3 moduri pentru a-ți actualiza strategia de publicitate outdoor

Indiferent cât de eficiente ar fi de eficiente metodele de promovare online sau prin radio și televiziune, din când în când, orice afacere trebuie să iasă din spatele monitoarelor, în stradă, acolo unde clientul potențial este în mediul lui și să ia legătura directă cu cel fără de care afacerea nu ar putea merge mai departe. O bună oportunitate de comunicare directă sunt evenimentele, fie ele concentrate pe nișa ta, fie cu o audiență generală. Traficul pe care îl generează aceste evenimente asigură o vizibilitate crescută a brandului, o întărire a acestuia în memoria cumpărătorului și, chiar dacă efectele nu se vor vedea imediat, pe termen mediu, aceste evenimente vor începe să își arate beneficiile.

Bineînțeles, în cazul unei participări la un târg specializat, nu te poți prezenta fără materialele promoționale care au rolul de a comunica direct cumpărătorului potențial imagine brandului, valorile dar și avantajele pe care le poate obține prin utilizarea serviciilor sau a produselor propuse.

1. Corturi promoționale

Pentru evenimentele în aer liber, un cort publicitar personalizat este un element obligatoriu din „arsenalul” expozantului. Cortul poate să aibă sau să nu aibă pereți, dar va delimita spațiul în care clientul potențial va putea veni să obțină informațiile de care are nevoie astfel încât, atunci când va veni momentul să poată face o alegere documentată. În timpul expoziției, cortul devine sediul companiei expozante, sau cel puțin al departamentelor de suport clienți, vânzări și marketing.

2. Steaguri

Aceste obiecte publicitare sunt perfecte pentru a atrage atenția, pentru a crea puțină mișcare în jurul standului. Dacă ai noroc de o zi cu vânt, steagul va oferi o impresie de dinamism, ceea ce, poate oferi un avantaj în fața celorlalți expozanți. Rolul principal al steagurilor este acela de a-l chema pe cumpărătorul potențial la stand, de unde devine treaba specialiștilor să-l convingă că îi oferă cea mai bună alternativă.

3. Rame pentru materiale textile folosite în scop publicitar

Avantajul acestor sisteme de expunere este atât calitatea printului, cât și durabilitatea. Astfel, un astfel de sistem poate fi utilizat la mai multe evenimente, elementele grafice, dar și proprietățile fizice rămânând nealterate.

Pentru toate materialele publicitare pe care le producem folosim materiale de calitate și tehnici de imprimare moderne, astfel încât clientul să beneficieze de suporturi de marketing durabile, mai ales în condițiile unei utilizări preponderent exterioare.