Când, unde și cine are nevoie de sisteme de expunere?

Sistemele de expunere au fost inventate pur și simplu din nevoia de vizibilitate în cadrul târgurilor, expozițiilor sau a altor evenimente culturale, sportive, caritabile, etc. Această nevoie de vizibilitate se regăsește atât la companiile care vor să atragă atenția pentru a-și promova imaginea, produsele sau serviciile, dar și organizațiile non profit care prin imagine își promovează valorile și cauzele. Așadar, indiferent de entitatea pe care o reprezintă sistemele de expunere sunt un must atunci când se dorește o reprezentare vizibilă offline. Read more

Publicitatea offline este „sufletul comerțului”, chiar și în era digitală

Lumea digitală a transformat o serie dintre obiceiurile noastre zilnice, o serie de moduri de percepție, a schimbat radical comunicarea și modul în care omul modern își culege informațiile. Bineînțeles, publicitatea, așa cum arăta ea în reclamele vintage s-a adaptat vremurilor, a evoluat odată cu potențialul consumator și s-a mutat în mediile în care acesta este cel mai activ, respectiv online. Totuși, în această invazie a publicității online, suporturile tradiționale, cele offline, rămân încă esențiale, în special pentru companiile a căror activitate se derulează, în proporție majoritară departe de ecranele calculatoarelor, routere și servere. Read more