Sisteme de expunere 3D: o alternativă de efect pentru expoziții și spații interioare

Ne-am gândit să facem sisteme de expunere 3D imediat după ce le-am descoperit. La momentul respectiv nu erau foarte cunoscute dar, treptat, odată ce piața a început să le cunoască și să se familiarizeze cu funcțiile lor, au devenit foarte populare în rândul clienților business. Firmele care desfășoară o activitate intensă de promovare offline, care participă la târguri și expoziții, care au puncte de distribuție și colaboratori prin intermediul cărora vor să își promoveze identitatea vizuală. Citește mai mult

Catarge din fibră de sticlă, suportul publicitar ușor și fiabil

Sistemele de expunere pentru exterior trebuie să fie construite în așa fel încât să dea un randament foarte bun în condițiile specifice mediului în care sunt poziționate. Factorii de mediu au, de obicei, efecte care accelerează uzura, iar manifestarea lor la o intensitate peste medie, poate distruge complet un sistem de expunere care nu a fost conceput cu o rezistență crescută la astfel de șocuri. Pentru steagurile publicitare amplasate la exterior, catargul joacă un rol esențial pentru durabilitatea sistemului de expunere. Citește mai mult

Beneficiile sistemelor de prindere pentru steagurile publicitare

Steagurile publicitare sunt unele dintre cele mai solicitate produse din gama Flags.ro datorită calității materialului folosit, dar și a versatilității sau a diversității de forme și variante de design care pot fi realizate astfel încât, produsul final să asigure o expunere cât mai bună, indiferent de natura evenimentului sau de poziționare. De cele mai multe ori, steagurile publicitare sunt destinate unei utilizări outdoor, de aceea este foarte importantă rezistența materialului la elementele de mediu care favorizează uzura, rezistența suportului și, nu în ultimul rând sistemul de prindere. Citește mai mult

Steaguri naționale: câteva reguli aparte de protocol în diferite țări ale lumii

Steagul național este unul dintre cele mai importante simboluri ale unei țări, iar pe lângă simbolistica specifică fiecărei națiuni, există și o serie de reguli de protocol care sunt respectate cu strictețe. În timp ce unele țări au adăugat aceste reguli de protocol în codul civil, atașându-le sancțiuni penale, în cazul nerespectării, alte țări sunt mai puțin radicale, având doar un set de reguli care trebuie respectate, dar nu intră sub incidența codului penal. Citește mai mult

Steaguri și semnificații: simbolul Uniunii Europene

Unul dintre cele mai populare simboluri europene, recunoscut în toate statele din cadrul UE și nu numai este drapelul cu 12 stele aurii dispuse în cerc pe un fond albastru. Acest simbol este mai mult decât marca unei organizații continentale, devenind, de-a lungul timpului, ceva mai mult, identitatea vizuală a unității și a identității Europei precum și a armoniei și solidarității între cetățenii continentului. Citește mai mult

Calitatea este vitală pentru sistemele de expunere outdoor

Publicitatea outdoor este o parte importantă a strategiei de marketing, mai ales pentru o afacere care se bazează pe atragerea clienților în spațiul său fizic. Magazinele și diferitele servicii care presupun interacțiunea directă între prestator sau vânzător și client apelează la sisteme de expunere pentru a se face vizibile, pentru a avea un contact vizibil și direct cu potențialii clienți care trec prin fața locației. Bineînțeles, sistemele de expunere outdoor nu se limitează doar la acțiunile comerciale, evenimentele culturale de anvergură au nevoie, la rândul lor de acest tip de suport publicitar. Citește mai mult

Steaguri naționale: cum au ajuns simboluri atât de puternice?

Poate cel mai puternic simbol al unei țări este steagul național, dar acest obiect nu a avut dintotdeauna un rol atât de însemnat. A trebuit să-și facă loc printre alte simboluri încărcate de semnificație ale vremurilor trecute pentru a ajunge, la un moment dat, să se impună și să-și primească rolul reprezentativ pentru care luptat cu îndârjire. Citește mai mult

Când, unde și cine are nevoie de sisteme de expunere?

Sistemele de expunere au fost inventate pur și simplu din nevoia de vizibilitate în cadrul târgurilor, expozițiilor sau a altor evenimente culturale, sportive, caritabile, etc. Această nevoie de vizibilitate se regăsește atât la companiile care vor să atragă atenția pentru a-și promova imaginea, produsele sau serviciile, dar și organizațiile non profit care prin imagine își promovează valorile și cauzele. Așadar, indiferent de entitatea pe care o reprezintă sistemele de expunere sunt un must atunci când se dorește o reprezentare vizibilă offline. Citește mai mult

Publicitatea offline este „sufletul comerțului”, chiar și în era digitală

Lumea digitală a transformat o serie dintre obiceiurile noastre zilnice, o serie de moduri de percepție, a schimbat radical comunicarea și modul în care omul modern își culege informațiile. Bineînțeles, publicitatea, așa cum arăta ea în reclamele vintage s-a adaptat vremurilor, a evoluat odată cu potențialul consumator și s-a mutat în mediile în care acesta este cel mai activ, respectiv online. Totuși, în această invazie a publicității online, suporturile tradiționale, cele offline, rămân încă esențiale, în special pentru companiile a căror activitate se derulează, în proporție majoritară departe de ecranele calculatoarelor, routere și servere. Citește mai mult