de interior sau exterior.

Cum să convingi cu ajutorul semnalisticii outdoor de mari dimensiuni

Clienții tăi sunt expuși la sute de anunțuri pe zi, împărțite între televiziune, radio, internet și mersul la și de la serviciu. Comparând obiectele publicitare outdoor, care dintre ele consideri că sunt cele mai potrivite pentru a capta într-adevăr atenția?

Bannere

Sunt de departe cele mai versatile materiale publicitare de exterior sau interior și, practic, pot fi afișate oriunde. Le observăm aproape zilnic, amplasate stradal, decorând clădiri de birouri sau spații comerciale, sau arborate pe distanțe lungi la concursurile sportive. În plus, sunt durabile și se pot rula ușor pentru transport sau depozitare.

Folosind accesorii de suspendare potrivite, bannerele sunt ușor de afișat și mutat, manevrabilitatea și versatilitatea fiind punctul forte al acestor instrumente de comunicare.

Steaguri

Steaguri
Steaguri

Probabil ai auzit că steagurile pentru publicitatea outdoor sunt cele mai populare moduri de a atrage mai mulți clienți și de a obține mai multă atenție pentru afacerea ta. Dar, la fel ca toate celelalte obiecte publicitare, trebuie să alegi steagul potrivit pentru a avea succes. Există câteva tipuri diferite care pot reprezenta mesajul sau brand-ul într-un mod inedit: steaguri velă tip lacrimă, steaguri velă oblice sau steaguri publicitare.

Steagurile velă oblice pot fi amplasate permanent, în fața mall-urilor, magazinelor sau la sediile companiilor, pentru a atrage atenția. Sunt imprimabile pe ambele părți, iar diferitele forme ale bazelor permit amplasarea lor în cele mai neconvenționale împrejurări.

Steagurile velă tip lacrimă sunt ideale pentru utilizarea în aer liber, deoarece sunt ușor de configurat și necesită foarte puțin spațiu pentru expunre. Datorită sistemului plug-in, se asamblează ușor, prin îmbinare telescopică, în numai 3 minute. Însă acest tip de steag poate avea o suprafață limitată pentru imprimare și, prin urmare, este posibil să nu fie cea mai bună alegere pentru anunțurile cu mult text. Este totuși folositor pentru a imprima acțiuni și cuvinte de impact, cum ar fi “reduceri”, pentru a capta instantaneu atenția clienților.

Bazându-ne pe tehnologii și utilaje de ultimă generație, punem la dispoziție steaguri velă în diferite dimensiuni, astfel încât să poți alege varianta potrivită pentru mesajul sau informațiile pe care vrei să le transmiți.

Steagurile publicitare ar trebui să susțină activitățile de marketing în spațiul public, fiind vizibile de la distanță, cu un spațiu generos pentru imagine sau text. Pot fi realizate atât în format orizontal cât și vertical, iar sistemele de prindere diversificate cresc gradul de creativitate, captând cu ușurință atenția audienței.  Aceste tipuri de steaguri pot fi personalizate 100% și utilizate pe perioade îndelungate de timp, având o rezistență crescută la umezeală. Este o garanție că vei putea ajunge la cât mai mulți oameni, iar mesajul tău publicitar va fi expus în siguranță cât mai mult timp.

Corturi promoționale

Reprezintă una dintre opțiunile cele mai mari de semnalistică și sunt utilizate în principal outdoor. Corturile promoționale sunt printre cele mai funcționale tipuri de obiecte publicitare de mari dimensiuni, prin faptul că-ți aduc brand-ul sau afacerea în lumina reflectoarelor. Sunt ideale pentru evenimente sportive, expoziții, târguri sau alte evenimente outdoor. Corturile de înaltă calitate merită investiția, deoarece culorile nu se estompează, au material impermeabil și rezistent la zgârieturi. În plus, se pot refolosi evenimente la rând, fiind durabile și stabile.

Configurarea cortului promoțional necesită câteva minute, este ușor de instalat sau dezinstalat, facilitând, în același timp, transportul și depozitarea. Folosind corturi personalizate, imprimate cu logo-ul și mesajul publicitar dorit, vei putea crea vizibilitate maximă, promovându-ți afacerea eficient. Există numeroase modalități de-a adăuga dinamism la orice tip de eveniment și în orice campanie de promovare. Dacă îți dorești soluții creative de expunere în cadrul unui eveniment, spațiu comercial sau showroom, ai găsit echipa potrivită!

Cum te pregătești pentru expoziție – lista de verificare

Cum trebuie să-ți faci ckecklist-ul când participi la o expoziție

Planificarea unei expoziții sună ușor. Pregătești standul, produsele și materialele promoționale, apoi mergi la locul de desfășurare, nu? De fapt, procesul este mai divers decât atât, sau cel puțin ar trebui să fie dacă vrei să ajungi pregătit.

Planificarea unei expoziții implică mai mulți pași, variind de la procesul de luare a deciziilor și proiectare, până la organizarea standului, personalului și strategiilor de marketing. Cu atât de mulți factori care trebuie luați în considerare, pregătirea atentă și metodică este necesară pentru a asigura un eveniment de succes.

În cadrul unei expoziții, participanții au ocazia să își prezinte produsele, serviciile sau performanțele unui public numeros și divers. Pașii de urmărit în pregătirea participării te ajută ca expoziția ta să funcționeze fără probleme. De altfel, ar trebui să ilustreze modul în care brand-ul tău ar putea beneficia de prezența ta în cadrul evenimentului.

În timp ce detaliile exacte ale fiecărei expoziții sunt diferite, un checklist oferă un cadru solid pentru identificarea și completarea celor mai frecvente acțiuni înainte, în timpul și după eveniment.

Cum te pregătești pentru expoziție – lista de verificare

Te simți pregătit pentru viitoarea ta expoziție? Cu o presiune atât de mare asupra fiecărui mic detaliu al standului tău, poți uita lucruri importante pentru succesul expoziției tale.

După acceptarea cererii de expunere la eveniment, este timpul să te gândești la detaliile tehnice și să te asiguri că totul se desfășoară fără probleme. O expoziție poate fi o provocare, deci este important să pregătești totul în avans.

Iată o listă de verificare a lucrurilor pe care ar trebui să o bifezi încă din primele etape ale procesului.

În primul rând trebuie să alegi pachetul de expoziție prin cântărirea opțiunilor și să reții că cea mai bună alegere nu este întotdeauna cea mai accesibilă. După aceea, exersează instalarea standului de expoziție cu personalul și asigură-te că toți cunosc fiecare etapă a procesului.

Verifică dacă obiectele promoționale pe care intenționezi să le folosești au toate componentele și că nimic nu este deteriorat. De asemenea, trebuie să te asiguri că verifici cerințele de alimentare la sursa de curent: cabluri sigure de utilizare și tensiune suficientă pentru nevoile tale la expoziție. Trebuie să planifici și modul în care îți vei poziționa cablurile. În orice caz, trebuie să ții cont de factorii de siguranță.

Organizează o listă a tuturor materialelor promoționale necesare, inclusiv broșuri, pixuri, mostre de produse, dacă este cazul, obiecte brand-uite și orice altceva de care ai nevoie la expoziție. Nevoile fiecăruia sunt diferite în funcție de obiective și de produsul sau serviciul pe care îl promovează. Așadar, fă împreună cu echipa ta o listă de necesare pentru eveniment. Chiar dacă ai o memorie foarte bună, elimină șansele de-a uita ceva important, notând totul pe ceva de scris. În plus, discută cu staff-ul tău cu câteva săptămâni înainte de eveniment, deleagă sarcini și explică tot ce au nevoie să știe. Pune la dispoziție un program și deleagă responsabili pentru expoziție.

Alege cu grijă modalitatea de transport! Reține că piesele mai mari ale obiectelor de expus trebuie manipulate cu grijă de-a lungul drumului. Dacă tu și echipa nu aveți propria mașină potrivită pentru a vă deplasa cu un număr mare de echipamente, angajați o companie care va putea transporta totul la eveniment și va manevra totul cu grijă.

Efectează o verificare finală amănunțită pentru a te asigura că totul este organizat și pus la punct.

Semnalistica spațiului

Semnalistica spațiului

Pentru a-ți putea prezenta afacerea într-o manieră adecvată, vei avea nevoie de standuri de prezentare, steaguri publicitare sau sisteme de expunere care te vor ajuta să ieși în evidență. Deoarece acestea joacă un rol atât de important în promovarea mărcii tale, este important să alegi elementele de semnalistică adecvate unei expoziții care să se potrivească atât dimensiunii afacerii, cât și bugetului.

În funcție de asta, îți oferim produse variate care te pot ajuta să îți pregătești standul pentru expozițiile la care vrei să participi. Reprezentanții noștri îți stau la dispoziție pentru soluții personalizate.

De ce ar trebui să fii prezent la o expoziție?

În primul rând, te poți conecta atât cu potențialii clienți, cât și cu alți expozanți care te vor ajuta să ții pasul cu noutățile din industria de interes. Acest lucru îți va da șansa să te implici într-o comunitate, adică să stabilești relații cu ceilalți expozanți și, eventual, să faceți anumite parteneriate în afaceri.

În al 2-lea rând, aceste tipuri de evenimente sunt excelente pentru creșterea nivelului de notorietate al brand-ului, creșterea bazei de clienți și extinderea afacerii tale la nivel local sau de ce nu, la nivel național.

Așadar, pentru a-ți maximiza oportunitățile și pentru a profita la maxim de investiția ta în cadrul unei expoziții, pregătirea atentă este vitală. Asigură-te că totul a fost planificat și personalul este pregătit. Te vei simți mult mai bine dacă ajungi la expoziție știind că ești bine organizat!

Outfitul echipei, una dintre cele mai importante unelte de marketing

Outfitul echipei, una dintre cele mai importante unelte de marketing

Orice om de afaceri responsabil știe că imaginea brandului său trebuie să fie transmisă în mod unitar prin toți “porii” afacerii, atât în ​​interior, cât și în exterior. Atunci când un client se apropie de magazin sau restaurant, prima impresie despre afacerea ta și-o formează vizual și este greu să și-o mai schimbe vreodată. De asemenea, în cadrul unei competiții sportive, brandingul echipamentului este de o importanță colosală pentru notorietate. Dacă te gândești la o îmbunătățire a promovării brandului tău, ia în calcul implementarea unui outfit personalizat pe care să-l oferi echipei!

Outfitul echipei, una dintre cele mai importante unelte de marketing

Uniforma și spiritul de echipă

Oferind angajaților tăi uniforme personalizate în culoarea brandului, vei crea o mentalitate de echipă întregului personal. Acest sentiment de unitate și profesionalism transmis angajaților este un mod excelent de stimulare a spiritului de echipă și de reprezentare a brandului la cote maxime. Dacă ești în curs de a comanda sau de a concepe uniforme sau echipament pentru echipa ta, ar putea fi, de asemenea, o idee bună să îți implici și personalul în această decizie, astfel încât toți membrii echipei să se simtă confortabil și mulțumiți de ceea ce poartă, transmițând, în același timp, cu success, mesajul brandului tău.

Uniforma și spiritul de echipă

Responsabilitatea individuală în raport cu clienții

În plus față de formarea unei mentalități de grup, uniformele încurajează, de asemenea, responsabilitatea individuală pentru angajați în relația cu clienții. Pe lângă identificarea persoanei prin etichete de nume personalizate sau broderii, o uniformă servește ca o reamintire consistentă și consecventă a valorii mărcii față de angajați și față de public. Când poartă o uniformă, angajații sunt responsabili nu numai ca indivizi, ci și ca parte a unei reprezentări colective a brandului.

Uniformele și marketingul mărcii

Deși semnificația unei uniforme este adesea ignorată, ea poate fi un instrument de marketing important pentru întreprinderile care doresc să crească și să-și prezinte marca într-un mod elegant. În timp ce angajații tăi lucrează pe tot parcursul zilei, aceștia comercializează, de asemenea, brandul tău prin tot ceea ce fac. În plus, dacă tu sau un alt angajat purtați o uniformă reprezentativă pentru afacerea ta în afara locului de muncă, uniforma rămâne o reprezentare a mărcii tale și devine instant instrument de networking.

Echipamente sportive cu un impact asupra performanțelor

Fiecare echipă, fiecare club sportiv, trebuie să aibă o identitate vizuală puternică pentru a reuși să lege relații puternice cu suporterii. Un echipament personalizat este o necesitate pentru un sportiv profesionist, dar și pentru un amator care practică sportul de plăcere, pentru a se menține în formă, iar un astfel de echipament poate deveni un element motivațional puternic care să îndemne la mișcare. Odată îmbrăcat, echipamentul personalizat, dă senzația de performanță, îndemnă la depășirea limitelor și crește plăcerea practicării sportului preferat. Nu în ultimul rând, oferă sportivilor confortul ideal pentru a putea avea cele mai bune performanțe.

Echipamente sportive cu impact asupra performanțelor

Alege sa ieși în evidență cu produsele profesionale, de înaltă calitate, ale flags.ro, realizate cu tehnologii și utilaje de ultimă generație și livrate la termene record! Echipează-ți angajații sau sportivii în outfituri confortabile, de calitate, care vor crește spiritul de echipă și vor aduce notorietate brandului tău până la cele mai înalte poziții în clasamente.

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

Încă din Evul Mediu, când călătoriile și deplăsarile erau foarte dificile și costisitoare pentru anumite pături ale populației, târgurile se țineau anual în orașele mai importante. Încă de atunci, comercianții au înțeles că imaginea lor constituia garanția vânzărilor produselor.

În prezent, târgurile de promovare reprezintă importante unelte de marketing, oportunități cruciale de a-ți extinde conexiunile de business și de a-ți crește vânzările, prin promovarea imaginii. Iată 6 pași care te vor ajuta să-ți maximizezi vizibilitatea la târgurile la care participi.

1. Fii creativ da cappo al fine

Încă de la început, gândește-te la ce nu s-au gândit alții și surpinde-ți audiența! Adu plus valoare imaginii brandului tău, plasându-l în locuri complet neașteptate! Fă-ți lista de la început și printează: corturi promoționale, bean-baguri, eșarfe, șezlonguri, lavete personalizate, ecusoane brodate, costumele reprezentanților, rucsaci de promovare. Pune-ți amprenta peste tot și asta te va răsplăti!

2. Montează-ți un cort pe măsura valorii tale

Corturile promoționale sunt tool-uri perfecte pentru a atrage vizitatori prin simpla vedere a unui anunț de sine stătător. Este ca un panou imens care atrage ca un magnet potențialii clienți și parteneri de afaceri. El poate fi personalizat cu mesajul pe care dorești să-l transmiți, având costuri reduse. Corturile promoționale pliabile sunt folosite la evenimente sociale, întâlniri de afaceri și târguri, fiind materiale de publicitate eficient și accesibil.

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

3. Decorează în funcție de itinerarul publicului țintă

Anticipează drumul pe care-l va parcurge publicul tău țintă, fie potențiali clienți sau parteneri de afaceri, și plasează decoruri personalizate în culoarea brandului tău cât mai vizibil și surprinzător! Plasează pe acest itinerariu steaguri, catarge, stegulețe, bannere și nu te opri aici. Lasă-ți imaginația să lucreze în folosul tău, folosind panouri ingenioase, în formă de “L”, wall-uri TEX sau optează pentru sisteme de expunere 3D.

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

4. Costumează-ți echipa

Echipa ta este, poate, cel mai important mesager al brandului tău. Fie că ești one-man-show, fie că vei merge la târg însoțit de o întreagă echipă, toată lumea trebuie să transmită imaginea brandului, de la culorile și printurile costumelor, până la mesaje, discurs și limbaj non-gestual! Pregătește-te din timp și printează-ți brandul pe costumele echipei tale!

5. Afișează-ți numele pe printuri

Se spune că printul e mort. Ei bine, nicăieri printul nu este mai viu decât la târguri de promovare. Flyere, broșuri, afișe. Ele iți vor gestiona imaginea, continuând să lucreze pentru brandul tău și după ce târgul se va încheia. Asigură-te că vei împărți aceste materiale în cadrul târgurilor și vei fi răsplătit prin creșterea vânzărilor. 

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

6. Transformă-ți propriul brand în eveniment

În cadrul oricărui târg, dacă îți vei angaja publicul în activități creative, ei se vor conecta cu brandul tău pe viață! Organizează mici jocuri în care să-ți implici publicul țintă, cu ajutorul unor tool-uri care să poarte numele brandului tău! De exemplu, dacă ești retailer de articole sportive, poți organiza un minicross cu obstacole branduite.

Alege sa ieși în evidență cu produsele profesionale, de înaltă calitate, ale flags.ro, realizate cu tehnologii și utilaje de ultimă generație și livrate la termene record! Printează-ți, cu costuri accesibile cortul promoțional, bean-baguri, eșarfe, șezlonguri, lavete personalizate, ecusoane brodate, costumele reprezentanților, rucsaci de promovare, fanioane, steaguri, bannere și orice ți-ar trece prin cap și devino vedeta târgului la care participi!

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare
Corturi promoționale pliabile

Tot ce trebuie să știi înainte de-a cumpăra un cort promoțional pliabil

Nu e nimic mai ineficient decât a fi nevoit să te grăbești să creezi un stand complicat pentru evenimentul tău outdoor. Cea mai simplă soluție este să apelezi la corturile promoționale pliabile. Nu numai că acest lucru te va scuti de timp, dar vei avea și o vizibilitate mai mare cu grafica personalizată imprimată.

Corturile promoționale atrag privirile

Corturi promoționale, printre cele mai mari opțiuni de signalistică, utilizate în principal outdoor, reprezintă un adevărat punct de atracție. Cele pliabile sunt una dintre cele mai populare și mai ușor de recunoscut tipuri de corturi pentru evenimente. Pe lângă o modalitate eficientă de publicitate, acestea vă oferă în același timp  flexibilitate și mobilitate.

Indiferent dacă este vorba despre un concert, un târg de artizanat, un eveniment sportiv sau o expoziție, dimensiunile dreptunghiulare sau pătrate le fac ușor de instalat. În plus, sunt versatile, având posibilitatea de-a adăuga diverse modele de panouri laterale.

Cort promoțional pliabil

Ce caracteristici importante trebuie să afli înainte de-a efectua o achiziție

Un cort personalizat pliabil, proiectat pentru uz profesional, este format dintr-un acoperiș din material textil complet printabil și un cadru de aluminiu rezistent.  Orice design, grafică sau combinație de culori pot fi imprimate pe materialul textil. Designul poate fi tipărit pe fiecare parte a cortului, permițând o brand-uire completă și o expunere foarte vizibilă a mărcii.

Cadrele de aluminiu sunt rezistente și făcute să dureze de la un eveniment la altul, putând fi transportat și instalat de mai multe ori. Însă sunt suficient de ușoare, facilitând montajul rapid fără necesitatea unor scule.

Conceput pentru exterior, cortul promoțional pliabil este impermeabil, rezistă intemperiilor, blochează razele puternice ale soarelui, iar ancorarea cu contragreutăți îi oferă rezistență împotriva vântului.


Cum se montează cortul promoțional,  în doar câteva minute   

Instalarea cortului promoțional este un proces simplu și rapid, care poate fi finalizat în câteva minute. Deși este posibil să se realizeze cu doar o singură persoană, vă recomandăm să aveți cel puțin încă pe cineva disponibil. Astfel, timpul de montare se reduce semnificativ și nu ar trebui să dureze mai mult de 5-10 minute.

Faptul că pot fi montate și demontate cu ușurință se datorează sistemului tip spider, ceea ce îi oferă un avantaj foarte mare față de alte sisteme expoziționale de tip outdoor. Începeți prin a scoate cadrul din geanta de transport și poziționați-l vertical. Aveți grijă atunci când manipulați cadrul de cort, deoarece piesele individuale pot fi tăioase în timp ce le folosiți. Extindeți cadrul, însă nu la mărime completă, ci până când are o lățime de aproximativ 2,5 metri. Peste cadru se întinde materialul textil imprimat cu mesajul tău publicitar, și se fixează cu minim de efort, folosind clemele reglabile atașate. Odată ce ați securizat partea superioară, puteți continua să extindeți complet cortul. Urmează să strângeți cât mai bine partea textilă de cort și să-l ridicați. Vă recomandăm să ridicați cel puțin două picioare în același timp. Continuați până când toate cele patru picioare au fost blocate pe poziție. Odată ce cortul este asamblat, puteți ajusta înălțimea acestuia.

Cum se montează cortul promoțional

Întreținerea și depozitarea corturilor pliabile

Dacă aveți nevoie să curățați acoperișul textil, vă recomandăm să folosiți apă caldă, săpun și o perie moale. Nu spălați materialul la mașina de spălat. În ceea ce privește cadrul de aluminiu, puteți folosi o cârpă umedă pentru a îndepărta murdăria și urmele de zgârieturi.

Depozitarea componentelor cortului se face într-un loc uscat și la temperatura camerei. Nu lăsați acoperișul textil pe cadru atunci când îl depozitați, deoarece acest lucru poate cauza rupturi.

Remarcă-te la următorul eveniment printr-o expunere mare care atrage mai mulți potențiali clienți! Ia legătura cu unul dintre reprezentanții noștri pentru a găsi cel mai bun cort promoțional pentru nevoile tale.Am proiectat mai multe categorii de corturi pentru buget și nevoi diferite. Toate corturile personalizate sunt complet printabile, disponibile în 3 dimensiuni diferite. În plus, vă oferim o varietate de elemente de semnalistică pentru a completa stand-ul promoțional.

Folosește puterea culorii! Ce semnifică brandul tău

Printarea identității brandului tău pe diverse materiale promoționale de calitate superioară îți asigură vizibilitate și notorietate în cadrul evenimentelor la care participi. Dacă ești la început de drum și încă nu ți-ai definit brandul, te gândești la un rebranding sau dorești să analizezi simbolistica mesajelor transmise de logo-ul tău prin culoare, iată ce va percepe publicul prin această prismă. Mai ales că recunoașterea brandului depinde de culoare în pondere de până la 80%!

Roșu

Roșul este adesea asociat cu căldura soarelui și cea a focului, adesea stimulând oamenii să își asume riscuri. De asemenea, s-a demonstrat că stimulează simțurile, crește tensiunea arterială și poate provoca senzații de putere, energie, pasiune, iubire, agresiune sau pericol.

Galben

Galbenul este adesea asociat cu căldura, joaca sau bucuria. Poate stimula sentimente de optimism și speranță sau lașitate și trădare.

Portocaliu

Amestecând căldura roșului cu optimismul galbenului, portocaliul comunică activitatea și energia. Bineînțeles, este greu să nu te gândești la culoarea portocalelor și a produselor cu conținut bogat în vitamina C, ceea ce transmite mesaje de prospețime și sănătate.

Albastru

Albastrul este adesea asociat cu răcoarea mării și a cerului. Calmează simțurile și scade tensiunea arterială. Poate stimula sentimente de încredere, securitate, ordine și curățenie.

Verde

Verdele este adesea asociat cu răcoarea frunzelor. Oamenii îl percep adesea ca fiind legat de natură, sănătate și noroc.

Violet

Purpuriul, în general, poate stimula sentimentele de spiritualitate, mister sau aroganță.

Negru

Negru este greu de perceput vizual. Mesajul este, prin urmare, foarte puternic. Adesea, negru reprezintă putere, autoritate și rezistență.

Alb

Albul este considerat sigur și deschis, este direct legat de ceea ce este drept, bun și pașnic. Proiectează claritate, curățenie și puritate. De altfel, promovează gândirea creativă și este, de asemenea, perceput ca simbol al noilor începuturi.

Alege-ți culoarea care te reprezintă și optează, simplu și rapid, pentru una dintre soluțiile de calitate europeană oferite de Flags.ro!

Fii remarcat în mulțimea competiției!

Outdoor în epoca smartphone-urilor?


Într-o lume a device-urilor high-teck, câștigă brandul care-și determină publicul să-și ridice privirea din telefon…

Netflix produce în fiecare an documentare, seriale și spectacole de miliarde de dolari, investind totodată în publicitate, promovare și cercetări de piață. Cum altfel și-ar putea înțelege publicul? Cum ar putea atrage noi spectatori, prezentându-le oferta de show-uri în cel mai potrivit mod?  Când era în căutare de noi scriitori, regizori și actori, compania a avut mai multe opțiuni, însă a decis să investească 150 de milioane de dolari într-un panou, pe Sunset Street din Los Angeles.

Într-o lume a publicității targetate – un anunț mare și îndrăzneț, poziționat deasupra străzii pe care publicul țintă trece zilnic este soluția către rezultatele dorite.

Locuri în care nu poți da ad-block

Publicitatea targetată este utilizată de majoritatea marilor branduri ale lumii, generând o creștere a publicității outdoor (OOH) a panourilor și a signalisticii digitale, avans datorat chiar de migrarea generală către publicitatea digitală.

Publicitatea targetată, tehnologia mobilă și mass-media on-line a făcut ca publicul să fie absorbit de smartphone-uri, să dea click pe bannere sau să ignore reclamele, pentru a accesa conținutul unui site. Totuși, în viața reală, nu poți bloca reclame. De aceea, într-o lume cu o mulțime de ecrane, imaginile mari încă au puterea de a ne atrage atenția. În funcție de locație și de datele contextuale, reclamele stradale au o relevanță reală pentru viața de zi cu zi a oamenilor. Astfel, patru dintre cei mai mari 10 investitori de panouri din lume sunt companii de tehnologie (Apple, Google, Amazon și Netflix).

Din acest motiv, acest sector a fost un segment de publicitate atât de dinamic în ultimii ani, panourile devenind mai ieftine, cu conținut dinamic și competitiv. Cheltuielile companiilor cu publicitatea outdoor au crescut în ultimii ani cu 15% pe an, potrivit PricewaterhouseCoopers, cu 35% începând cu anul 2010, și vor depăși cheltuielile cu publicitatea clasică până în 2020.

De fapt, publicitatea outdoor a fost singura categorie pe creștere în anul trecut, trasă în sus, în principal, de digital.

Upgrade digital

Ecranele mari, cu rezoluții înalte și o contextualizare mai bună determină o creștere a eficienței panourilor, iar integrarea sporită a tehnologiei va face ca panourile să devină din ce în ce mai interactive și relevante.

În New York, agențiile de publicitate vizează anumite locații și actualizează anunțurile în timp real, în funcție de etapa de derulare a unei campanii. Agenția outdoor Project X a difuzat anunțuri în timpul unei furtuni de zăpadă din Chicago, îndrumând consumatorii către cel mai apropiat magazine de unde să-și cumpere lopeți de zăpadă.

Tehnologia este câștigătoare în lista priorităților de investiții ale companiilor. Multe dintre cele mai mari companii de tehnologie din lume fac mișcări în acest sens. Alibaba din China a plătit 2,2 miliarde de dolari pentru Focus Media, o companie din Shanghai, ca parte a dezvoltării „noului retail”, o strategie de a trimite publicul din offline în online, cu scopul de a capta atenția clasei de mijloc din China.

Google testează în Germania o tehnologie care ar aplica expertiza companiei din domeniul publicității targetate în outdoor. Deținând toate datele de localizare ale utilizatorilor de aplicații Android, compania poate obține date demografice extinse despre cine trece prin anumite colțuri de stradă.

Programul Radar al companiei Clear Channel utilizează date de poziționare globale din aplicațiile mobile pentru a analiza publicul. Alexis Ohanian, co-fondator al Initialised Capital și Reddit, a investit 2,1 milioane de dolari in AdQuick, un start-up care dezvoltă tooluri de măsurare și targetare pentru reclame outdoor, incluzând integrarea asistenței vocale digitale, astfel încât cei care trec pe lângă panouri să poată solicita mai multe informații.

Outdoor-ul viitorului înseamnă billboard-uri inteligente, tehnologii prin care companiile își cumpără singuri spațiu de reclamă, programându-și-le pe panourile de pe șosele, din centrele marilor orașe sau metrouri.

Până când vom vedea un boom al panourilor interactive și în România, câștigătorii din digital vor fi aceia care-și vor determina publicul să-și ridice privirea din display-ul smartphone-urilor. Alege sa ieși în evidență cu produsele profesionale OOH, de înaltă calitate, ale flags.ro, realizate cu tehnologii și utilaje de ultimă generație și livrate la termene record! Poți beneficia de orice tip de steag: național, stindarde publicitare personalizate, drapele de identificare a unor entități civile sau militare, drapele cu însemnele unor partide sau organizații politice sau sindicale, drapele și stegulețe pentru suporterii unor cluburi sau asociații sportive.