Studiu: Târgurile și expozițiile sunt considerate printre cele mai eficiente metode de promovare

O instituție specializată în monitorizarea tendințelor în domeniul expozițiilor specializate business-to-business „Center for Exhibition and Industry Research” (CEIR) realizează regulat o serie de cercetări cu scopul de a identifica tendințele care marchează târgurile și expozițiile concentrate pe industrii specifice și specializate. O astfel de cercetare recentă vine să contrazică vocile care, în ultimii ani contestau din ce în ce mai vehement eficiența acestor evenimente în ceea ce privește dezvoltarea afacerilor participanților. Read more

Reguli de conduită pentru o participare profitabilă la târguri și expoziții

Târgurile specializate sunt o bună oportunitate de afirmare dar și de evaluare și cunoaștere a pieței. Cu siguranță, la eveniment există și nume mari din industrie, producători consacrați care nu mai au nevoie de prezentări speciale pentru a-și atrage clienții. Din păcate aceștia sunt concurența căreia un participant nou intrat în acest circuit trebuie să îi facă față și înaintea cărora va trebui să ajungă în fața clientului potențial. Read more

Un cort promoțional este o investiție pe termen lung în marketing

Participarea la evenimente dedicate domeniului de activitate este o oportunitate importantă, dar pentru pregătirea participării este nevoie de pregătiri temeinice. Un capitol important în șirul lung al pregătirilor sunt conceperea și producerea propriu-zisă a materialelor de marketing. Read more

5 reclame otdoor cu adevărat creative

O pană de inspirație poate fi depășită ușor dacă reușești să găsești sursele de inspirație adecvate. Pentru publicitatea outdoor, internetul îți poate aduce în fața ochilor cele mai inspirate reclame ale tuturor timpurilor, care nu doar că au impresionat prin creativitate și implementare tehnică, dar și prin rezultatele pe care le-au adus companiilor aflate într-o cursă permanentă pentru a ajunge în fața clientului potențial înaintea concurenței. Read more

Cum au ajuns culorile roșu, galben și albastru pe drapelul național?

Drapelul național este, probabil, cel mai puternic simbol al oricărei națiuni, iar în spatele unui asemenea simbol există întotdeauna o poveste care merită spusă, ascultată și transmisă generațiilor viitoare. Drapelul României are, inevitabil, povestea lui pasionantă care pornește cu mult înainte de secolul al XIX-lea când se impune ca un simbol incontestabil al națiunii române unite. Momentul în care drapelul este adoptat ca simbol pentru toți românii, este 26 iunie 1848, în timpul celebrei Revoluții. Atunci a fost momentul 0 al Tricolorului, dar cele trei culori au primit o simbolistică aparte cu mult timp înainte de momentul 1848. Read more

4 strategii creative pentru publicitatea offline

Pentru companiile medii și mici cu bugete de marketing care nu pot concura cu cele ale multinaționalelor, creativitatea este resursa esențială pentru a se face remarcate pe o piață cu o concurență acerbă indiferent de domeniul de activitate. Găsire de mijloace noi, de metode noi și de abordări inovative este cheia succesului campaniilor de marketing și, implicit a maximizării impactului bugetului dedicat pentru creșterea afacerilor companiilor. Read more

Mai funcționează publicitatea outdoor?

Este o întrebare absolut legitimă, având în vedere modul în care s-a manifestat evoluția suporturilor și tehnicilor publicitare odată cu dezvoltarea tehnologiei. Acum, totul pare să se fi mutat online, unde rezultatele sunt măsurabile mai ușor, demonstrând astfel o rentabilitate a sumelor investite. Posibilitatea de măsurare a rezultatelor din publicitatea outdoor sunt restrânse, totuși, acest tip de publicitate rămâne un punct forte în mixul de marketing al companiilor, care își doresc o prezență puternică și dincolo de ecranele laptopurilor, a tabletelor și a telefoanelor mobile. Read more

7 beneficii ale publicității outdoor

Atunci când ne gândim la publicitate outdoor, primele lucruri care ne vin în minte sunt acele panouri de mari dimensiuni de pe marginea drumurilor, bannerele imense de pe clădiri sau reclamele luminoase care animă atmosfera vizuală a nopților în marile orașe. Într-adevăr, toate acestea sunt unelte importante, dar publicitatea outdoor se extinde la mai mult de atât, devenind, practic, toate formele de comunicare dintre brand și consumator din momentul în care acesta din urmă iese din casă. În contextul în care omul modern petrece din ce în mai mult timp în afara casei, instrumentele de comunicare ale publicității outoor, devin esențiale în mixul strategiei de marketing a companiilor. Read more

Steagurile publicitare, un accesoriu esențial pentru evenimente culturale și comerciale

Succesul unui eveniment se traduce în popularitatea lui, în numărul de participanți pe care reușește să-l adune, dar și în numărul de vizitatori, spectatori sau clienți potențiali cărora reușește să le trezească interesul. Pentru un eveniment comercial sau cultural pregătirea publicului este un punct esențial, așa că acțiunile de promovare pre-eveniment trebuie concepute în așa fel încât evenimentul, indiferent de natura lui să beneficieze de o vizibilitate excelentă. Aici intră în scenă steagurile publicitare, care devin instrumente de marketing direct concepute astfel încât să promoveze imaginea evenimentului, dar și informațiile esențiale pe care publicul vizat trebuie să le afle. Read more

Steaguri High Class, create pentru evenimente la care eticheta contează

În cazul unor evenimente oficiale cum ar fi întâlniri la vârf între lideri politici, între directori de companii multinaționale, la summit-uri și întâlniri a consiliilor unor organisme internaționale, se impune o etichetă specifică. Pe lângă codul vestimentar, codul de gesturi sau ordinea intrării și așezării participanților, simbolurile și felul în care este organizată și decorată sala în care se desfășoară evenimentul, steagurile vin cu un set de simboluri și cu o etichetă specială, care impune rigurozitate și eleganță. Read more