Outfitul echipei, una dintre cele mai importante unelte de marketing

Outfitul echipei, una dintre cele mai importante unelte de marketing

Orice om de afaceri responsabil știe că imaginea brandului său trebuie să fie transmisă în mod unitar prin toți “porii” afacerii, atât în ​​interior, cât și în exterior. Atunci când un client se apropie de magazin sau restaurant, prima impresie despre afacerea ta și-o formează vizual și este greu să și-o mai schimbe vreodată. De asemenea, în cadrul unei competiții sportive, brandingul echipamentului este de o importanță colosală pentru notorietate. Dacă te gândești la o îmbunătățire a promovării brandului tău, ia în calcul implementarea unui outfit personalizat pe care să-l oferi echipei!

Outfitul echipei, una dintre cele mai importante unelte de marketing

Uniforma și spiritul de echipă

Oferind angajaților tăi uniforme personalizate în culoarea brandului, vei crea o mentalitate de echipă întregului personal. Acest sentiment de unitate și profesionalism transmis angajaților este un mod excelent de stimulare a spiritului de echipă și de reprezentare a brandului la cote maxime. Dacă ești în curs de a comanda sau de a concepe uniforme sau echipament pentru echipa ta, ar putea fi, de asemenea, o idee bună să îți implici și personalul în această decizie, astfel încât toți membrii echipei să se simtă confortabil și mulțumiți de ceea ce poartă, transmițând, în același timp, cu success, mesajul brandului tău.

Uniforma și spiritul de echipă

Responsabilitatea individuală în raport cu clienții

În plus față de formarea unei mentalități de grup, uniformele încurajează, de asemenea, responsabilitatea individuală pentru angajați în relația cu clienții. Pe lângă identificarea persoanei prin etichete de nume personalizate sau broderii, o uniformă servește ca o reamintire consistentă și consecventă a valorii mărcii față de angajați și față de public. Când poartă o uniformă, angajații sunt responsabili nu numai ca indivizi, ci și ca parte a unei reprezentări colective a brandului.

Uniformele și marketingul mărcii

Deși semnificația unei uniforme este adesea ignorată, ea poate fi un instrument de marketing important pentru întreprinderile care doresc să crească și să-și prezinte marca într-un mod elegant. În timp ce angajații tăi lucrează pe tot parcursul zilei, aceștia comercializează, de asemenea, brandul tău prin tot ceea ce fac. În plus, dacă tu sau un alt angajat purtați o uniformă reprezentativă pentru afacerea ta în afara locului de muncă, uniforma rămâne o reprezentare a mărcii tale și devine instant instrument de networking.

Echipamente sportive cu un impact asupra performanțelor

Fiecare echipă, fiecare club sportiv, trebuie să aibă o identitate vizuală puternică pentru a reuși să lege relații puternice cu suporterii. Un echipament personalizat este o necesitate pentru un sportiv profesionist, dar și pentru un amator care practică sportul de plăcere, pentru a se menține în formă, iar un astfel de echipament poate deveni un element motivațional puternic care să îndemne la mișcare. Odată îmbrăcat, echipamentul personalizat, dă senzația de performanță, îndemnă la depășirea limitelor și crește plăcerea practicării sportului preferat. Nu în ultimul rând, oferă sportivilor confortul ideal pentru a putea avea cele mai bune performanțe.

Echipamente sportive cu impact asupra performanțelor

Alege sa ieși în evidență cu produsele profesionale, de înaltă calitate, ale flags.ro, realizate cu tehnologii și utilaje de ultimă generație și livrate la termene record! Echipează-ți angajații sau sportivii în outfituri confortabile, de calitate, care vor crește spiritul de echipă și vor aduce notorietate brandului tău până la cele mai înalte poziții în clasamente.

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

Încă din Evul Mediu, când călătoriile și deplăsarile erau foarte dificile și costisitoare pentru anumite pături ale populației, târgurile se țineau anual în orașele mai importante. Încă de atunci, comercianții au înțeles că imaginea lor constituia garanția vânzărilor produselor.

În prezent, târgurile de promovare reprezintă importante unelte de marketing, oportunități cruciale de a-ți extinde conexiunile de business și de a-ți crește vânzările, prin promovarea imaginii. Iată 6 pași care te vor ajuta să-ți maximizezi vizibilitatea la târgurile la care participi.

1. Fii creativ da cappo al fine

Încă de la început, gândește-te la ce nu s-au gândit alții și surpinde-ți audiența! Adu plus valoare imaginii brandului tău, plasându-l în locuri complet neașteptate! Fă-ți lista de la început și printează: corturi promoționale, bean-baguri, eșarfe, șezlonguri, lavete personalizate, ecusoane brodate, costumele reprezentanților, rucsaci de promovare. Pune-ți amprenta peste tot și asta te va răsplăti!

2. Montează-ți un cort pe măsura valorii tale

Corturile promoționale sunt tool-uri perfecte pentru a atrage vizitatori prin simpla vedere a unui anunț de sine stătător. Este ca un panou imens care atrage ca un magnet potențialii clienți și parteneri de afaceri. El poate fi personalizat cu mesajul pe care dorești să-l transmiți, având costuri reduse. Corturile promoționale pliabile sunt folosite la evenimente sociale, întâlniri de afaceri și târguri, fiind materiale de publicitate eficient și accesibil.

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

3. Decorează în funcție de itinerarul publicului țintă

Anticipează drumul pe care-l va parcurge publicul tău țintă, fie potențiali clienți sau parteneri de afaceri, și plasează decoruri personalizate în culoarea brandului tău cât mai vizibil și surprinzător! Plasează pe acest itinerariu steaguri, catarge, stegulețe, bannere și nu te opri aici. Lasă-ți imaginația să lucreze în folosul tău, folosind panouri ingenioase, în formă de “L”, wall-uri TEX sau optează pentru sisteme de expunere 3D.

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

4. Costumează-ți echipa

Echipa ta este, poate, cel mai important mesager al brandului tău. Fie că ești one-man-show, fie că vei merge la târg însoțit de o întreagă echipă, toată lumea trebuie să transmită imaginea brandului, de la culorile și printurile costumelor, până la mesaje, discurs și limbaj non-gestual! Pregătește-te din timp și printează-ți brandul pe costumele echipei tale!

5. Afișează-ți numele pe printuri

Se spune că printul e mort. Ei bine, nicăieri printul nu este mai viu decât la târguri de promovare. Flyere, broșuri, afișe. Ele iți vor gestiona imaginea, continuând să lucreze pentru brandul tău și după ce târgul se va încheia. Asigură-te că vei împărți aceste materiale în cadrul târgurilor și vei fi răsplătit prin creșterea vânzărilor. 

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

6. Transformă-ți propriul brand în eveniment

În cadrul oricărui târg, dacă îți vei angaja publicul în activități creative, ei se vor conecta cu brandul tău pe viață! Organizează mici jocuri în care să-ți implici publicul țintă, cu ajutorul unor tool-uri care să poarte numele brandului tău! De exemplu, dacă ești retailer de articole sportive, poți organiza un minicross cu obstacole branduite.

Alege sa ieși în evidență cu produsele profesionale, de înaltă calitate, ale flags.ro, realizate cu tehnologii și utilaje de ultimă generație și livrate la termene record! Printează-ți, cu costuri accesibile cortul promoțional, bean-baguri, eșarfe, șezlonguri, lavete personalizate, ecusoane brodate, costumele reprezentanților, rucsaci de promovare, fanioane, steaguri, bannere și orice ți-ar trece prin cap și devino vedeta târgului la care participi!

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare
Corturi promoționale pliabile

Tot ce trebuie să știi înainte de-a cumpăra un cort promoțional pliabil

Nu e nimic mai ineficient decât a fi nevoit să te grăbești să creezi un stand complicat pentru evenimentul tău outdoor. Cea mai simplă soluție este să apelezi la corturile promoționale pliabile. Nu numai că acest lucru te va scuti de timp, dar vei avea și o vizibilitate mai mare cu grafica personalizată imprimată.

Corturile promoționale atrag privirile

Corturi promoționale, printre cele mai mari opțiuni de signalistică, utilizate în principal outdoor, reprezintă un adevărat punct de atracție. Cele pliabile sunt una dintre cele mai populare și mai ușor de recunoscut tipuri de corturi pentru evenimente. Pe lângă o modalitate eficientă de publicitate, acestea vă oferă în același timp  flexibilitate și mobilitate.

Indiferent dacă este vorba despre un concert, un târg de artizanat, un eveniment sportiv sau o expoziție, dimensiunile dreptunghiulare sau pătrate le fac ușor de instalat. În plus, sunt versatile, având posibilitatea de-a adăuga diverse modele de panouri laterale.

Cort promoțional pliabil

Ce caracteristici importante trebuie să afli înainte de-a efectua o achiziție

Un cort personalizat pliabil, proiectat pentru uz profesional, este format dintr-un acoperiș din material textil complet printabil și un cadru de aluminiu rezistent.  Orice design, grafică sau combinație de culori pot fi imprimate pe materialul textil. Designul poate fi tipărit pe fiecare parte a cortului, permițând o brand-uire completă și o expunere foarte vizibilă a mărcii.

Cadrele de aluminiu sunt rezistente și făcute să dureze de la un eveniment la altul, putând fi transportat și instalat de mai multe ori. Însă sunt suficient de ușoare, facilitând montajul rapid fără necesitatea unor scule.

Conceput pentru exterior, cortul promoțional pliabil este impermeabil, rezistă intemperiilor, blochează razele puternice ale soarelui, iar ancorarea cu contragreutăți îi oferă rezistență împotriva vântului.


Cum se montează cortul promoțional,  în doar câteva minute   

Instalarea cortului promoțional este un proces simplu și rapid, care poate fi finalizat în câteva minute. Deși este posibil să se realizeze cu doar o singură persoană, vă recomandăm să aveți cel puțin încă pe cineva disponibil. Astfel, timpul de montare se reduce semnificativ și nu ar trebui să dureze mai mult de 5-10 minute.

Faptul că pot fi montate și demontate cu ușurință se datorează sistemului tip spider, ceea ce îi oferă un avantaj foarte mare față de alte sisteme expoziționale de tip outdoor. Începeți prin a scoate cadrul din geanta de transport și poziționați-l vertical. Aveți grijă atunci când manipulați cadrul de cort, deoarece piesele individuale pot fi tăioase în timp ce le folosiți. Extindeți cadrul, însă nu la mărime completă, ci până când are o lățime de aproximativ 2,5 metri. Peste cadru se întinde materialul textil imprimat cu mesajul tău publicitar, și se fixează cu minim de efort, folosind clemele reglabile atașate. Odată ce ați securizat partea superioară, puteți continua să extindeți complet cortul. Urmează să strângeți cât mai bine partea textilă de cort și să-l ridicați. Vă recomandăm să ridicați cel puțin două picioare în același timp. Continuați până când toate cele patru picioare au fost blocate pe poziție. Odată ce cortul este asamblat, puteți ajusta înălțimea acestuia.

Cum se montează cortul promoțional

Întreținerea și depozitarea corturilor pliabile

Dacă aveți nevoie să curățați acoperișul textil, vă recomandăm să folosiți apă caldă, săpun și o perie moale. Nu spălați materialul la mașina de spălat. În ceea ce privește cadrul de aluminiu, puteți folosi o cârpă umedă pentru a îndepărta murdăria și urmele de zgârieturi.

Depozitarea componentelor cortului se face într-un loc uscat și la temperatura camerei. Nu lăsați acoperișul textil pe cadru atunci când îl depozitați, deoarece acest lucru poate cauza rupturi.

Remarcă-te la următorul eveniment printr-o expunere mare care atrage mai mulți potențiali clienți! Ia legătura cu unul dintre reprezentanții noștri pentru a găsi cel mai bun cort promoțional pentru nevoile tale.Am proiectat mai multe categorii de corturi pentru buget și nevoi diferite. Toate corturile personalizate sunt complet printabile, disponibile în 3 dimensiuni diferite. În plus, vă oferim o varietate de elemente de semnalistică pentru a completa stand-ul promoțional.

Folosește puterea culorii! Ce semnifică brandul tău

Printarea identității brandului tău pe diverse materiale promoționale de calitate superioară îți asigură vizibilitate și notorietate în cadrul evenimentelor la care participi. Dacă ești la început de drum și încă nu ți-ai definit brandul, te gândești la un rebranding sau dorești să analizezi simbolistica mesajelor transmise de logo-ul tău prin culoare, iată ce va percepe publicul prin această prismă. Mai ales că recunoașterea brandului depinde de culoare în pondere de până la 80%!

Roșu

Roșul este adesea asociat cu căldura soarelui și cea a focului, adesea stimulând oamenii să își asume riscuri. De asemenea, s-a demonstrat că stimulează simțurile, crește tensiunea arterială și poate provoca senzații de putere, energie, pasiune, iubire, agresiune sau pericol.

Galben

Galbenul este adesea asociat cu căldura, joaca sau bucuria. Poate stimula sentimente de optimism și speranță sau lașitate și trădare.

Portocaliu

Amestecând căldura roșului cu optimismul galbenului, portocaliul comunică activitatea și energia. Bineînțeles, este greu să nu te gândești la culoarea portocalelor și a produselor cu conținut bogat în vitamina C, ceea ce transmite mesaje de prospețime și sănătate.

Albastru

Albastrul este adesea asociat cu răcoarea mării și a cerului. Calmează simțurile și scade tensiunea arterială. Poate stimula sentimente de încredere, securitate, ordine și curățenie.

Verde

Verdele este adesea asociat cu răcoarea frunzelor. Oamenii îl percep adesea ca fiind legat de natură, sănătate și noroc.

Violet

Purpuriul, în general, poate stimula sentimentele de spiritualitate, mister sau aroganță.

Negru

Negru este greu de perceput vizual. Mesajul este, prin urmare, foarte puternic. Adesea, negru reprezintă putere, autoritate și rezistență.

Alb

Albul este considerat sigur și deschis, este direct legat de ceea ce este drept, bun și pașnic. Proiectează claritate, curățenie și puritate. De altfel, promovează gândirea creativă și este, de asemenea, perceput ca simbol al noilor începuturi.

Alege-ți culoarea care te reprezintă și optează, simplu și rapid, pentru una dintre soluțiile de calitate europeană oferite de Flags.ro!

Fii remarcat în mulțimea competiției!

Outdoor în epoca smartphone-urilor?


Într-o lume a device-urilor high-teck, câștigă brandul care-și determină publicul să-și ridice privirea din telefon…

Netflix produce în fiecare an documentare, seriale și spectacole de miliarde de dolari, investind totodată în publicitate, promovare și cercetări de piață. Cum altfel și-ar putea înțelege publicul? Cum ar putea atrage noi spectatori, prezentându-le oferta de show-uri în cel mai potrivit mod?  Când era în căutare de noi scriitori, regizori și actori, compania a avut mai multe opțiuni, însă a decis să investească 150 de milioane de dolari într-un panou, pe Sunset Street din Los Angeles.

Într-o lume a publicității targetate – un anunț mare și îndrăzneț, poziționat deasupra străzii pe care publicul țintă trece zilnic este soluția către rezultatele dorite.

Locuri în care nu poți da ad-block

Publicitatea targetată este utilizată de majoritatea marilor branduri ale lumii, generând o creștere a publicității outdoor (OOH) a panourilor și a signalisticii digitale, avans datorat chiar de migrarea generală către publicitatea digitală.

Publicitatea targetată, tehnologia mobilă și mass-media on-line a făcut ca publicul să fie absorbit de smartphone-uri, să dea click pe bannere sau să ignore reclamele, pentru a accesa conținutul unui site. Totuși, în viața reală, nu poți bloca reclame. De aceea, într-o lume cu o mulțime de ecrane, imaginile mari încă au puterea de a ne atrage atenția. În funcție de locație și de datele contextuale, reclamele stradale au o relevanță reală pentru viața de zi cu zi a oamenilor. Astfel, patru dintre cei mai mari 10 investitori de panouri din lume sunt companii de tehnologie (Apple, Google, Amazon și Netflix).

Din acest motiv, acest sector a fost un segment de publicitate atât de dinamic în ultimii ani, panourile devenind mai ieftine, cu conținut dinamic și competitiv. Cheltuielile companiilor cu publicitatea outdoor au crescut în ultimii ani cu 15% pe an, potrivit PricewaterhouseCoopers, cu 35% începând cu anul 2010, și vor depăși cheltuielile cu publicitatea clasică până în 2020.

De fapt, publicitatea outdoor a fost singura categorie pe creștere în anul trecut, trasă în sus, în principal, de digital.

Upgrade digital

Ecranele mari, cu rezoluții înalte și o contextualizare mai bună determină o creștere a eficienței panourilor, iar integrarea sporită a tehnologiei va face ca panourile să devină din ce în ce mai interactive și relevante.

În New York, agențiile de publicitate vizează anumite locații și actualizează anunțurile în timp real, în funcție de etapa de derulare a unei campanii. Agenția outdoor Project X a difuzat anunțuri în timpul unei furtuni de zăpadă din Chicago, îndrumând consumatorii către cel mai apropiat magazine de unde să-și cumpere lopeți de zăpadă.

Tehnologia este câștigătoare în lista priorităților de investiții ale companiilor. Multe dintre cele mai mari companii de tehnologie din lume fac mișcări în acest sens. Alibaba din China a plătit 2,2 miliarde de dolari pentru Focus Media, o companie din Shanghai, ca parte a dezvoltării „noului retail”, o strategie de a trimite publicul din offline în online, cu scopul de a capta atenția clasei de mijloc din China.

Google testează în Germania o tehnologie care ar aplica expertiza companiei din domeniul publicității targetate în outdoor. Deținând toate datele de localizare ale utilizatorilor de aplicații Android, compania poate obține date demografice extinse despre cine trece prin anumite colțuri de stradă.

Programul Radar al companiei Clear Channel utilizează date de poziționare globale din aplicațiile mobile pentru a analiza publicul. Alexis Ohanian, co-fondator al Initialised Capital și Reddit, a investit 2,1 milioane de dolari in AdQuick, un start-up care dezvoltă tooluri de măsurare și targetare pentru reclame outdoor, incluzând integrarea asistenței vocale digitale, astfel încât cei care trec pe lângă panouri să poată solicita mai multe informații.

Outdoor-ul viitorului înseamnă billboard-uri inteligente, tehnologii prin care companiile își cumpără singuri spațiu de reclamă, programându-și-le pe panourile de pe șosele, din centrele marilor orașe sau metrouri.

Până când vom vedea un boom al panourilor interactive și în România, câștigătorii din digital vor fi aceia care-și vor determina publicul să-și ridice privirea din display-ul smartphone-urilor. Alege sa ieși în evidență cu produsele profesionale OOH, de înaltă calitate, ale flags.ro, realizate cu tehnologii și utilaje de ultimă generație și livrate la termene record! Poți beneficia de orice tip de steag: național, stindarde publicitare personalizate, drapele de identificare a unor entități civile sau militare, drapele cu însemnele unor partide sau organizații politice sau sindicale, drapele și stegulețe pentru suporterii unor cluburi sau asociații sportive.

5 trenduri care vor influența publicitatea outdoor în 2019

Campaniile de marketing digitale sunt supuse celor mai noi tendințe și schimbărilor care au loc cu rapiditate în mediul online, așa că este dificil să ții pasul, ca să nu te pierzi în mulțime. Este important să profiți de toate mijloacele de marketing disponibile, iar publicitatea outdoor nu numai că rezistă în continuare, ci este un actor important pe piață.

Citește mai mult

petrecerile corporate de sfârșit de an

Checklist final pentru petrecerile corporate de sfârșit de an

Luna decembrie este marcată de perioada sărbătorilor de iarnă, un moment potrivit pentru a ne aduce aminte de toate reușitele pe care le-am avut peste an și o bună modalitate pentru companii și firme să își arate aprecierea pentru angajații care au contribuit la realizarea acestor reușite. Astfel, tot mai multe firme aleg să organizeze petreceri de sfârșit de an, în preajma sărbătorilor de iarnă.

O petrecere corporate este o bună modalitate de a spori motivația și productivitatea angajaților, deoarece aceștia au ocazia să interacționeze într-un cadru informal sau, în cazul companiilor mai mari, este o oportunitate pentru colegii din diferite departamente să interacționeze și în afara comunicărilor care au ca temă subiectele legate de munca de zi cu zi. Așadar, pentru o petrecere corporate de succes, este bine să ții cont de câteva aspecte.

Citește mai mult

Principalele avantaje ale sistemelor de expunere 3D

Pentru multe branduri și firme, indiferent de mărimea acestora, sistemele de expunere fac parte din campaniile de marketing în mod constant. Acest lucru se datorează faptului că sistemele de expunere, în special cele de mari dimensiuni, oferă posibilitatea de a promova anumite produse și servicii sau de a crește imaginea brandului într-o manieră în care metodele de publicitate „tradiționaleʺ nu reușesc. Pe lângă faptul că schimbă în mod vizibil peisajul urban al orașelor, sistemele de expunere 3D își lasă amprenta asupra oricărui tip de spațiu, fie că vorbim despre spații indoor sau outdoor.

Citește mai mult

3 metode de promovare a unei afaceri în plan local

Aproape toate planurile de marketing actuale pun accentul mai mult pe utilizarea platformelor online, cum ar fi rețelele de socializare, pentru a ajunge la un număr cât mai mare de potențiali clienți. Fără îndoială, canalele de comunicare online care pot ajunge la un număr mare de potențiali consumatori reprezintă o strategie de marketing prudentă. Din păcate, multe firme și organizații se concentrează exclusiv pe metodele online de promovare a afacerilor și ignoră complet abordarea tradițională offline. În special afacerile locale fac această mare greșeală.

Citește mai mult

promovare pentru târgurile de Crăciun

Top 5 metode de promovare pentru târgurile de Crăciun

Târgurile de Crăciun sunt o oportunitate minunată ca să îți promovezi afacerea nu doar clienților din plan local, ci și turiștilor. În special în locațiile unde se organizează târguri de Crăciun care se bucură în fiecare an de un public numeros, este o idee bună să profiți de această ocazie și să găsești noi oportunități pentru a-ți promova produsele sau serviciile oferite unor oameni care până acum nu au intrat în contact cu afacerea ta.

Citește mai mult