Blog

Publicitatea offline este „sufletul comerțului”, chiar și în era digitală

Lumea digitală a transformat o serie dintre obiceiurile noastre zilnice, o serie de moduri de percepție, a schimbat radical comunicarea și modul în care omul modern își culege informațiile. Bineînțeles, publicitatea, așa cum arăta ea în reclamele vintage s-a adaptat vremurilor, a evoluat odată cu potențialul consumator și s-a mutat în mediile în care acesta este cel mai activ, respectiv online. Totuși, în această invazie a publicității online, suporturile tradiționale, cele offline, rămân încă esențiale, în special pentru companiile a căror activitate se derulează, în proporție majoritară departe de ecranele calculatoarelor, routere și servere.

Odată cu mediul publicitar online, a evoluat și publicitatea offline cu materiale și tehnologii care asigură o durabilitate extinsă a produsului finit, chiar și în condițiile unei expuneri exterioare pentru ca brandul, serviciul, produsul, evenimentul sau acțiunea promovată să aibă parte de vizibilitate în fața publicului țintă. Rolul suportului publicitar, indiferent că este vorba de steaguri, catarge, sisteme de expunere, fanioane sau articole promoționale de dimensiuni mai mici este acela de comunicare de inițiere a unui dialog între entitatea promovată și clientul sau beneficiarul potențial, așa că mixul publicitar trebuie să fie de cea mai bună calitate tehnică și creativă. Suportul adecvat mediului de expunere, tehnologia de imprimare care să asigure durabilitatea designului și nu în ultimul rând, conceptul acțiunii publicitare format din design și copywriting sunt elementele esențiale ale mixului de producție publicitară.

Noi, la Flags.ro, divizie a Metrolpolis, înțelegem foarte bine ceea ce înseamnă un material publicitar de calitate, indiferent de dimensiune și destinație. De-a lungul timpului am oferit suporturi publicitare adaptate pentru o serie de evenimente de anvergură locală sau națională. De la evenimente sportive, la manifestări culturale am asigurat printuri de calitate care asigurat vizibilitatea optimă de care aceste evenimente au avut nevoie în offline.

Publicitatea este „sufletul comerțului” și nu numai. Publicitatea nu promovează doar vânzări, ci stări de spirit, cultură sau stiluri de viață, iar suporturile și tehnologiile folosite pentru producția materialelor publicitare trebuie adaptate obiectivelor promovate și publicului vizat.