5 reclame otdoor cu adevărat creative

O pană de inspirație poate fi depășită ușor dacă reușești să găsești sursele de inspirație adecvate. Pentru publicitatea outdoor, internetul îți poate aduce în fața ochilor cele mai inspirate reclame ale tuturor timpurilor, care nu doar că au impresionat prin creativitate și implementare tehnică, dar și prin rezultatele pe care le-au adus companiilor aflate într-o cursă permanentă pentru a ajunge în fața clientului potențial înaintea concurenței. Citește mai mult

Cum au ajuns culorile roșu, galben și albastru pe drapelul național?

Drapelul național este, probabil, cel mai puternic simbol al oricărei națiuni, iar în spatele unui asemenea simbol există întotdeauna o poveste care merită spusă, ascultată și transmisă generațiilor viitoare. Drapelul României are, inevitabil, povestea lui pasionantă care pornește cu mult înainte de secolul al XIX-lea când se impune ca un simbol incontestabil al națiunii române unite. Momentul în care drapelul este adoptat ca simbol pentru toți românii, este 26 iunie 1848, în timpul celebrei Revoluții. Atunci a fost momentul 0 al Tricolorului, dar cele trei culori au primit o simbolistică aparte cu mult timp înainte de momentul 1848. Citește mai mult

4 strategii creative pentru publicitatea offline

Pentru companiile medii și mici cu bugete de marketing care nu pot concura cu cele ale multinaționalelor, creativitatea este resursa esențială pentru a se face remarcate pe o piață cu o concurență acerbă indiferent de domeniul de activitate. Găsire de mijloace noi, de metode noi și de abordări inovative este cheia succesului campaniilor de marketing și, implicit a maximizării impactului bugetului dedicat pentru creșterea afacerilor companiilor. Citește mai mult

Mai funcționează publicitatea outdoor?

Este o întrebare absolut legitimă, având în vedere modul în care s-a manifestat evoluția suporturilor și tehnicilor publicitare odată cu dezvoltarea tehnologiei. Acum, totul pare să se fi mutat online, unde rezultatele sunt măsurabile mai ușor, demonstrând astfel o rentabilitate a sumelor investite. Posibilitatea de măsurare a rezultatelor din publicitatea outdoor sunt restrânse, totuși, acest tip de publicitate rămâne un punct forte în mixul de marketing al companiilor, care își doresc o prezență puternică și dincolo de ecranele laptopurilor, a tabletelor și a telefoanelor mobile. Citește mai mult

7 beneficii ale publicității outdoor

Atunci când ne gândim la publicitate outdoor, primele lucruri care ne vin în minte sunt acele panouri de mari dimensiuni de pe marginea drumurilor, bannerele imense de pe clădiri sau reclamele luminoase care animă atmosfera vizuală a nopților în marile orașe. Într-adevăr, toate acestea sunt unelte importante, dar publicitatea outdoor se extinde la mai mult de atât, devenind, practic, toate formele de comunicare dintre brand și consumator din momentul în care acesta din urmă iese din casă. În contextul în care omul modern petrece din ce în mai mult timp în afara casei, instrumentele de comunicare ale publicității outoor, devin esențiale în mixul strategiei de marketing a companiilor. Citește mai mult

Steagurile publicitare, un accesoriu esențial pentru evenimente culturale și comerciale

Succesul unui eveniment se traduce în popularitatea lui, în numărul de participanți pe care reușește să-l adune, dar și în numărul de vizitatori, spectatori sau clienți potențiali cărora reușește să le trezească interesul. Pentru un eveniment comercial sau cultural pregătirea publicului este un punct esențial, așa că acțiunile de promovare pre-eveniment trebuie concepute în așa fel încât evenimentul, indiferent de natura lui să beneficieze de o vizibilitate excelentă. Aici intră în scenă steagurile publicitare, care devin instrumente de marketing direct concepute astfel încât să promoveze imaginea evenimentului, dar și informațiile esențiale pe care publicul vizat trebuie să le afle. Citește mai mult

Steaguri High Class, create pentru evenimente la care eticheta contează

În cazul unor evenimente oficiale cum ar fi întâlniri la vârf între lideri politici, între directori de companii multinaționale, la summit-uri și întâlniri a consiliilor unor organisme internaționale, se impune o etichetă specifică. Pe lângă codul vestimentar, codul de gesturi sau ordinea intrării și așezării participanților, simbolurile și felul în care este organizată și decorată sala în care se desfășoară evenimentul, steagurile vin cu un set de simboluri și cu o etichetă specială, care impune rigurozitate și eleganță. Citește mai mult

Catarge portabile, soluția publicitară portabilă, ideală pentru participanții la târguri și expoziții

Sistemele publicitare vin în multe forme, dimensiuni și variații adaptate cerințelor unei piețe foarte diversificate. Din categoria soluțiilor publicitare oarecum de nișă, fac parte și catargele portabile, alternativa mobilă a catargelor clasice. Utilizatorii acestui tip de suport publicitar sunt branduri care își consolidează prezența în piața prin participări la evenimente, târguri și expoziții. De multe ori, beneficiarii acestor soluții publicitare sunt și în postura de organizatori ai evenimentelor prin care doresc să își construiască notorietate pe piața locală, națională și, de ce nu, internațională. Citește mai mult

Rama pentru materiale textile, un suport publicitar fiabil pentru expoziții și evenimente

Târgurile și expozițiile sunt momente care stimulează o oarecare competiție între participanți, mai ales dacă este vorba de un eveniment concentrat pe o anumită industrie. La acest tip de evenimente, participanții sunt, de obicei, concurenți ceea ce îi determină să acorde o atenție deosebită oportunităților, tehnicilor și mijloacelor publicitare, astfel încât brandul, produsele și serviciile să fie reprezentate cât mai vizibil pentru vizitatorul avizat care vine la târg cu scopul de a-și căuta noi parteneri și colaboratori, să descopere noi soluții pentru problemele afacerii sale, așa că abia așteaptă să fie atras către un stand care arată potențial. Citește mai mult

Steagurile de tip velă: când, unde, cum și de ce ar trebui folosite aceste suporturi publicitare versatile?

Suporturile publicitare offline au fost nevoite să se adapteze unor nevoi din ce în ce mai specifice ale beneficiarilor, care, odată cu expansiunea online-ului în ceea ce privește publicitatea, au început să fie foarte selectivi cu materialele pentru publicitatea în offline. De aceea, criteriile de selecție pentru suporturile publicitare, au devenit mai stricte, concentrându-se pe versatilitate, durabilitate, calitatea printului și, nu în ultimul rând, ușurința la montare și demontare. Citește mai mult