Anul trecut am stabilit un record, anul acesta încercăm să-l depășim

Perioada de pregătire pentru Ziua Națională este, pentru noi, una dintre cele ma aglomerate ale anului, în special pentru divizia de steaguri. Cu două luni înainte de 1 Decembrie instituțiile publice, firmele și ONG-urile încep pregătirile pentru sărbătorirea Zilei Naționale, eveniment pentru care steagurile de toate dimensiunile, cocardele, eșarfele și alte elemente cu însemne naționale nu pot să lipsească pentru ca atmosfera de sărbătoare să fie completă. Citește mai mult

5 artificii de design pentru reclame outdoor de impact

Publicitatea outdoor trebuie să spună o poveste frumoasă exact în secunda aceea în care clientul potențial își aruncă privirea către suportul publicitar. Reclamele outdoor pot transforma întreg aspectul unei străzi, a locului de desfășurare a unei expoziții, a spațiului din fața sediului unei firme sau chiar fațadele clădirilor. O reclamă eficientă atrage atenția privitorului și creează o impresie durabilă care rămâne mult timp după ce a trecut de suportul publicitar. Citește mai mult

3 moduri pentru a-ți actualiza strategia de publicitate outdoor

Indiferent cât de eficiente ar fi de eficiente metodele de promovare online sau prin radio și televiziune, din când în când, orice afacere trebuie să iasă din spatele monitoarelor, în stradă, acolo unde clientul potențial este în mediul lui și să ia legătura directă cu cel fără de care afacerea nu ar putea merge mai departe. O bună oportunitate de comunicare directă sunt evenimentele, fie ele concentrate pe nișa ta, fie cu o audiență generală. Traficul pe care îl generează aceste evenimente asigură o vizibilitate crescută a brandului, o întărire a acestuia în memoria cumpărătorului și, chiar dacă efectele nu se vor vedea imediat, pe termen mediu, aceste evenimente vor începe să își arate beneficiile. Citește mai mult

Curiozități despre steaguri pe care, cu siguranță, nu le știai

Steagurile au un rol simbolistic important, mai ales cele naționale sau cele care reprezintă instituții internaționale, sau chiar siglele unor evenimente sportive importante, cum fi olimpiadele de iarnă și de vară. Pe lângă sobrietate și etichetă, utilizarea steagurilor are și o serie de curiozități. Aproape fiecare țară are câte o „ciudățenie” legate de steag, sau cel puțin o istorioară mai ciudată. Ne-am gândit că ar fi interesant să aflăm câteva dintre aceste curiozități, așa că hai să pornim! Citește mai mult

Reguli de etichetă pentru arborarea steagului național

Arborarea steagurilor naționale depinde de o serie de reguli de etichetă care trebuie respectate întocmai, astfel încât steagul național să-și îndeplinească rolul reprezentativ pe care îl are. Steagurile naționale au o serie de reguli generale de expunere. În același timp, o serie de țări au și unele reguli speciale pentru manipularea și expunerea simbolului național, dar aceste reguli nu se aplică, de obicei la întâlnirile oficiale internaționale. Despre regulile speciale pe care unele țări le impun, reguli care țin de percepțiile culturale și valorile specifice țărilor respective vom vorbi în articolele viitoare. Acum, să vedem regulile generale care se respectă la toate evenimentele internaționale politice sau sportive. Citește mai mult

Strategii pentru o participare benefică la târguri de specialitate

În mod cert, participarea la un târg de specialitate aduce o serie de beneficii participantului, chiar și în situația în care nu se leagă vreo relație comercială. Participarea la astfel de evenimente specializate pe industria în care activezi vin cu un bagaj important de actualizări ale cunoștințelor și ale modurilor de abordare pentru problemele curente ale afacerilor din domeniu. În plus, ai ocazia să afli ultimele inovații tehnice și să vezi „live” cum te prezinți față de concurența. Târgurile sunt locul în care companiile „socializează”, împărtășesc experiențe și se observă. Citește mai mult

Studiu: Târgurile și expozițiile sunt considerate printre cele mai eficiente metode de promovare

O instituție specializată în monitorizarea tendințelor în domeniul expozițiilor specializate business-to-business „Center for Exhibition and Industry Research” (CEIR) realizează regulat o serie de cercetări cu scopul de a identifica tendințele care marchează târgurile și expozițiile concentrate pe industrii specifice și specializate. O astfel de cercetare recentă vine să contrazică vocile care, în ultimii ani contestau din ce în ce mai vehement eficiența acestor evenimente în ceea ce privește dezvoltarea afacerilor participanților. Citește mai mult

Reguli de conduită pentru o participare profitabilă la târguri și expoziții

Târgurile specializate sunt o bună oportunitate de afirmare dar și de evaluare și cunoaștere a pieței. Cu siguranță, la eveniment există și nume mari din industrie, producători consacrați care nu mai au nevoie de prezentări speciale pentru a-și atrage clienții. Din păcate aceștia sunt concurența căreia un participant nou intrat în acest circuit trebuie să îi facă față și înaintea cărora va trebui să ajungă în fața clientului potențial. Citește mai mult

Un cort promoțional este o investiție pe termen lung în marketing

Participarea la evenimente dedicate domeniului de activitate este o oportunitate importantă, dar pentru pregătirea participării este nevoie de pregătiri temeinice. Un capitol important în șirul lung al pregătirilor sunt conceperea și producerea propriu-zisă a materialelor de marketing. Citește mai mult