5 trenduri care vor influența publicitatea outdoor în 2019

Campaniile de marketing digitale sunt supuse celor mai noi tendințe și schimbărilor care au loc cu rapiditate în mediul online, așa că este dificil să ții pasul, ca să nu te pierzi în mulțime. Este important să profiți de toate mijloacele de marketing disponibile, iar publicitatea outdoor nu numai că rezistă în continuare, ci este un actor important pe piață.

Publicitatea outdoor rămâne memorabilă și convingătoare. De ce? Pentru că există un lucru ce nu se va schimba în natura umană. Suntem creaturi tactile cărora ne place să explorăm, să privim și să atingem.

Simplul fapt de a putea atinge ceva este atât de reconfortant, cu atât mai mult acum, că trăim în era digitală. Dacă oferi ceva tangibil, este o modalitate bună de a construi încrederea și credibilitatea brandului tău în ochii publicului țintă.

Astfel, în ceea ce privește publicitatea outdoor, ține cont de următoarele tendințe preconizate de specialiștii în domeniu pentru anul 2019:

1.Simplitatea cucerește

Există un motiv pentru care vechea zicală „mai puțin este mai mult” nu a dispărut niciodată. Și este la fel de adevărată și astăzi, când există atâtea medii de comunicare. Există o dorință profundă în rândul consumatorilor ca brandurile să revină la mesajele simple și oneste.

O abordare minimalistă te apoate ajuta în 2019, mai mult ca oricând, să ieși din tipare. Publicitatea outdoor se bazează pe claritate, puncte de atracție și eleganță. Așa că, alege imagini clare și texte scurte, chiar și atunci când folosești sisteme de expunere care îți oferă mult spațiu.

2.Campanii de marketing personalizate

Publicitatea outdoor trebuie privită tot ca un mediu personal de comunicare, ce poate fi dezvoltată la un alt nivel. Optează pentru bannere personalizate și produse promoționale  variate, în funcție de preferințele clienților tăi. De asemenea, ai putea să îți concentrezi campaniile de marketing și pe anumite modalități de creative de prezentare a mesajului, ca de exemplu prin intermediul rucsacurilor de promovare.

3.Accent pe culoare

Culoarea este critică în publicitatea outdoor. Are puterea de a îmbunătăți sau de a distruge un design bun și poate să influențeze chiar și dispoziția potențialilor tăi clienți.

Culoarea va rămâne întotdeauna esențială atunci când setezi starea de spirit a campaniei de publicitate outdoor. Așadar, este important să stabilești din timp schema de culori utilizată pentru designul imprimat și nu te aventura să folosești prea multe culori, decât dacă ai un design foarte simplu.

4.Textura produselor promoționale

Dacă din campania ta de marketing fac parte și produsele promoționale, pe lângă toate celelalte modalități de comunicare, atunci este important ca acestea să fie realizate din materiale de calitate. Acesta este unul din principalele motive pentru care am ales să ne concentrăm atenția pe materialele textile, care nu sunt doar rezistente, ci se simt și foarte plăcut la atingere. Senzația tactilă s-a dovedit a fi unul dintre cele mai puternice elemente de impact pentru memorie.

Când cineva atinge un obiect, acesta evocă o senzație la nivel profund. Identificăm texturi diferite cu anumite calități și emoții, astfel încât acest mic detaliu poate îmbunătăți considerabil caracterul durabil al unui brand. Fie că este vorba despre un tricou, o plasă din material textil, o lavetă personalizată, sau orice alt produs promoțional, este important ca produsul respectiv să fie realizat din materiale calitative.

5.Orice mesaj trebuie să spună o poveste

Nu este de mirare că unele afișe sau panouri publicitare au ajuns să fie considerate adevărate opere de artă, fiind prezentate la expoziții de profil. Pentru a atrage atenția consumatorilor, mesajele publicitare trebuie să fie mai complexe decât simpla afișare a unor informații despre un produs sau un brand. Elementele grafice trebuie să fie transformate într-o poveste. Poate fi povestea brandului, al produsului sau al serviciului oferit.

Indiferent de abordare, o poveste bună, spusă prin intermediul mesajului și textului potrivit, va câștiga întotdeuna teren în fața mesajelor impersonale, seci, care nu transmit nici o emoție.

Așadar, acum ești pregătit să îți planifici următoarele campanii de marketing pentru anul 2019, iar noi îți oferim soluții creative pentru acestea. Oferta noastră de produse include sisteme de afișare, steaguri publicitare și produse promoționale, toate complet personalizabile. Nu trebuie decât să alegi ce te interesează și să ne contactezi pentru mai multe detalii.