6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

Încă din Evul Mediu, când călătoriile și deplăsarile erau foarte dificile și costisitoare pentru anumite pături ale populației, târgurile se țineau anual în orașele mai importante. Încă de atunci, comercianții au înțeles că imaginea lor constituia garanția vânzărilor produselor.

În prezent, târgurile de promovare reprezintă importante unelte de marketing, oportunități cruciale de a-ți extinde conexiunile de business și de a-ți crește vânzările, prin promovarea imaginii. Iată 6 pași care te vor ajuta să-ți maximizezi vizibilitatea la târgurile la care participi.

1. Fii creativ da cappo al fine

Încă de la început, gândește-te la ce nu s-au gândit alții și surpinde-ți audiența! Adu plus valoare imaginii brandului tău, plasându-l în locuri complet neașteptate! Fă-ți lista de la început și printează: corturi promoționale, bean-baguri, eșarfe, șezlonguri, lavete personalizate, ecusoane brodate, costumele reprezentanților, rucsaci de promovare. Pune-ți amprenta peste tot și asta te va răsplăti!

2. Montează-ți un cort pe măsura valorii tale

Corturile promoționale sunt tool-uri perfecte pentru a atrage vizitatori prin simpla vedere a unui anunț de sine stătător. Este ca un panou imens care atrage ca un magnet potențialii clienți și parteneri de afaceri. El poate fi personalizat cu mesajul pe care dorești să-l transmiți, având costuri reduse. Corturile promoționale pliabile sunt folosite la evenimente sociale, întâlniri de afaceri și târguri, fiind materiale de publicitate eficient și accesibil.

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

3. Decorează în funcție de itinerarul publicului țintă

Anticipează drumul pe care-l va parcurge publicul tău țintă, fie potențiali clienți sau parteneri de afaceri, și plasează decoruri personalizate în culoarea brandului tău cât mai vizibil și surprinzător! Plasează pe acest itinerariu steaguri, catarge, stegulețe, bannere și nu te opri aici. Lasă-ți imaginația să lucreze în folosul tău, folosind panouri ingenioase, în formă de “L”, wall-uri TEX sau optează pentru sisteme de expunere 3D.

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

4. Costumează-ți echipa

Echipa ta este, poate, cel mai important mesager al brandului tău. Fie că ești one-man-show, fie că vei merge la târg însoțit de o întreagă echipă, toată lumea trebuie să transmită imaginea brandului, de la culorile și printurile costumelor, până la mesaje, discurs și limbaj non-gestual! Pregătește-te din timp și printează-ți brandul pe costumele echipei tale!

5. Afișează-ți numele pe printuri

Se spune că printul e mort. Ei bine, nicăieri printul nu este mai viu decât la târguri de promovare. Flyere, broșuri, afișe. Ele iți vor gestiona imaginea, continuând să lucreze pentru brandul tău și după ce târgul se va încheia. Asigură-te că vei împărți aceste materiale în cadrul târgurilor și vei fi răsplătit prin creșterea vânzărilor. 

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare

6. Transformă-ți propriul brand în eveniment

În cadrul oricărui târg, dacă îți vei angaja publicul în activități creative, ei se vor conecta cu brandul tău pe viață! Organizează mici jocuri în care să-ți implici publicul țintă, cu ajutorul unor tool-uri care să poarte numele brandului tău! De exemplu, dacă ești retailer de articole sportive, poți organiza un minicross cu obstacole branduite.

Alege sa ieși în evidență cu produsele profesionale, de înaltă calitate, ale flags.ro, realizate cu tehnologii și utilaje de ultimă generație și livrate la termene record! Printează-ți, cu costuri accesibile cortul promoțional, bean-baguri, eșarfe, șezlonguri, lavete personalizate, ecusoane brodate, costumele reprezentanților, rucsaci de promovare, fanioane, steaguri, bannere și orice ți-ar trece prin cap și devino vedeta târgului la care participi!

6 pași pentru ca brandul tău să devină vedeta târgurilor de promovare